..
Αγαπητοί φίλοι, καλωσορίσατε στο διαδικτυακό τσαρδί μου!
Ελπίζω παρά την έλλειψη ιδιαιτέρων ανέσεων να νιώσετε όλοι σαν στο σπίτι σας!
Μπορείτε επίσης μετά, αν θέλετε, να περάσετε και δίπλα
στα τραγούδια που αγαπώ.
Εκεί έχει μόνο... μουσική!

τι εστιν αλήθεια;

Πιλάτος (Κατά Ιωάννην, ΙΗ΄ 38)

Αναλυτικός κατάλογος

..
128. Anybody home?
127. Που λέτε, λοιπόν, πάτερ Γεώργιε…
126. «Άγιο φως» (και η κουβέντα συνεχίζεται...)
125. Το θαύμα είναι η... ευχή που... αγιάζει το φως!! (deutsch hier)
124. Το «τι εστιν αλήθεια;» και στα Γερμανικά!
123. Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου...
122. Τρία πουλάκια κάθονταν…
121. Μεταξύ θρησκοληψίας και παράνοιας
120. Απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα...
119. «Άγιο Φως»: η άλλη όψη τού νομίσματος (deutsch hier)
118. Ποιο ήταν το... θαύμα
117. Οι... άσφαιρες «πύρινες σφαίρες» (deutsch hier)
116. Αστραπές και κεραυνοί (στου φακού μας το γυαλί)... (deutsch hier)
115. Φωτιά στα μπατζάκιά μας...
114. Περί τής προφητείας τού Ησαΐα (Εμπλουτ. αναδημ.)
113. Το χρονικό μιας κωλοτούμπας...
112. Περί τού «αγνώστου θεού» (Αναδημ.)
111. Μπεεεεεε!! (Κάτω τα κεφάλια ωρέ χριστιανοί!)
110. Εγκλωβισμένοι στη ζώνη τού Λυκόφωτος…
109. Τo κάψιμο τού Καρνάβαλου… (Περί «υιών ποιητών»)
108. Άντε βρε, χρόνια πολλά!
107. Η μαρτυρία τού Τάκιτου
106. Home alone 2
105. Σήμερα τα Φώτα κι ο φωτισμός...
104. Η μαρτυρία τού Πλινίου τού Νεοτέρου
103. Η μαρτυρία τού Σουητώνιου
102. Cute Christmas Cartoon
101. Unheilig - Kling Glöckchen ... vom Album
100. Ο γυμνός νεανίσκος στή Γεσθημανή
..99. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα...
..98. Βίντεο: Καλόπουλος vs. π. Καρπαθίου
..97. Τι εμοί και σοί (κοινώς, τη ρόκα σου εσύ!);
..96. Μήνυμα προς πάσαν κατεύθυνση
..95. Μπαμ και κάτω (Περί τού Τάε Κβον Ντο)
..94. Ορθόδοξη κβαντική φυσική και τα μυαλά στα κάγκελα!
..93. Λυπάμαι, αλλά δε γίνεται αλλιώς!
..92. Η αμαρτωλή ιστορία μιας απογραφής
..91. Κυριακή γιορτή και σχόλη, να ’ταν η βδομάδα όλη…
..90. Μυρώστε με ν’... αγιάσω!
..89. Μέχρι να... παγώσει η κόλαση...
..88. H αειμεσιτεύουσα Βασίλισσα των Ουρανών
..87. Περί τού Ιωάννη τού Ριγολόγου
..86. Βίντεο με τον Μεταλληνό: Αξίζει να το δεις!
..85. Είμαστε και σε... κρίσιμη ηλικία...
..84. Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού απολογήσθαι
..83. Αποκαλυπτήρια (Sit back and enjoy the show!)
..82. Περί... υιών
..81. Περί «γεννητού» και «κτιστού» (και… «ποιητού»)
..80. Παιδιά, έχουμε γενέθλια!
..79. Τον αναγνωρίζετε;
..78. Ένα... φοβερά δύσκολο… απλό ερώτημα!!
..77. Προβληματισμών συνέχεια...
..76. Προβληματισμοί...
..75. Ανοίξτε κανένα παράθυρο, ρε παιδιά!
..74. ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (HOME ALONE)
..73. Δάσκαλε, για ρίξε ένα... repeat σε παρακαλώ!
..72. Αχαχαχαχαχαχα!
..71. Τα παιδιά τού Ζεβεδαίου ποιον είχαν πατέρα;
..70. Chicken Techno
..69. Εύτυχος και Ελπήνωρ (Αν έχεις... τύχη διάβαινε!)
..68. Περί τής γνωστής-άγνωστης εξέγερσης
..67. Η αναγκαιότητα τής πίστης
..66. Το μυστήριο τού Βαραββά
..65. Ω Αυτοκράτορ, εγρήγορας ή καθεύδης;
..64. Τα κινητά σας, ρεεεεε!!
..63. Προς Ο.Ο.Δ.Ε. (Περί του Αγίου Φωτός)
..62. Ο σωστός τρόπος να κάνεις τον σταυρό σου!
..61. Περί του Τιμίου Ξύλου
..60. Περί της αναγκαιότητας τού κακού
..59. Περί του «Πίστευε και μη ερεύνα»
..58. DEPECHE MODE - «Βlasphemous rumours»
..57. Κωδικός «Λαντσιάνο»
..56. Περί των… «γνωστών αγνώστων»
..55. Περί εικόνων
..54. Ισορροπημένη ανισορροπία ή… ανισόρροπη ισορροπία;
..53. Το χρονικό μιας... κλωνοποίησης
..52. Λάιονελ Ρότσιλντ - η περιπέτεια ενός όρκου
..51. Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
..50. Merry Christmas Mr. Bean
..49. Προς κέντρα λακτίζειν
..48. Ο δίκαιος και ο δυνάστης
..47. Μια υπέροχη Κυριακάτικη εμπειρία ...
..46. Οι Δέκα Πληγές τού ... Ιπούουερ!
..45. Με τα δυο χεράακια, πλάθω σκ*****άακια...
..44. Γκρρρρ!!! Αυτό δεν είναι δυνατόν!!!!!!
..43. For yooour eyes onlyyyyy ...
..42. Περί Θεού: Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
..41. Περί Κυρίλλου και Υπατίας τής Αλεξανδρινής
..40. «Λάβετε, φάγετε ...» - ποιος το είπε τελικά;
..39. Οι βολεμένοι μικροαστοί τής θρησκευτικής πίστης
..38. Life: press DELETE
..37. Μεταξύ πατέρα και γιού
..36. Ρε παιδιά, μήπως έχει κανείς την ... ακριβή ώρα;
..35. O Ελισαίος, οι αρκούδες και οι ... αρκουδιές!
..34. Η διάβαση της Ερυθράς και ο … Ρα!
..33. Περί … «αλλοτρίων» θαυμάτων
..32. Η μάχη για τους … «αναποφάσιστους»
..31. Οι ... Χριστιανοαντιγιαχβεβουδιστοϊνδουιστές
..30. Καλησπέρα, γιατρέ ... Είμαι ο ... Απόλλων!!
..29. Μπρρρρ!!!
..28. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 1 !!!
..27. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 3 !!!
..26. Ο απαγχονισμός τής ... κοινής λογικής
..25. (Γενικά) περί αντιφάσεων
..24. Βασίλεψε ο ήλιος (και ... νίκησε ο Δαβίδ!)
..23. Τα ... ακριβώς 153 (υπόπτου προελεύσεως) ψάρια
..22. Οι δαίμονες και οι ... τετράποδες μπριζόλες
..21. Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα
..20. Περί θεοπνευστίας
..19. Η μυστηριώδης Σινδόνη τού Τορίνο
..18. Περιέχει η Γένεση προφητείες γιά την Αποκάλυψη;
..17. Να ζει κανείς ή να μη ζει ... (Περί Αδάμ και Εύας) ...
..16. Η δημιουργία των πτηνών
..15. Εξαγαγέτω τα ύδατα ερπετά (και η φαντασία...
........δεινοσαύρους
..14. Άμοιρε άνθρωπε, τι σού ’μελλε να πάθεις!
..13. Ρουάχ -φύσηξε ο άνεμος (μας πήρε και ... μας σήκωσε)!
..12. Ολική έκλειψη ηλίου, σελήνης και ... νοημοσύνης
..11. Οι κατά ... φαντασίαν γνωρίζοντες
..10. Η σιωπή των αμνών (Περί τού Αγίου Φωτός)
...9. Η πινακίδα Ι.Ν.Β.Ι.
...8. Θεïκό σχέδιο ή … σατανική αντιγραφή;
...7. Δάσκαλε που δίδασκες ...
...6. Η καραμέλα των «ανθρωπομορφικών εκφράσεων»
...5. Περί «δημοκρατικότητας»
...4. Όλα συγχωρούνται; - Μμμ, δε νομίζω.
...3. Ο (διάτρητος) παρθενικός υμένας
...2. ΗΣΑΪΑΣ, Ζ΄ 14 - παρθένος(= ανέγγιχτη) ή ...
.......παρθένος (= νεάνις);
...1. Συγγνώμη, δεν μπορώ να περιμένω άλλο πια!

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2007

Καλησπέρα, γιατρέ... Είμαι ο... Απόλλων!

..
Λέγαμε τις προάλλες για τις διάφορες ζαβολιές που συχνά-πυκνά κάνουν οι απολογητές στην προσπάθειά τους να «αποδείξουν» τον έναν ή τον άλλον ισχυρισμό τους. Μερικές φορές, μάλιστα, η παραποίηση της πραγματικότητας γίνεται τόσο απροκάλυπτα που αναρωτιέται κανείς πώς είναι δυνατόν να υποτιμούν τόσο πολύ όλους εκείνους που τους ακούν ή τους διαβάζουν. Θα αναφέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα και πείτε μου αν υπερβάλλω:

Σε μια ορθόδοξη απολογία, λοιπόν, με θέμα την ιστορικότητα του Ιησού, ο συντάκτης
του 
κειμένου επιχειρώντας να καταδείξει το αστήρικτο της αμφισβήτησης, μνημονεύει (και αποδέχεται) ένα επιχείρημα που - με συγχωρείτε δηλαδή, αλλά ξεπερνάει πλέον κάθε όριο της ανθρώπινης αντοχής! Συγκεκριμένα, με αφορμή την άποψη που πρώτος διατύπωσε ο Dupuis (1742-1809) ότι ο χριστιανισμός στην πραγματικότητα δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μια νέα μορφή της παλιάς ηλιακής λατρείας, ο δε Χριστός απλώς προσωποποίηση του Ήλιου και οι δώδεκα απόστολοι οι δώδεκα αστερισμοί, αναφέρεται η οιονεί πληρωμένη απάντηση του I.B. Peres ο οποίος χλευάζοντας τον Dupuis, τού ζήτησε να ανταποδείξει ότι και ο Ναπολέων ουδέποτε υπήρξε ως ιστορικό πρόσωπο, αφού όλα τα στοιχεία οδηγούν στο συμπέρασμα ότι στην πραγματικότητα και αυτός δεν ήταν τίποτε άλλο από μυθική προσωποποίηση του ήλιου, «αφού και στο όνομά του (νη-Απόλλων), και στον τόπο της γέννησής του (σε νησί της Μεσογείου γεννήθηκε και ο Απόλλωνας) και στο όνομα της μητέρας του Letitia (χαρά δίνει στον κόσμο η Ηώς που γέννησε τον Ήλιο) και στους 4 αδελφούς (4 εποχές του έτους) βρίσκει κανείς θαυμάσιες αναλογίες μεταξύ Ναπολέοντα και του ήλιου ή του μυθοποιημένου Απόλλωνα».

Τώρα βέβαια τι να πρωτοσχολιάσουμε εδώ; Ό,τι και να πει κανείς λίγο θα ’ναι.
Αφού οι άνθρωποι βάζουν τα τεκμήρια της ιστορικής ύπαρξης του Ναπολέοντα κι εκείνα για τον Ιησού στο ίδιο σακί, τι νόημα έχουν πλέον οι λέξεις; Ας αφήσουμε, ωστόσο, μεγαλόψυχα την παράμετρο των τεκμηρίων στην άκρη κι ας δούμε τ’ άλλα. Κ
ατ' αρχάς και μόνο η σύνδεση του ονόματος Ναπολέων με το όνομα Απόλλων αποτελεί μια σχεδόν… κωμική παρετυμολογία η οποία, δεν ξέρω σε τι διαφέρει από εκείνες των «αρχαιόπληκτων» που τόσο αρέσει στους φίλους χριστιανούς να χλευάζουν! Διότι τι ακριβώς υποτίθεται ότι εκφράζει το στερητικό μόριο νη μπροστά από το όνομα του Απόλλωνα; Μήπως ότι ο Μέγας Ναπολέων τελικά… δεν ήταν ο Απόλλων; Εκτός βέβαια κι αν το εν λόγω μόριο -όπως για παν ενδεχόμενο έσπευσε να διευκρινίσει ο πιθανότατα… ηλιόπληκτος και ως εκ τούτου μάλλον ζαβλακωμένος Peres- δεν ήταν τελικά το στερητικό, αλλά το ομώνυμο ομοτικό, οπότε το Ναπολέων, λέει, στην πραγματικότητα σήμαινε «αληθινός καταστροφέας» ή «αληθώς ο Ήλιος». - Τι είπατε; Πού κολλάει το «καταστροφέας»; Α, θα σας μαλώσω! Μα είναι δυνατόν να μην ξέρετε ότι το Απόλλων βγήκε από το απόλλυμι το οποίο με τη σειρά του σήμαινε «καταστρέφω»; Το είπε άλλωστε και ο Αρχίλοχος. Βέβαια από την άλλη, έρχεται κι αυτός ο σπασίκλας ο Σωκράτης στον Κρατύλο και αμολάει ένα εκ διαμέτρου αντίθετο ετυμολόγημα, αλλά εκεί θα κολλήσουμε τώρα; Ή μήπως στο ότι το όνομα Ναπολέων κατά την κρατούσα άποψη ανάγεται στο μυθικό γερμανικό φύλο των Νεμπελούνγκεν, ή σύμφωνα με μιαν άλλη εκδοχή στο τοπωνύμιο Napoli; Όχι γιατί αν είναι ν' αρχίσουμε να κινούμαστε κάπως πιο… ελεύθερα χωρίς να φοβόμαστε να αποκλίνουμε από τα κοινώς παραδεχτά, τότε θα πρέπει, νομίζω, να λάβουμε υπ’ όψιν και το περίφημο «νάπη + λέων», δηλαδή το… «λημέρι του λέοντος»! Γιατί όχι άλλωστε; Έλληνας δεν ήταν ο Ναπολέων; Πρόγονός του δεν ήταν κάποιος Καλόμερος εκ Μάνης που το όνομα του εξιταλίστηκε σε «Buona Parte» (δηλαδή «καλό μέρος»); - Ποιος τα λέει όλα αυτά; Μα η παράδοση, αγαπητοί μου. Η παράδοση. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό. Αν όντως δηλαδή το Bonaparte προέκυψε κατ’ αυτόν τον τρόπο ή αλλιώς. Τέτοια παιγνίδια με τα ονόματα όντως γίνονταν. Και παλιά, και τώρα και στο μέλλον. Ένα πρόχειρο παράδειγμα που μού ρχεται αυτή τη στιγμή στον νου είναι το ξακουστό επίθετο Νeander, την εξελληνισμένη μορφή δηλαδή του γερμανικού Neumann (neos andras) ή ο εκτουρκισμός χριστιανικών ονομάτων και επιθέτων από Κρυπτοχριστιανούς. Η θεωρία περί ελληνικής προέλευσης του Bonaparte συνεπώς, δεν είναι κατ’ αρχήν απορριπτέα. Το θέμα όμως είναι ότι κατά τον καλαμπουρτζή Peres αυτό ακριβώς το «Καλό Μέρος» στην πραγματικότητα δεν 
προήλθε από κάποιον Μανιάτη ονόματι Καλόμερο, αλλά απλούστατα τεκμηρίωνε την... αντιγραφή του 
διαρχικού δόγματος του Ζωροάστρισμού: Ο «Βοναπάρτης-Buona Parte-Καλόμερος-Καλό… παιδί» συμβόλιζε, λέει, το φως, αντιστοιχούσε δηλαδή στον Ωρομάσδη και κατ’ επέκταση στον Απόλλωνα-Ήλιο (πού, θυμίζω, υποτίθεται πως ήταν όπως και ο Ναπολέων καταστροφέας και εξολοθρευτής – το «καλό μέρος», ντε!). Όσον αφορά τώρα το ποιος ακριβώς ήταν ο... «Μαλαπάρτης-Mala Parte-Kακόμερος-Αριμάν», ο Peres δυστυχώς δεν πήρε θέση αφήνοντας μας έτσι όλους -πιστούς και απίστους- σε αιώνια, βασανιστική αγωνία! Επίσης αναπάντητο άφησε, όμως, και το ερώτημα πώς είναι δυνατόν το Napoleon εφόσον υποτίθεται πως ήταν απλώς μεταγενέστερο ηλιολατρικό εφεύρημα, να καταγράφηκε στην ιστορία ως παλιό ιταλικό όνομα, προγενέστερο ακόμα και του ίδιου του Βοναπάρτη; Διότι οι αρνητές της ιστορικότητας του Ιησού ουδόλως αρνούνται την προΰπαρξη του ονόματος Yehosua και σε προγενέστερες εποχές. Το πλουσίως τεκμηριωμένο όμως Napoleon με ποιο έρεισμα θα μπορούσε -έστω και θεωρητικά- να απορριφθεί; Κι αφού και καλά βγήκε από το Απόλλων, γιατί η αρχική του μορφή ήταν 
Napoleone; O Απόλλων στα Ιταλικά Apollo λεγόταν και όχι Apolleone! Συνεπώς ούτε από τη γλώσσα αυτή προήλθε αφού η αρχική μορφή θα έπρεπε να ήταν Napollo, αλλά ούτε κι απ’ τα Ελληνικά, διότι στην περίπτωση αυτή θα ήταν Napollon!

Όσον αφορά δε το όνομα της μητέρας του, Λαιτησίας, το οποίο στα Λατινικά σημαίνει «χαρά» και την (σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο, θέλω να πιστεύω) επιχειρούμενη εννοιολογική του σύνδεση με τη χαρά που δίνει στον κόσμο η Ηώς «που γέννησε τον Ήλιο», ας μου επιτραπεί ξεροβήχοντας δις να επισημάνω ότι η αιωνίως... αγουροξυπνημένη Ηώς.δεν συμβόλιζε τη χαρά,
αλλά την αυγή και συνεκδοχικά την ημέρα. Όσο 
για το επιχείρημα περί ομοιότητας του ονόματος με το Λητώ που κατά τον Peres αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας τη μυθοπλασία, φοβάμαι πως πάλι θα με πιάσει αυτός ο καταραμένος ο… ξερόβηχας και ποτέ πια δεν θα με ξαναφήσει! Τη Λητώ, βλέπετε, οι αρχαίοι τη θεωρούσαν θεά της νύχτας και του πρωταρχικού σκοταδιού. Κάτι δηλαδή… ολίγον τι διαφορετικό, θα έλεγα, από τη χαρά και το φως που μας φέρνει στο νου το Λετίτσια!!

Πέραν τούτου, η Ηώς όχι μόνο δεν συμβόλίζε τη χαρά, αλλά
ούτε και μητέρα του Ηλίου ήταν, αλλά αδελφή του! Κι αν είναι τώρα να αρχίσουμε τέτοιου είδους επαγωγές, ε τότε ας προτείνω κι εγώ τη δική μου. Πολύ πιθανότερο, λοιπόν, θα θεωρούσα το Λετίτσια να συμβόλιζε τη χαρά της μητέρας που έμελλε να γεννήσει μια τόσο μεγάλη προσωπικότητα! Και για να βάλουμε τώρα ένα τέλος στα καλαμπούρια, ο Ναπολέων μπορεί να είχε τέσσερεις αδελφούς (τους οποίους υποτίθεται ότι κάποιος κακόπιστος κάλλιστα θα μπορούσε να ταυτίσει με τις… τέσσερεις εποχές του χρόνου), αλλά είχε και τρεις αδελφές, ενώ πέντε ακόμα αδέλφια του πέθαναν σε μικρή ηλικία (1)! Αυτά, λοιπόν, ο Peres τα έκανε
γαργάρα. Αλλά και τις τρεις αδελφές που τις ανέφερε συνδέοντας τες με τις τρεις Χάριτες, τις αδερφές, λέει, του... Απόλλωνα, τι κατάλαβε; Απλώς εκτέθηκε αφού, όπως ακόμα και οι μαθητές των πρώτων τάξεων του Δημοτικού γνωρίζουν, η μοναδική αδερφή του Απόλλωνα ήταν η Άρτεμις! Τζίφος δηλαδή η υπόθεση! Τζάμπα την έφαγε τη θερμοπληξία ο Peres!

Έτσι λοιπόν, ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω σε τι ακριβώς αποσκοπεί
η υιοθέτηση και επίκληση των παραλογισμών του Γάλλου στη συγκεκριμένη απολογία που προαναφέραμε; Για να πείσει τον δύσπιστο; Μα… βούτυρο στο ψωμί τού βάζει!
Καλή σας νύχτα.



Π Α Ρ Α Π Ο Μ Π Ε Σ

[1].. Νέα Εγκυκλοπαίδεια Υδρία-Cambidge- Ήλιος, τ. 3, σ. 892,
λήμμα: Βοναπάρτη Μαρία Λετίτσια
..
..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επίσημοι, δεδηλωμένοι και... επιστημονικώς τεκμηριωμένοι αναγνώστες:

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...
Αν θέλετε να σχολιάσετε το... ασχολίαστο, επισκεφτείτε το μπλογκ του Διαγόρα! (Κλικ στην εικόνα)

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...
Τον ήλιο, ρεεεεεεεεε - τον ήλιο!!

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε
Μα καλά, τι λένε τα άτομα;
Λεμούριος (πρωτεύον θηλαστικό):

Τι;; «Μόνο οι γυναίκες έχουν παρθενικό υμένα»; Μα καλά, πάνε καλά οι άνθρωποι;
Κι ο δικός μου δηλαδή τι είναι;




«Αγιο φως»: ουρανόθεν ή...

Απόσπασμα από την Ευχή για το «άγιο φως»:

«[…] παρακαλούμεν και δεόμεθά σου, Παναγιότατε Δέσποτα, όπως αναδείξης
αυτό αγιασμού δώρον και ΠΑΣΗΣ ΘΕЇΚΗΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΕΠΛΗΡΩΜΕΝΟΝ,
διά της χάριτος τού Παναγίου και φωτοφόρου Τάφου σου˙[…] Αμήν».

Ερώτηση κρίσεως:


Έχει ανάγκη ένα εξώκοσμο φως που υποτίθεται πως κατέρχεται θαυματουρχικά
απευθείας από την άκτιστη χάρη τού Θεού, τη μεσολάβηση τού Παναγίου Τάφου
ή οποιαδήποτε ειδική δέηση, για να πλημυρίσει μ’ αυτό από το οποίο εξ ορισμού
θα έπρεπε
ήδη να… ξεχείλιζε;

Πόθεν;

Υπέρμαχοι τού «αγίου φωτός»:

Το ότι ο Πατριάρχης βρίσκεται μόνος μέσα στο κουβούκλιο δεν έχει καμία απολύτως
σημασία ούτε και είναι επιχείρημα, αφού η Ακοίμητη Κανδήλα που υπάρχει μέσα,
τη συγκεκριμένη μέρα είναι ΣΒΗΣΤΗ!

Π. Γ. Μεταλληνός:

«[…] Από τον 4ο αιώνα μ.Χ. (380) μαρτυρείται απ’ την Αιθερία, μια Ισπανίδα που πήγε
και προσκύνησε, ότι υπάρχει η ακοίμητος κανδήλα στον άγιο τάφο.
Πιστεύω λοιπόν
και καταλήγω, όταν υπάρχει πίστις και χάρις Θεού στον συγκεκριμένο Πατριάρχη,
γίνεται το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πίστις, μπορεί η κανδήλα να χρησιμοποιηθεί
γι’ αυτό...».




Φωτιά στα μπατζάκια μας...

Φωτιά στα μπατζάκια μας...
Αχ βρε παλιόπαιδο, Ιγκόρ...

... φωτιές που μας άναψες!

Τσάμπα το μπουγέλο…

Στην ιστορία τού Κατακλυσμού ο Θεός τιμώρησε τους ανθρώπους για κάτι που όπως
μετά ΡΗΤΑ ομολόγησε
,
ήταν απλώς μέσα στη φύση τους! Το ήξερε λοιπόν αυτό, κι όμως
τους έπνιξε. Όλους! Μαζί και τα ζώα. Και τους έπνιξε επειδή, λέει, … μετάνιωσε (!!) που
τους είχε φτιάξει! Για να μετανιώσει μετά… εκ νέου και να παραδεχθεί ότι βασικά… δεν
έπρεπε να είχε μετανιώσει εξαρχής! Κι όλα αυτά από έναν…
προγιγνώσκοντα θεό!!

Λοιπόν, δεν πιστεύω κάποιος από εσάς να κατάλαβε τίποτα, ε;

Όπως αναφέρει το Κατά Μάρκον Δ´ 10-12, όταν κάποτε οι μαθητές ρώτησαν
τον Χριστό γιατί δίδασκε με παραβολές, αυτός έδωσε αυτολεξεί την εξής απάντηση:
«Σ’ εσάς δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσετε τα μυστήρια τής βασιλείας τού Θεού˙
σ’ εκείνους δε έξω όλα δίνονται με παραβολές ώστε οι βλέποντες να βλέπουν αλλά
να μην αναγνωρίζουν, και οι ακούοντες ν’ ακούν, αλλά να μην αντιλαμβάνονται,
μην τυχόν και μετανοήσουν και τους συγχωρεθούν τα αμαρτήματά τους».

Με το χέρι στην καρδιά: πώς ακριβώς θα χαρακτηρίζατε εσείς έναν δάσκαλο (Ιησούς)
που σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενά του, διδάσκει επίτηδες με πολύπλοκο τρόπο
(παραβολές) με στόχο κάποιοι μαθητές του -πιθανότατα οι περισσότεροι- παρότι
παρακολουθούν το μάθημα, να μην μπορούν να καταλάβουν τίποτα, στερούμενοι έτσι
τις όποιες θεωρητικές ελπίδες θα είχαν («μην τυχόν και») να αντεπεξέλθουν στις υψηλές
απαιτήσεις («μετανοήσουν») και να πετύχουν («συγχωρεθούν»);

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;
Dirne: Μη με βλέπετε έτσι… Εγώ κάποτε ήμουν… παρθένα!
Χριστιανοί για ν’ αποδυναμώσουν την εβραϊκή λέξη bethulah που θα έπρεπε κανονικά να υπήρχε στη θέση τού almah «νεάνις», εάν η περίφημη προφητεία τού Ησαΐα όντως έθετε στο επίκεντρο μια… ανέγγιχτη παρθένο:

«Αλλά και στις γλώσσες των άλλων λαών της Μ. Ανατολής η αντίστοιχη της λέξης bethulah δεν σημαίνει απαραίτητα την (με την βιολογική σημασία) παρθένα. Για παράδειγμα, στα Ακκαδικά η λέξη batultu σημαίνει κυρίως μια ηλικιακή ομάδα. Μόνο σε συγκεκριμένα πλαίσια σημαίνει την παρθένα. Στα κείμενα της Ουγκαρίτ, η λέξη btlt είναι συνήθης χαρακτηρισμός για την Anat, την γυναίκα του Βάαλ. Σε αραμαϊκά κείμενα διαβάζουμε για γυναίκα, btwlt, η οποία είναι επίτοκος (σε τοκετό).»

Και τώρα προσέξτε απίστευτη περίπτωση-λουκούμι από τα Γερμανικά:

Η λέξη Dirne (ντίρνε) ξεκίνησε από μιαν αμάρτυρη γερμανική ρίζα με τη σημασία «παρθένος», συνέχισε στα Παλαιογερμανικά με την ίδια ακριβώς σημασία, υπέστη αργότερα σημασιακή διεύρυνση αλλάζοντας σε «νεαρό κορίτσι» κι εν συνεχεία σε «υπηρέτρια», για να ξεπέσει τελικά σε... «ΠΟΡΝΗ»!! Οι μεταβολές αυτές δε, συντελέσθηκαν εντός μιας, αν όχι μικρότερης, το λιγότερο ίσης χρονικής περιόδου με τις αντίστοιχες σημασιακές αλλαγές που εμφάνισε η σημιτική λέξη, και μάλιστα σε αντίθεση μ’ αυτήν, οι μεταβολές δεν έλαβαν χώρα σε συγγενείς μεν, διαφορετικές δε γλώσσες (Ακκαδικά, Ουγκαριτικά, Αραμαϊκά, Εβραϊκά) αλλά εντός τού ΙΔΙΟΥ γλωσσικού συστήματος (Γερμανικά)!



Θα... καλοπεράσετε, παλιόπαιδα!

Κολιτσάρας:

«
Είναι σπάνια η περίπτωση που ο Θεός τιμωρεί τα αθώα τέκνα για τις αδικίες των
γονέων τους˙ και αν καμιά φορά τα τιμωρεί
το κάνει για να ανταμείψει τα τέκνα πιο
πλουσιοπάροχα στην μέλλουσα ζωή. Ο Θεός όμως τιμωρεί την κακία μέχρι τρίτης
και τετάρτης γενεάς
εφ’ όσον οι απόγονοι μιμούνται την κακία των προγόνων τους
και μισούν τον Θεό. Διαφορετικά ο Θεός είναι πάντοτε δίκαιος, αν και
είναι απόκρυφες
σε μας οι βουλές Του».


Δηλαδή, για να κάνουμε… μετάφραση τής μετάφρασης και ερμηνεία τής ερμηνείας,
ΝΑΙ, ενίοτε τιμωρούνται ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ
για τα ανομήματα των ασεβών προγόνων τους
(1η πρόταση), ΟΧΙ, ποτέ δεν τιμωρούνται αθώοι απόγονοι (2η πρόταση), αν και
ποτέ
δεν ξέρεις
(3η πρόταση)!!

Είναι λοιπόν ή δεν είναι το θέμα για… LoL;


Φτιαγμένη από το... πουθενά!!

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Οι ανόητοι οι αρχαίοι Έλληνες να πιστεύουν πως τα περίφημα διοπετή ομοιώματα
έπεφταν κατ’ ευθείαν από τον ουρανό,
συστημένα με αποστολέα τον ίδιο τον Δία…
Ρε τους βλάκες…

Απάντηση:

Σσσσσς! Αχειροποίητα!
Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Πόσο ανόητοι ήταν αυτοί οι ειδωλολάτρες οι αρχαίοι Έλληνες με τις δεισιδαίμονες
φαντασιοπληξίες τους περί αγαλμάτων που
μιλούσαν, χαμογελούσαν, μετακινούνταν
από μόνα τους, προστάτευαν και… πετούσαν φωτιές
όταν βέβηλοι επιχειρούσαν να τα
απομακρύνουν από τον ιερό τόπο λατρείας τους! Μα είναι ποτέ δυνατόν να πίστευαν
τέτοια πράγματα;

Απάντηση:

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ποια απάντηση θα ταίριαζε για την περίπτωσή τους.
Να απαντήσουμε λαϊκιστί με το κλασικό «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!»; Ή να
τους υπενθυμίσουμε καλύτερα ότι «στο σπίτι τού κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!»;
Μήπως πάλι να πάρουμε το «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι» ή καλύτερα την
περίφημη ρήση τού Ιησού περί κάρφους και… δοκού εν τω οφθαλμώ ημών; Ή μήπως
όλα αυτά μαζί; Διότι πώς αλλιώς θα πρέπει ν’ απαντήσει κανείς σε ανθρώπους που
τολμάνε και σχολιάζουν ειρωνικά τα παραπάνω, όταν στο ίδιο το σύστημα πίστης
που ασπάζονται κι ακολουθούν , «υπάρχουν»… δακρυροούσες
και -Θεός φυλάξοι!-
αιμοροούσες Παναγίες,
ιστορίες (γι’ αγρίους) περί εικόνων που θαυματουργικά…
φεγγοβολούσαν, μιλούσαν, κουνούσαν τα δάχτυλά τους και… τηλεμεταφέρονταν
από
το ένα μέρος στο άλλο; Έλεος, δηλαδή! Έλεος!

Θαύμα!

Θαύμα!
Πώς ένα διαδικτυακό τρολάρισμα μετατράπηκε εν μια νυκτί σε... θαύμα!

Να 'ταν η ζήλια ψώρα...

Φανταστείτε δηλαδή να ΜΗΝ είχε... παρρησία!

Παραφρονήστε ελεύθερα:

1ον : Η αειμεσιτεύουσα Παναγία ως μητέρα τού Χριστού έχει παρρησία ενώπιον του.
2ον :
Η Παναγία στον γάμο τής Κανά το μόνο που είπε ήταν: «Δεν εχουν άλλο κρασί».
3ον : Ο Χριστός παρά την… παρρησία τής μητέρας του,
την αποπήρε!
4ον
: Αυτό συνέβη επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Χριστός μιλούσε ως Θεός
.........και απλώς απαίτησε από τη φυσική του μητέρα τον προσήκοντα σεβασμό.
5ον :
Η Παναγία… ανάγκασε (!) τον Χριστό να κάνει το θαύμα πρόωρα.
6ον : Ο Χριστός συνεπώς έκανε κάτι παρά την αρχική του πρόθεση ۬ επηρεάστηκε
.........
και άλλαξε γνώμη!
7ον :
Ο Χριστός είναι… προγιγνώσκων και… άτρεπτος!
8ον :
Όχι, όχι: ο Χριστός, είπαμε, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλούσε ως άνθρωπος,
.........αλλά… ως Θεός!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Άφθαρτος!!

Άφθαρτος!!
Γειά σας! Με βρήκαν στην Κίνα, είμαι περίπου... 3000 ετών, αταρίχευτος, μα όχι... άγιος!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Was ist Wahrheit?

Sprechen Sie Deutsch? Dann klicken Sie doch mal hier rein!

Ευχαριστούμε!

Ευχαριστούμε!