tag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post1430622593175594923..comments2023-09-02T12:23:15.245+03:00Comments on τι εστιν αλήθεια;: Περί του «Πίστευε και μη ερεύνα»Unknownnoreply@blogger.comBlogger23125tag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-81362922163377359332011-10-09T10:23:09.024+03:002011-10-09T10:23:09.024+03:00«Ώσπου σε μεγάλο βαθμό μου έγινε συνείδηση πια
πως...<b>«Ώσπου σε μεγάλο βαθμό μου έγινε συνείδηση πια<br />πως όλες οι θρησκείες λέγανε ψέματα.<br />Ναι ο παράδεισος δεν ήταν νοσταλγία.<br />Ούτε πολύ περισσότερο μια ανταμοιβή.<br />Ήταν δικαίωμα.»</b><br /> <br />και <br /> <br /><b>«Δεν έχεις το δικαίωμα να σαρώνεις τα πάντα στο διάβα σου, αν αισθάνεσαι ερωτευμένος, αλλά έχεις και το δικαίωμα και την υποχρέωση να αναγνωρίζεις και να ψάχνεις τι σου συμβαίνει, γιατί ο έρωτας είναι ανώτερη από τον άνθρωπο δύναμη.”»</b><br /><br />(Ελύτης, δεν ξέρω από πού, κάπου βρήκα τ' αποσπάσματα)Κριτικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-20478633691621549222011-10-09T10:13:07.143+03:002011-10-09T10:13:07.143+03:00Γειά σου βρε Κώστα, τι κάνεις ; Έτσι περαστικός ε...Γειά σου βρε Κώστα, τι κάνεις ; Έτσι περαστικός είμαι μετά από πολύ καιρό να ρίξω μια ματιά.<br />Τελικά ο "Θεός" είναι η αλήθεια η αγάπη και ο έρωτας, όλα μαζί σαν αγία τριάδα. Τόσο σπάνια που βρίσκονται στον κόσμο μας, μόνο ως "θεός" θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν. Κάτι βρήκα ενδιαφέρον από Ελύτη που θα σου το παραθέσω μετά, και νομίζω πως συνοψίζει πολλά.Κριτικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-9814187254041032752011-10-08T19:56:19.867+03:002011-10-08T19:56:19.867+03:00Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και το λινκ.Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και το λινκ.Κώσταςhttps://www.blogger.com/profile/02068720203329637581noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-71104327914810600562011-10-06T16:55:47.460+03:002011-10-06T16:55:47.460+03:00Πολύ σωστό και τεκμηριωμένο άρθρο!!! Όποιος θέλει ...Πολύ σωστό και τεκμηριωμένο άρθρο!!! Όποιος θέλει μπορεί να ρίξει και μια ματια σε αυτό που αναφέρει ότι το πίστευε και μη ερεύνα υπάρχει από την εποχή του Ωριγενη!!! http://panical.blogspot.com/2008/09/blog-post_25.htmlAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-76683661309030517842010-04-08T12:30:38.940+03:002010-04-08T12:30:38.940+03:00Ε ναι, έστω.Ε ναι, έστω.Κώσταςhttps://www.blogger.com/profile/02068720203329637581noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-13226812994663756712010-04-08T11:03:15.260+03:002010-04-08T11:03:15.260+03:00Zhta
Μα δεν μίλησα για ταύτιση εννοιών αλλά για τη...Zhta<br />Μα δεν μίλησα για ταύτιση εννοιών αλλά για την ιδεολογία των δύο φράσεων.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-58514960506355579442010-04-08T09:58:58.382+03:002010-04-08T09:58:58.382+03:00Αγαπητέ φίλε,
αναφορικά με τη γνώμη μου για το κ...Αγαπητέ φίλε, <br /><br />αναφορικά με τη γνώμη μου για το κατά πόσο το κεντρικό μήνυμα τού <em>«μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι»</em> ταυτίζεται με εκείνο τού <em>«πίστευε και μη ερεύνα»</em>, η ερμηνεία ότι το πρώτο θα πρέπει να κατανοείται ως αναφερόμενο στην πνευματική ένδοια των ανθρώπων απέναντι στον Θεό, δεν με ξενίζει. Συνεπώς, προσωπικά στην περίπτωση αυτή δεν μπορώ να μιλήσω για ταύτιση.Κώσταςhttps://www.blogger.com/profile/02068720203329637581noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-36272008199838318552010-04-08T09:00:53.952+03:002010-04-08T09:00:53.952+03:00Zhta
Αγαπητε Κώστα,
ΝΑι το πνεύμα μοιάζει, η ουσία...Zhta<br />Αγαπητε Κώστα,<br />ΝΑι το πνεύμα μοιάζει, η ουσία ήταν σχόλιο στο "αδιάσειστο στοιχείο για την ιστορικότητα τής Ανάστασης" και το σχόλιο για την ιστορική κριτική που γίνεται σε βιβλία της αρχαιότητας, όταν αυτά είναι θρησκευτικά της "επικρατούσας" θρησκείας, τότε τα συζητάμε αλλιώς αλλά δεν παύουν να είναι και τα δύο μυθοπλασίες. Επιπλέον σχολίασα έμμεσα ότι το "επικρατούσα" είναι κάτι που δεν έγινε λογικά ούτε φυσιολογικά όσο και αν προσπάθησαν πολύ για να μας πείσουν για αυτό.<br />Τέλος ζήτησα έναν σχολιασμό στα δύο γνωστά ρητά αν είναι τις ίδιας ιδεολογίας ή όχι, φυσικά η γνώμη μου είναι ότι είναι. Ο πτωχός τω πνεύματι δεν έχει κανένα λόγο να ερευνά. <br /><br />καλήμέρα σας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-15697104454547972802010-04-07T13:57:27.015+03:002010-04-07T13:57:27.015+03:00Zhta
Αγαπητέ φίλε (φίλη;),
νομίζω, καταλαβαίνω μ...<strong>Zhta</strong><br /><br />Αγαπητέ φίλε (φίλη;),<br /><br />νομίζω, καταλαβαίνω με ποιο πνεύμα αναφέρες τον Απολλώνιο τον Τυανέα και τους υπόλοιπους. Φαντάζομαι, με το ίδιο περίπου πνεύμα με το οποίο κι εγώ αναφέρθηκα στον... Πάνα, έτσι δεν είναι; Πάντως, για την ιστορία θα πρέπει να αναφερθεί ότι η εγκυρότητα τής βιογραφίας τού Φιλόστρατου σύμφωνα με την κρατούσα άποψη των ειδικών θεωρείται άκρως αμφισβητούμενη. Προσωπικά δε, όλα κι όλα δύο βιβλία έχω μόνο στη βιβλιοθήκη μου για τον Απολλώνιο: το ένα τής Πολωνής ιστορικού Τζιέλσκα και τ' άλλο τού γιατρού Μιχάλη Ροδόπουλου, την <em>«Αληθινή ''αποκάλυψη'' τού Απολλώνιου Τυανέα»</em>. Ε και εννοείται ότι περισσότερο με έπεισε το πρώτο! <strong>:-)</strong>Κώσταςhttps://www.blogger.com/profile/02068720203329637581noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-50801287107528779732010-04-07T10:44:20.902+03:002010-04-07T10:44:20.902+03:00Zhta
Αλήθεια το "μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύμ...Zhta<br /><br />Αλήθεια το "μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι" σε τι διαφέρει στην ουσία του από το "πίστευε και μη ερεύνα" ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-24139547660437722912010-04-07T10:34:09.545+03:002010-04-07T10:34:09.545+03:00Zhta
Γιατί η μη ιστορικώς επιβεβαιωμένη ευαγγελι...Zhta<br /><br />Γιατί η μη ιστορικώς επιβεβαιωμένη ευαγγελική αναφορά (σε κείμενα που ούτως ή άλλως έχουν πλήθος ιστορικών ανακριβειών) για την υποτιθέμενη έρευνα του Θωμά είναι αδιάσειστο στοιχείο της ιστορικότητας της Ανάστασης ενός Ανθρώπου ελεγχόμενης ιστορικότητας φερόμενου ως θεού και δεν είναι αδιάσειστο στοιχείο η αναφορά του ιστορικώς υπαρκτού ρήτορα Φιλόστρατου για τους Δημήτριο και Δάμη που είδαν την ανάσταση του ιστορικώς γνωστού Απολλώνιου του Τυανέως ή όλων των υπολοίπων που αναφέρει ο ρήτορας και είδαν την Ανάληψή του στην Κρήτη ? <br /><br />Η γιατί επίπλέον να μην θεωρείται επιβεβαιωμένη η ανάσταση του Ηρός που ο ιστορικώς υπαρκτός Πλάτων γράφει για τον ιστορικώς επίσης υπαρκτό πασίγνωστο Σωκράτη που αναφέρει στην Πολιτεία την συγκεκριμένη ιστορία για την περιπλάνηση της ψυχής του και την ανάστασή του.<br /><br />Τι είναι αυτό που κάνει άραγες μια μυθοπλασία επιβεβαίωση, το πλήθος των πιστών, ή μήπως το πλήθος των με το ζόρι προσυλήτων. <br /><br />Α ξέρω όχι εμείς δεν προσυλητιστήκαμε με το ζόρι ή με ρωμαϊκά διατάγματα και απειλές, αναγνωρίσαμε την ανωτερότητα της μυθοπλασίας του χριστιανισμού από τις ομορφότερες και ποιητικότερες μυθοπλασίες του παρελθόντος μας και είδαμε έτσι το φως της δουλοπρέπειας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-34391030268217992062010-03-27T18:04:39.349+02:002010-03-27T18:04:39.349+02:00Ναι, αλλά από τη στιγμή που τελικά επιτράπηκε στον...Ναι, αλλά από τη στιγμή που τελικά επιτράπηκε στον Θωμά να ολοκληρώσει την έρευνα του, φίλε Batcic, έχουμε, νομίζω, ένα αδιάσειστο στοιχείο για την ιστορικότητα τής Ανάστασης. Όπως και να το κάνουμε, δεν μπορούμε να το παραβλέπουμε αυτό. Μην είμαστε εμπαθείς... <strong>:-)</strong>Κώσταςhttps://www.blogger.com/profile/02068720203329637581noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-59256230443569026832010-03-27T16:42:52.828+02:002010-03-27T16:42:52.828+02:00ΧΑΧΑΧΑ, φίλε Κώστα τα κείμενα σου είναι όπως πάντα...ΧΑΧΑΧΑ, φίλε Κώστα τα κείμενα σου είναι όπως πάντα διαμάντια έρευνας. Γενικά πάντως η αποσιώπηση του "<i>μακάριοι οι μη ιδόντες και πιστεύσαντες</i>" είναι συγκλονιστική! Αυτή η χυδαία απόκρυψη της αδιόρατης απειλής είναι το απόλυτο καμουφλάρισμα της χριστιανικής κοσμοθεωρίας.<br /><br />Είναι σαν να έχεις κάποιον φυλακισμένο και, άμα του λες: "Απαγορεύεται να περάσεις έξω από την πόρτα." αυτό να συνιστά απαγόρευση ενώ άμα του πεις: "Επιτρέπεται να περάσεις έξω από την πόρτα, αλλά άμα το κάνεις, θα σου τσακίσω το κρανίο" να συνιστά προτροπή!!!<br /><br />Η βλακεία πρέπει να έχει και όρια, δεν νομιμοποιείται κανένας να σπάει τα κοντέρ...The Schrodinger's Dragonhttps://www.blogger.com/profile/02086743301840758665noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-6266007259265272352008-11-04T10:58:00.000+02:002008-11-04T10:58:00.000+02:00Ευχαριστώ, φίλε Ανώνυμε, για την παραπομπή.Ευχαριστώ, φίλε Ανώνυμε, για την παραπομπή.Κώσταςhttps://www.blogger.com/profile/02068720203329637581noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-23970591544223622912008-11-04T10:50:00.000+02:002008-11-04T10:50:00.000+02:00Σχετικά με την φράση «πίστευε και μη ερεύνα» υπάρχ...Σχετικά με την φράση «πίστευε και μη ερεύνα» υπάρχει και το παρακάτω κείμενο : http://panical.blogspot.com/2008/09/blog-post_25.html που το βρήκα πολύ διαφωτιστικό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-54988783939456856472008-04-21T20:14:00.000+03:002008-04-21T20:14:00.000+03:00«Το κακό το έφτιαξε το καλό για το καλό μας το οπο...«Το κακό το έφτιαξε το καλό για το καλό μας το οποίο θα γίνει<BR/>κακό μας αν εμείς είμαστε κακοί, ενώ αν είμαστε καλοί δεν<BR/>είναι σίγουρα για καλό μας καθώς πρέπει να πιστεύουμε και<BR/>στο καλό για να έχουμε καλό αιώνιο». Καταπληκτική προσέγγιση,<BR/>ανώνυμε επισκέπτη! Για το άλλο όμως που είπες, όχι ρε συ, για<BR/>ποιον λόγο ν’ αποδράσουμε; Ξέρεις τι, από τα γραφόμενα σου<BR/>συμπεραίνω ότι μάλλον χρειάζεσαι επειγόντως διακοπές (όπως<BR/>κι εγώ)!Κώσταςhttps://www.blogger.com/profile/02068720203329637581noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-47127960451313299422008-04-20T16:59:00.000+03:002008-04-20T16:59:00.000+03:00To kako to eftiakse to kalo gia to kalo mas to opo...To kako to eftiakse to kalo gia to kalo mas to opoio 8a ginei kako mas an eimaste kakoi enw an eimaste kaloi den einai sigoura gia kalo mas ka8ws prepei na pisteuoume kai sto kalo gia na exoume kalo aiwnio.<BR/>Emena re mages giati mou fenete o kosmos friktos?Les kai zoume sthn kolash me anases drosias.Me epiasan pali ta gnwstikistika mou.Kserete kanena kalo kolpo na apodrasoume apo edw mesa?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-30372581311501817402008-04-11T11:34:00.000+03:002008-04-11T11:34:00.000+03:00Credo quia absurdum est...Credo quia absurdum est...Κώσταςhttps://www.blogger.com/profile/02068720203329637581noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-76501132554741987042008-04-10T18:41:00.000+03:002008-04-10T18:41:00.000+03:00Βασικά ο Πλάτωνας είναι τελίως διαφορετική περίπτω...Βασικά ο Πλάτωνας είναι τελίως διαφορετική περίπτωση. Μην ξεχνάς ότι ο περί Πλάτωνος Θεός ήταν αντικείμενο συζητήσεως από τα αρχαία κιόλας χρόνια. Συνεπώς κάτι άλλο εννοούσε ο Πλάτωνας με το συγκεκριμένο χωρίο.<BR/><BR/>Αναφορικά με τα υπόλοιπα να υποθέσω ότι... σου έβαλα δουλειά, ε; :):):)<BR/>(καλύτερα, για να μην πας και στο μιαρό συλλαλητήριο την Κυριακή!).<BR/>Ενδιαφέρον το ενδεχόμενο που λες, αλλά είναι εκτός αντικειμένου μου, συνεπώς ή μοναδική απάντηση που μπορώ να δώσω είναι "δεν έχω ιδέα". Αλλά με αυτούς που'χουμε μπλέξει, ειλικρινώς στο λέω, δεν αποκλείω τίποτε...Hadeshttps://www.blogger.com/profile/04467178190617217153noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-41720773875872537402008-04-08T00:29:00.000+03:002008-04-08T00:29:00.000+03:00Φίλε Άδη, πάρα, μα πάρα πολύ σημαντικό το στοιχείο...Φίλε Άδη, πάρα, μα πάρα πολύ σημαντικό το στοιχείο που <BR/>πρόσθεσες! Αν και το είχα υπ’ όψιν μου, δεν πήγε καν η θύμησή<BR/>μου εκεί όταν συγκέντρωνα τα στοιχεία! Αυτή η μαρτυρία τού Κέλσου <BR/>όντως αποδεικνύει ότι το «πίστευε και μη ερεύνα» ως αποτρεπτική<BR/>οδηγία με αποδέκτες πιστούς και απίστους, ανάγεται σε μια πολύ <BR/>παλαιότερη εποχή από εκείνην στην οποία συνήθως το τοποθετούν <BR/>οι χριστιανοί. Τώρα για το αν αργότερα όντως ανανοηματοδοτήθηκε <BR/>αναγόμενο στην έρευνα περί της τριαδικής θεότητας και πότε ακριβώς <BR/>συνέβη αυτό, δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω. Και μάλιστα, ξέρεις τι; <BR/>Τώρα που το καλοσκέφτομαι, μπορεί μεν το «πίστευε τώ θαύματι <BR/>καί μη ερεύνα λογισμοίς τό γενόμενον» τού Θεοδότου το 431 όντως<BR/>να μην αναφέρεται σε όλα τα θαύματα γενικότερα, αλλά πέραν<BR/>πάσης αμφιβολίας στη διττή φύση τού Ιησού, αυτό όμως ουδόλως<BR/>αποκλείει το ενδεχόμενο η συγκεκριμένη φράση να χρησιμοποιούνταν<BR/>ήδη αιώνες πριν και για άλλες περιπτώσεις! Η μαρτυρία τού Κέλσου<BR/>αυτό ακριβώς δείχνει! Ωστόσο -για να λέμε και του στραβού το δίκιο-<BR/>παραμένει προς συζήτηση η θρησκευτική -να το πω «δογματικότητα»,<BR/>να το πω «ακαμψία;»- τού Πλάτωνα για την οποία έκανα λόγο στον<BR/>επίλογο του κειμένου. Πλάτωνας, ξε-Πλάτωνας… με συγχωρείτε<BR/>παιδιά, αλλά εγώ εδώ δεν καταλαβαίνω κάτι δραματικά διαφορετικό<BR/>από το «Πίστευε και μη ερεύνα» των χριστιανών!<BR/><BR/>Όσον αφορά τώρα το άλλο που είπες, το «Πίστευε και me ερεύνα»,<BR/>σε παρακαλώ, φίλε Άδη, μην δίνεις ιδέες - δεν θα αντέξω άλλα τέτοια!Κώσταςhttps://www.blogger.com/profile/02068720203329637581noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-8646297071806633092008-04-07T12:40:00.000+03:002008-04-07T12:40:00.000+03:00Χμ, διακρίνω μια σημαντική παράλειψη αναφορικά με ...Χμ, διακρίνω μια σημαντική παράλειψη αναφορικά με το σημαντικότερο επιχείρημα των "άλλων" οπότε αν μου επιτρέπεις μια συμπλήρωση.<BR/><BR/>Φησί δέ τίνας μηδέ βουλομένους διδόναι ή λαμβάνειν λόγον περί ών πιστεύουσι χρήσθαι τώ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΕ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΣΟΝ και ή πίστις σου σώσει σε λέγουσι.<BR/><BR/>Τάδε έφη Κέλσος στον Αληθή λόγο. Το πρόβλημα με τα νέα ελληνικά είναι ότι πολλές φορές καθίστανται ασαφή. Τα αρχαία όμως δεν επιδέχονται παρανοήσεων. Στην πραγματικότητα το "πίστευε και μη ερεύνα" είναι πολύ πιο πρόσφατο και η όλη παρερμηνεία έχει να κάνει με 2 παράγοντες:<BR/>-ο πρώτος,που αναφέρεις κιόλας, ότι ξαφνικά θυμήθηκαν τους δελφικούς χρησμούς και το περιβόητο κόμμα μέσα στην πρόταση (ότι δεν μπαίνει μετά το μη, αλλά μετά το πίστευε)<BR/>-και ο δεύτερος, ότι αυτοί που έκαναν αυτήν την ανάλυση προφανώς δεν ήξεραν καλά τα αρχαία ελληνικά.<BR/><BR/>Διότι ο Κέλσος δεν γράφει πίστευε και μη ερεύνα, παρά μή εξέτεζε αλλά πίστευσον.<BR/>Το μη δηλαδή πηγαίνει απευθείας στο ρήμα εξέταζε (που είναι προστακτική κιόλας) ενώ μέσα στην πρόταση υπάρχει το αντιθετικό αλλά.<BR/>Εδ'ω πρέπει να κάνω μια απαραίτητη υποσημείωση: οι πιθανότητες να είχε παραφράσει ο Κέλσος την εν λόγω χριστιανική ρήση προς ιδίον ώφελος στερείται σοβαρότητος, και αυτό αποδεικνύεται από 2 στοιχεία:<BR/>-πρώτον, ο Αληθής Λόγος είναι ένα κείμενο μετριοπαθές που βασίζεται στην κοινή λογική και την απευθείας σύγκριση και ουχί στη δογματική κατάρριψη<BR/>-και δεύτερον, ακριβώς επειδή ήταν τόσο σοβαρό και δυνατό κείμενο είχε επιστρατευθεί ο Ωριγένης να το αντικρούσει, ο οποίος ήταν από τα τότε μεγάλα κεφάλια της πρωτοχριστιανικής εκκλησίας (άσχετα αν μετά αφορίσθηκε και αυτός).<BR/><BR/>Δεδομένου ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν αποδεδειγμένα ανοικτόμυαλοι και ανεκτικοί και δεν δίσταζαν να υιοθετήσουν κάτι ξένο εάν κι εφόσον το θεωρούσαν σωστό και καλό (βλ. λατρεία Διονύσου επί παραδείγματι), δεν υπήρχε περίπτωση να παραφράσουν ένα κείμενο ή μια φράση για να την αντιλέξουν καλύτερα. Εξάλλου δεν το είχαν κάτι ποτέ και η εν λόγω τακτική είναι αμιγώς χριστιανόφερτη.<BR/>Τουτέστιν, ο Κέλσος παρέθεσε μια ρήση έτσι όπως την έλεγαν τότε -και αυτό είναι που έχει τη μεγαλύτερη αξία, διότι διαβάζοντας τόσο τον Κέλοσο όσο και τον Πορφύριο διασπιστώνουμε τρελές αντιφάσεις στην χριστιανική διδασκαλία του τότε και του μετέπειτα. Τότε, δηλαδή, δεν την έλεγαν πίστευε και μη ερεύνα, αλλά μη εξέταζε αλλά πίστευσον. Όταν διαπίστωσαν οι τότε τράγοι (εκ του αμνός, μην παρεξηγούμαι) ότι με την εν λόγω ρήση δεν πάνε πουθενά την άλλαξαν (σε άγνωστο χρονικό σημείο) και έτσι μας παρατίθεται έως σήμερα.<BR/><BR/>Τα υπόλοιπα είναι για την λαϊκή κατανάλωση.<BR/><BR/>ΥΓ. Ξέχασες και ένα ακόμη ενδεχόμενο: πίστευε και me ερεύνα! :):):):):):)Hadeshttps://www.blogger.com/profile/04467178190617217153noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-40124824392761315592008-04-06T23:13:00.000+03:002008-04-06T23:13:00.000+03:00Καλωσόρισες Φωσφόρε στη φτωχοκαλύβα μου και σ’ ευχ...Καλωσόρισες Φωσφόρε στη φτωχοκαλύβα μου και σ’ ευχαριστώ <BR/>για το σχόλιό σου!Κώσταςhttps://www.blogger.com/profile/02068720203329637581noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8478885571700722072.post-86093770984369644212008-04-06T21:09:00.000+03:002008-04-06T21:09:00.000+03:00Πές τους τα! Να... αγιάσει το πληκτρολόγιό σου φίλ...Πές τους τα! Να... αγιάσει το πληκτρολόγιό σου φίλε!Anonymousnoreply@blogger.com