..
Αγαπητοί φίλοι, καλωσορίσατε στο διαδικτυακό τσαρδί μου!
Ελπίζω παρά την έλλειψη ιδιαιτέρων ανέσεων να νιώσετε όλοι σαν στο σπίτι σας!
Μπορείτε επίσης μετά, αν θέλετε, να περάσετε και δίπλα
στα τραγούδια που αγαπώ.
Εκεί έχει μόνο... μουσική!

τι εστιν αλήθεια;

Πιλάτος (Κατά Ιωάννην, ΙΗ΄ 38)

Αναλυτικός κατάλογος

..
128. Anybody home?
127. Που λέτε, λοιπόν, πάτερ Γεώργιε…
126. «Άγιο φως» (και η κουβέντα συνεχίζεται...)
125. Το θαύμα είναι η... ευχή που... αγιάζει το φως!! (deutsch hier)
124. Το «τι εστιν αλήθεια;» και στα Γερμανικά!
123. Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου...
122. Τρία πουλάκια κάθονταν…
121. Μεταξύ θρησκοληψίας και παράνοιας
120. Απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα...
119. «Άγιο Φως»: η άλλη όψη τού νομίσματος (deutsch hier)
118. Ποιο ήταν το... θαύμα
117. Οι... άσφαιρες «πύρινες σφαίρες» (deutsch hier)
116. Αστραπές και κεραυνοί (στου φακού μας το γυαλί)... (deutsch hier)
115. Φωτιά στα μπατζάκιά μας...
114. Περί τής προφητείας τού Ησαΐα (Εμπλουτ. αναδημ.)
113. Το χρονικό μιας κωλοτούμπας...
112. Περί τού «αγνώστου θεού» (Αναδημ.)
111. Μπεεεεεε!! (Κάτω τα κεφάλια ωρέ χριστιανοί!)
110. Εγκλωβισμένοι στη ζώνη τού Λυκόφωτος…
109. Τo κάψιμο τού Καρνάβαλου… (Περί «υιών ποιητών»)
108. Άντε βρε, χρόνια πολλά!
107. Η μαρτυρία τού Τάκιτου
106. Home alone 2
105. Σήμερα τα Φώτα κι ο φωτισμός...
104. Η μαρτυρία τού Πλινίου τού Νεοτέρου
103. Η μαρτυρία τού Σουητώνιου
102. Cute Christmas Cartoon
101. Unheilig - Kling Glöckchen ... vom Album
100. Ο γυμνός νεανίσκος στή Γεσθημανή
..99. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα...
..98. Βίντεο: Καλόπουλος vs. π. Καρπαθίου
..97. Τι εμοί και σοί (κοινώς, τη ρόκα σου εσύ!);
..96. Μήνυμα προς πάσαν κατεύθυνση
..95. Μπαμ και κάτω (Περί τού Τάε Κβον Ντο)
..94. Ορθόδοξη κβαντική φυσική και τα μυαλά στα κάγκελα!
..93. Λυπάμαι, αλλά δε γίνεται αλλιώς!
..92. Η αμαρτωλή ιστορία μιας απογραφής
..91. Κυριακή γιορτή και σχόλη, να ’ταν η βδομάδα όλη…
..90. Μυρώστε με ν’... αγιάσω!
..89. Μέχρι να... παγώσει η κόλαση...
..88. H αειμεσιτεύουσα Βασίλισσα των Ουρανών
..87. Περί τού Ιωάννη τού Ριγολόγου
..86. Βίντεο με τον Μεταλληνό: Αξίζει να το δεις!
..85. Είμαστε και σε... κρίσιμη ηλικία...
..84. Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού απολογήσθαι
..83. Αποκαλυπτήρια (Sit back and enjoy the show!)
..82. Περί... υιών
..81. Περί «γεννητού» και «κτιστού» (και… «ποιητού»)
..80. Παιδιά, έχουμε γενέθλια!
..79. Τον αναγνωρίζετε;
..78. Ένα... φοβερά δύσκολο… απλό ερώτημα!!
..77. Προβληματισμών συνέχεια...
..76. Προβληματισμοί...
..75. Ανοίξτε κανένα παράθυρο, ρε παιδιά!
..74. ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (HOME ALONE)
..73. Δάσκαλε, για ρίξε ένα... repeat σε παρακαλώ!
..72. Αχαχαχαχαχαχα!
..71. Τα παιδιά τού Ζεβεδαίου ποιον είχαν πατέρα;
..70. Chicken Techno
..69. Εύτυχος και Ελπήνωρ (Αν έχεις... τύχη διάβαινε!)
..68. Περί τής γνωστής-άγνωστης εξέγερσης
..67. Η αναγκαιότητα τής πίστης
..66. Το μυστήριο τού Βαραββά
..65. Ω Αυτοκράτορ, εγρήγορας ή καθεύδης;
..64. Τα κινητά σας, ρεεεεε!!
..63. Προς Ο.Ο.Δ.Ε. (Περί του Αγίου Φωτός)
..62. Ο σωστός τρόπος να κάνεις τον σταυρό σου!
..61. Περί του Τιμίου Ξύλου
..60. Περί της αναγκαιότητας τού κακού
..59. Περί του «Πίστευε και μη ερεύνα»
..58. DEPECHE MODE - «Βlasphemous rumours»
..57. Κωδικός «Λαντσιάνο»
..56. Περί των… «γνωστών αγνώστων»
..55. Περί εικόνων
..54. Ισορροπημένη ανισορροπία ή… ανισόρροπη ισορροπία;
..53. Το χρονικό μιας... κλωνοποίησης
..52. Λάιονελ Ρότσιλντ - η περιπέτεια ενός όρκου
..51. Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
..50. Merry Christmas Mr. Bean
..49. Προς κέντρα λακτίζειν
..48. Ο δίκαιος και ο δυνάστης
..47. Μια υπέροχη Κυριακάτικη εμπειρία ...
..46. Οι Δέκα Πληγές τού ... Ιπούουερ!
..45. Με τα δυο χεράακια, πλάθω σκ*****άακια...
..44. Γκρρρρ!!! Αυτό δεν είναι δυνατόν!!!!!!
..43. For yooour eyes onlyyyyy ...
..42. Περί Θεού: Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
..41. Περί Κυρίλλου και Υπατίας τής Αλεξανδρινής
..40. «Λάβετε, φάγετε ...» - ποιος το είπε τελικά;
..39. Οι βολεμένοι μικροαστοί τής θρησκευτικής πίστης
..38. Life: press DELETE
..37. Μεταξύ πατέρα και γιού
..36. Ρε παιδιά, μήπως έχει κανείς την ... ακριβή ώρα;
..35. O Ελισαίος, οι αρκούδες και οι ... αρκουδιές!
..34. Η διάβαση της Ερυθράς και ο … Ρα!
..33. Περί … «αλλοτρίων» θαυμάτων
..32. Η μάχη για τους … «αναποφάσιστους»
..31. Οι ... Χριστιανοαντιγιαχβεβουδιστοϊνδουιστές
..30. Καλησπέρα, γιατρέ ... Είμαι ο ... Απόλλων!!
..29. Μπρρρρ!!!
..28. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 1 !!!
..27. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 3 !!!
..26. Ο απαγχονισμός τής ... κοινής λογικής
..25. (Γενικά) περί αντιφάσεων
..24. Βασίλεψε ο ήλιος (και ... νίκησε ο Δαβίδ!)
..23. Τα ... ακριβώς 153 (υπόπτου προελεύσεως) ψάρια
..22. Οι δαίμονες και οι ... τετράποδες μπριζόλες
..21. Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα
..20. Περί θεοπνευστίας
..19. Η μυστηριώδης Σινδόνη τού Τορίνο
..18. Περιέχει η Γένεση προφητείες γιά την Αποκάλυψη;
..17. Να ζει κανείς ή να μη ζει ... (Περί Αδάμ και Εύας) ...
..16. Η δημιουργία των πτηνών
..15. Εξαγαγέτω τα ύδατα ερπετά (και η φαντασία...
........δεινοσαύρους
..14. Άμοιρε άνθρωπε, τι σού ’μελλε να πάθεις!
..13. Ρουάχ -φύσηξε ο άνεμος (μας πήρε και ... μας σήκωσε)!
..12. Ολική έκλειψη ηλίου, σελήνης και ... νοημοσύνης
..11. Οι κατά ... φαντασίαν γνωρίζοντες
..10. Η σιωπή των αμνών (Περί τού Αγίου Φωτός)
...9. Η πινακίδα Ι.Ν.Β.Ι.
...8. Θεïκό σχέδιο ή … σατανική αντιγραφή;
...7. Δάσκαλε που δίδασκες ...
...6. Η καραμέλα των «ανθρωπομορφικών εκφράσεων»
...5. Περί «δημοκρατικότητας»
...4. Όλα συγχωρούνται; - Μμμ, δε νομίζω.
...3. Ο (διάτρητος) παρθενικός υμένας
...2. ΗΣΑΪΑΣ, Ζ΄ 14 - παρθένος(= ανέγγιχτη) ή ...
.......παρθένος (= νεάνις);
...1. Συγγνώμη, δεν μπορώ να περιμένω άλλο πια!

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2009

Εγκλωβισμένοι στη ζώνη τού Λυκόφωτος…

..
Είδαμε λοιπόν τι απάντησε η Ο.Ο.Δ.Ε. για το ζήτημα με τους «ποιητούς υιούς». Το αν οι επίμαχες διαττυπώσεις προέκυψαν τυχαία ή επιλέχθηκαν συνειδητά, στην παρούσα φάση περνάει για μένα σε δεύτερη μοίρα. Από τη στιγμή που ο συντάκτης τού επίμαχου κειμένου και ο χολερικός ολ ράουντ απολογητής παρ’ αυτώ αντί να παραδεχθούν το αυταπόδεικτο, ότι δηλαδή η επίμαχη τοποθέτηση όντως ήταν παραπλανητική και συνεπώς δικαίως είχα εκφραστεί επικριτικά για το θέμα, επέλεξαν την οδό τής ευθείας αντιπαράθεσης βγαίνοντας κι από πάνω, δεν είχα άλλη επιλογή από το να το τραβήξω κι εγώ και να γίνω δυσάρεστος.

Με αφορμή ωστόσο το ζήτημα αυτό, ο συντάκτης τού κειμένου τοποθετήθηκε με
μια νέα απολογία και για κάποιο άλλο θέμα που είχα θίξει στον αντίλογό μου: την προφητεία που κατά τους χριστιανούς ξεκάθαρα τεκμηριώνει το Β´ Βασιλέων
Ζ´ 14.

Η «προφητεία»

Λέει λοιπόν ο Θεός μέσω τού προφήτη Νάθαν στον Δαβίδ για τον γιό του
Σολομώντα:

«"και έσται εάν πληρωθώσιν αι ημέραι σου και κοιμηθήση μετά των πατέρων σου, και αναστήσω το σπέρμα σου μετά σε, ος έσται εκ της κοιλίας σου, και ετοιμάσω την βασιλείαν αυτού· 13 αυτός οικοδομήσει μοι οίκον τω ονόματί μου, και ανορθώσω τον θρόνον αυτού έως εις τον αιώνα. 14 εγώ έσομαι αυτω εις πατέρα, και αυτός έσται μοι εις υιόν· και εάν έλθη η αδικία αυτού, και ελέγξω αυτόν εν ράβδω ανδρών και εν αφαίς υιών ανθρώπων· 15 το δε έλεός μου ουκ αποστήσω απ' αυτού, καθώς απέστησα αφ' ων απέστησα εκ προσώπου μου. 16 και πιστωθήσεται ο οίκος αυτού και η βασιλεία αυτού έως αιώνος ενώπιόν μου. και ο θρόνος αυτού έσται ανωρθωμένος΄εις τον αιώνα".


Το χωρίο αυτό, η ίδια η Αγία Γραφή, μας ξεκαθαρίζει στην Παλαιά Διαθήκη, ότι αναφέρεται όχι μόνο στον Σολομώντα, αλλά προφητικά και στον Ιησού Χριστό, τον "Υιό Δαβίδ", που προήλθε από το σπέρμα του, και που θα παραμείνει για πάντα βασιλιάς της ανθρωπότητας, διατηρώντας έτσι αιώνια στη βασιλική εξουσία τον "οίκο Δαβίδ". Αναφερόμενη η προς Εβραίους επιστολή στον Ιησού Χριστό, γράφει τα εξής, περί του εξεταζόμενου χωρίου, στο κεφάλαιο 1/α: 5: "Επειδή, σε ποιον από τους αγγέλους είπε ποτέ:... «Εγώ θα είμαι σ' αυτόν Πατέρας, κι αυτός θα είναι σε μένα Υιός;"».
..

Αυτά λοιπόν έγραψε η Ο.Ο.Δ.Ε. για το θέμα κάνοντας λόγο για σαφέστατη περίπτωση προφητείας που αναφέρεται στον Χριστό ως στον αιώνιο βασιλιά τού Οίκου Δαβίδ.

Το εύλογο ερώτημα

Με αφορμή ωστόσο την επιστολή τού Παύλου που ερμήνευσε τη φράση «εγώ
έσομαι αυτώ εις πατέρα, και αυτός έσται μοι εις υιόν» ως παράλληλη προφητική αναφορά στον Χριστό, είχα γράψει τα εξής:

«Το διαβάζεις λοιπόν κι εσύ και λες, ας πάει στα κομμάτια, το δέχομαι!
Και προχωράς στην αμέσως επόμενη πρόταση του ΙΔΙΟΥ εδαφίου και... σου ’ρχεται ταμπλάς: "και αν έλθη η αδικία αυτού, και ελέγξω αυτόν εν ράβδω ανδρών και εν αφαίς υιών ανθρώπων[…]"! Μα... πώς είναι δυνατόν, αναρωτιέσαι, να εννοείται εδώ ο Ιησούς; Κι ανοίγεις λοιπόν τον Κολιτσάρα να δεις τι λέει η επίσημη Εκκλησία και τι διαβάζεις; “ΑΥΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ”! Καλή σας νύχτα!»
..
Έτσι ακριβώς, αγαπητοί μου φίλοι: «Καλή σας νύχτα!»… Τι άλλο να έγραφα δηλαδή για να σχολιάσω την απίστευτα ξεκαρδιστική διευκρίνιση τού τύπου...
«μονά-ζυγά δικά μας»;

Η οργισμένη απάντηση

Σ’ ένα κείμενο λοιπόν που φέρει τον τίτλο Μια αμφισβητούμενη προφητεία
περί Χριστού και Σολομώντα (καλοπροαίρετη παρατήρηση: αν ήμουν απολογητής, δε θα επέλεγα ποτέ έναν τόσο παραχωρητικό τίτλο για την απολογία μου, αλλά θα έλεγα: «Η αμφισβήτηση μιας προφητείας […]»), ο συντάκτης απορρίπτει μετά βδελυγμίας τις αντιρρήσεις που εξέφρασα, χαρακτηρίζοντάς με άπιστο, αναξιόπιστο, «ολιγοστό» συνομιλητή, είρωνα, αλαζόνα και πάσχοντα «από πλήθος παρανοήσεων και δυσθεώρητη άγνοια». Φωτιά στα μπατζάκιά μας
δηλαδή…

Για να μην είμαι όμως άδικος, ομολογώ ότι τουλάχιστον ο άνθρωπος έχει
χιούμορ! Γιατί το λέω αυτό; Μα για την παρατήρησή του ότι αντί να ειρωνεύομαι και να αμφισβητώ, θα μπορούσα να είχα… ρωτήσει ταπεινά για να πάρω... απάντηση στην απορία μου!! Αχαχαχαχαχαχα!! Καταπληκτικό! LoL, αγαπητέ!! Πώς είπατε; Πού το βλέπω το αστείο; Μα καλά, ρε παιδιά, δε διαβάσατε την παρθενική μου ανάρτηση με τίτλο «Συγγνώμη, δεν μπορώ να περιμένω άλλο
πια!» ή το σχόλιο ετούτο; Ε διαβάστε τα και θα καταλάβετε γιατί γελώ...

Πέραν τούτου όμως, άντε και να ’χα ρωτήσει... Τι θα έπαιρνα λοιπόν για
απάντηση; Αυτό το σόφισμα με το οποίο μας ξεπετάξε ο εν λόγω χριστιανός απολογητής; Ότι δηλαδή βεβαίως και είναι δυνατόν «να υπάρχει εδώ κάτι που να μιλάει μεν για τον Σολομώντα, αλλά να αποτελεί παράλληλα προφητεία για τον Ιησού Χριστό, και ξαφνικά να σταματάει η προφητεία αυτή όσον αφορά τον Ιησού Χριστό, και να εφαρμόζεται από ένα σημείο και μετά μόνο στον Σολομώντα»; Ότι δηλαδή... Θεός είναι, ό,τι θέλει κάνει; Απ’ αυτή λοιπόν την απάντηση υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχα... πειστεί; Αφήστε λοιπόν, αγαπητοί, δε θα πάρουμε... Χίλιες φορές με τη μελανή στάμπα τού απίστου, παρά με το μεγαλοπρεπές παράσημο τού αφελούς...

Έχει και συνέχεια...

Μη φεύγετε όμως, έχει και συνέχεια! Παρόλο λοιπόν που η προφητεία ΒΕΒΑΙΩΣ
λέει, θα μπορούσε να είχε διακοπεί απότομα και να συνέχιζε μετά κανονικά με αναφορά πλέον στον Σολομώντα, στην πραγματικότητα «μια βαθύτερη μελέτη […] στο πνεύμα της Χριστιανικής παράδοσης, αποκαλύπτει ότι η προφητεία αυτή, δεν εμπίπτει στην ανωτέρω κατηγορία "εμβόλιμων" προφητειών […] αλλά μιλάει ΟΛΟΚΛΗΡΗ για τον Ιησού Χριστό, (και πουθενά δεν μιλάει ΜΟΝΟ για τον Σολομώντα) […]!». Διότι «πράγματι», συνεχίζει το κείμενο, «όταν η προφητεία[…] λέει: "και εάν έλθη η
αδικία αυτού, και ελέγξω αυτόν εν ράβδω ανδρών και εν αφαίς υιών ανθρώπων", εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι δεν είναι δυνατόν να μιλάει έτσι για τον Μόνο Αναμάρτητο, τον Κύριο Ιησού Χριστό, τον Υιό του Θεού, το Δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος! Γιατί πώς είναι δυνατόν, να υπονοεί πιθανή αδικία γι' Αυτόν;»

Έλα ντε! Γι’ αυτό δεν απορούσα κι εγώ τόσον καιρό; Γι’ αυτό δεν έσπευσε κι ο
Κολιτσάρας να διευκρινίσει πώς το σημείο αυτό δεν αναφέρεται στον Χριστό, αλλά μόνο στον Σολομώντα; Προς τι λοιπόν οι κατηγορίες περί παρανοήσεων και δυσθεώρητης άγνοιας; Αλλά ξέχασα… Οι κατηγορίες απαγγέλθηκαν επειδή αγνοούσα τη λεπτομέρεια πως για την ορθόδοξη Χριστολογία ο Υιός «είναι κάτι πιο σύνθετο από ένα πρόσωπο!!!», αφού στην πραγματικότητα -όπως άλλωστε προκύπτει και από την προς Γαλάτας επιστολή, Γ΄ 27-29- «ΜΕΣΑ στον Χριστό, δεν υπάρχει μόνο ο Χριστός, αλλά και άλλοι ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ της Βασιλείας, επειδή δια του βαπτίσματος, ΝΤΥΝΟΜΑΣΤΕ τον Χριστό, άρα γινόμαστε ΟΛΟΙ οι βαπτισμένοι πιστοί, κι εμείς "σπέρμα" των προγόνων του Χριστού, όπως ο Αβραάμ και ο Δαβίδ, συνεπώς, συμμετέχουμε κι εμείς ως ΣΠΕΡΜΑ και ως ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ, στη ΒΑΣΙΛΕΙΑ του Χριστού!»Γι’ αυτό λοιπόν κατηγορήθηκα. Επειδή -αλίμονο!-μού διέφυγε το γεγονός ότι οι χριστιανικές ερμηνείες είναι λάστιχο που όσο κι αν το τεντώνεις, ποτέ δε σπάει! Πώς λέμε δηλαδή… «σηκώνει βάρη και δεν κλατάρει»; Ε κάτι τέτοιο. Και βέβαια πώς θα μπορούσε άλλωστε να (αυτο)περιοριστεί από οποιονδήποτε κανόνα φερ πλέι ένα σύστημα ιδεών που εξ ορισμού κινείται στη… ζώνη τού Λυκόφωτος, καθοδηγούμενο αενάως από τον ίδιο τον δημιουργό των… πάντων; Πλάκα κάνουμε τώρα; Δικιά μας είναι… η ζώνη τού Λυκόφωτος, ό,τι θέλουμε την κάνουμε! Όπου εξυπηρετούνται οι ερμηνείες μας, θα λέμε ότι προεικονίζεται ο Χριστός, κι όπου μάς χαλάει η μανέστρα, θα λέμε είτε ότι εννοούνται οι αμαρτωλοί που… εφόρεσαν αυτόν ή ότι η προφητεία… φρενάρει ξαφνικά με τα φρένα να στριγγλίζουν και την ανθρώπινη λογική να σηκώνει τα χέρια απελπισμένη! Εκάς οι βέβηλοι λοιπόν! Μη δότε το άγιον τοις κυσί! Και μεταξύ μας, ξέρετε, δεν έχω καμία απολύτως αντίρρηση! Ας κρατήσουν τις αεροκοπανισμένες νεφελοκυγγίες που οι ίδιοι έχουν αναγάγει σε υπέρτατες εξ αποκαλύψεως σοφίες, για εσωτερική κατανάλωση και ποτέ κι ας μην αξιωθούμε να τις… καταλάβουμε! Να τις κρίνουμε όμως και μάλιστα ακόμα και με ειρωνικά σχόλια, προφανώς δεν πρόκειται να σταματήσουμε. Γιατί περί ορέξεως (βλ. κουτόχορτο)…
κολοκυθόπιτα!

Εκτός αυτού

Εκτός αυτού, επειδή το κακόγουστο αυτό αστείο με τον Κολιτσάρα παρατράβηξε, να επαναλάβω για άλλη μία φορά το εξής: την υπογραφή μας και το άλλο που προεξέχει εκεί κάτω, προσέχουμε πού τα βάζουμε. Όταν λοιπόν με κατηγορούν
οι ορθόδοξοι απολογητές ότι έχω αναγάγει τον Κολιτσάρα σε «φωνή της... επίσημης Εκκλησίας, μόνο και μόνο επειδή στο σύγγραμμά του υπάρχει η συνήθης επιστολή της Ιεράς Συνόδου», το μόνο που καταφέρνουν είναι να με ψυχαγωγούν! Για να βάλουμε λοιπόν τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, ο Κολιτσάρας ήταν ένας ορθόδοξος θεολόγος το ερμηνευτικό έργο τού οποίου δεν είχε εγκριθεί από την Εκκλησία τού… Σατανά, αλλά από την Ιερά Σύνοδο τής Εκκλησίας τής Ελλάδος. Κι όσο κι αν χτυπιούνται οι φίλοι μας, το γεγονός αυτό δεν αλλάζει. Κι επειδή μάλιστα στην απάντηση τής Ο.Ο.Δ.Ε. ο αναγνώστης παραπέμπεται σε μιαν ομιλία τού π. Μεταλληνού που υποτίθεται πως αποσαφηνίζει το ζήτημα αυτό, να ενημερώσω τους ανυποψίαστους και καλόπιστους που δεν έκαναν τον κόπο να κάνουν κλικ στο λινκ και ν’ ακούσουν το ηχογραφημένο απόσπασμα, ότι στην πραγματικότητα αυτά που λέει ο π. Μεταλληνός δε με αναιρούν, αλλά με… δικαιώνουν!! Ο καθηγητής κληρικός, βλέπετε, δήλωσε επί λέξει τα εξής:

«Συνοδική έγκριση σημαίνει ότι προηγείται η εξέταση από ειδικούς
θεολόγους τής μεταφράσεως κι από τη σχέση με την πατερική
Παράδοση. […]»

Καταλάβατε λοιπόν, αγαπητοί απολογητές, τι ακριβώς σημαίνουν τα λόγια
αυτά ή να τα κάνω λειανά; Τα κολπάκια λοιπόν με τις επιμελώς συρραμένες διατυπώσεις περί «συνταγματικών λόγων» και «λόγων προώθησης» που δεν σχετίζονται με «ουσιαστικούς λόγους ορθής ερμηνείας», στο ποίμνιο παρακαλώ, όχι σ’ εμένα! Διότι έτσι χτενισμένη και φιλτραρισμένη που μάς σερβίρετε την τοποθέτησή σας, για άλλη μία φορά παραπλανείτε αυτόν που σας διαβάζει αφού αφήνετε να δημιουργηθεί η εσφαλμένη εντύπωση ότι οι εγκρίσεις στην πραγματικότητα δεν είναι παρά μια τυπική διαδικασία που απλώς εξυπηρετεί καθαρά συνταγματικούς και εμπορικούς λόγους και όχι την ορθόδοξη ερμηνευτική! Κι όλα αυτά τη στιγμή που ο π. Μεταλληνός παράλληλα με την αναφορά του στη συνταγματική και εμπορική παράμετρο τού ζητήματος, είπε και κάτι άλλο ακόμα: ότι δηλαδή προτού εγκριθεί μια μετάφραση, εξετάζεται από ειδικούς θεολόγους ως προς τη συνάφειά της με την πατερική Παράδοση!! Αυτά δηλαδή που αναφέρει και η... «συνήθης» (εντάξει, το πιάσαμε το υπονοούμενο…) επιστολή τής Ιεράς Συνόδου. Τι λέει εκεί; Α τίποτα σπουδαίο. Απλώς ότι «το ερμηνευτικόν έργον τού ελλογιμωτάτου θεολόγου κ. Ιωάννου Θ. Κολιτσάρα» το οποίο «επισταμένως εμελέτησε» ο «Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Διδυμοτείχου και Ορεστιάδος κ. Κωνσταντίνος» και για το οποίο εγγράφως ανέφερε ότι «έχει ορθοδόξως, σύμφωνον προς τα δόγματα και τας παραδόσεις τής αγίας ημών Εκκλησίας», αξιώθηκε να λάβει την πολυπόθητη ευλογία και έγκριση «ως μη απάδον προς τε τα δόγματα, την διδασκαλίαν και τας ιεράς παραδόσεις τής αγίας
ημών Μητρός Ορθοδόξου Εκκλησίας»

Έτσι λοιπόν θα το ξαναματαπώ: τον Κολιτσάρα τον επικαλούμουν, τον
επικαλούμαι και θα τον επικαλούμαι όποτε μού κάνει κέφι, ενώ αυτονοήτως και αυταποδείκτως οποιοσδήποτε χριστιανός αμφισβητεί τις ερμηνείες του, αυτομάτως αμφισβητεί και την αξιοπιστία τής Ιεράς Συνόδου ως ελεγκτικού οργάνου και εγγυητή τής ορθόδοξης Παράδοσης. Οποιαδήποτε δε κατηγορία περί «δυσθεώρητης άγνοιας» εκτοξεύεται εναντίον μου με αφορμή τυχόν εναλλακτικές ερμηνείες που δεν αναφέρει ο Κολιτσάρας, αλλά ούτε κι εγώ που τον επικαλούμαι, είναι επίσης αυτονόητο ότι αυτομάτως πιάνει και τους… υπόλοιπους ευσεβείς που εμπλέκονται, δηλαδή τον ίδιο τον Κολιτσάρα, αλλά και εκείνους που ενέκριναν το έργο του! Αυτά για να είμαστε εξηγημένοι και να μη χαλάμε άδικα τις καρδιές μας. Ευλόγησον.
..
..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επίσημοι, δεδηλωμένοι και... επιστημονικώς τεκμηριωμένοι αναγνώστες:

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...
Αν θέλετε να σχολιάσετε το... ασχολίαστο, επισκεφτείτε το μπλογκ του Διαγόρα! (Κλικ στην εικόνα)

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...
Τον ήλιο, ρεεεεεεεεε - τον ήλιο!!

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε
Μα καλά, τι λένε τα άτομα;
Λεμούριος (πρωτεύον θηλαστικό):

Τι;; «Μόνο οι γυναίκες έχουν παρθενικό υμένα»; Μα καλά, πάνε καλά οι άνθρωποι;
Κι ο δικός μου δηλαδή τι είναι;




«Αγιο φως»: ουρανόθεν ή...

Απόσπασμα από την Ευχή για το «άγιο φως»:

«[…] παρακαλούμεν και δεόμεθά σου, Παναγιότατε Δέσποτα, όπως αναδείξης
αυτό αγιασμού δώρον και ΠΑΣΗΣ ΘΕЇΚΗΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΕΠΛΗΡΩΜΕΝΟΝ,
διά της χάριτος τού Παναγίου και φωτοφόρου Τάφου σου˙[…] Αμήν».

Ερώτηση κρίσεως:


Έχει ανάγκη ένα εξώκοσμο φως που υποτίθεται πως κατέρχεται θαυματουρχικά
απευθείας από την άκτιστη χάρη τού Θεού, τη μεσολάβηση τού Παναγίου Τάφου
ή οποιαδήποτε ειδική δέηση, για να πλημυρίσει μ’ αυτό από το οποίο εξ ορισμού
θα έπρεπε
ήδη να… ξεχείλιζε;

Πόθεν;

Υπέρμαχοι τού «αγίου φωτός»:

Το ότι ο Πατριάρχης βρίσκεται μόνος μέσα στο κουβούκλιο δεν έχει καμία απολύτως
σημασία ούτε και είναι επιχείρημα, αφού η Ακοίμητη Κανδήλα που υπάρχει μέσα,
τη συγκεκριμένη μέρα είναι ΣΒΗΣΤΗ!

Π. Γ. Μεταλληνός:

«[…] Από τον 4ο αιώνα μ.Χ. (380) μαρτυρείται απ’ την Αιθερία, μια Ισπανίδα που πήγε
και προσκύνησε, ότι υπάρχει η ακοίμητος κανδήλα στον άγιο τάφο.
Πιστεύω λοιπόν
και καταλήγω, όταν υπάρχει πίστις και χάρις Θεού στον συγκεκριμένο Πατριάρχη,
γίνεται το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πίστις, μπορεί η κανδήλα να χρησιμοποιηθεί
γι’ αυτό...».




Φωτιά στα μπατζάκια μας...

Φωτιά στα μπατζάκια μας...
Αχ βρε παλιόπαιδο, Ιγκόρ...

... φωτιές που μας άναψες!

Τσάμπα το μπουγέλο…

Στην ιστορία τού Κατακλυσμού ο Θεός τιμώρησε τους ανθρώπους για κάτι που όπως
μετά ΡΗΤΑ ομολόγησε
,
ήταν απλώς μέσα στη φύση τους! Το ήξερε λοιπόν αυτό, κι όμως
τους έπνιξε. Όλους! Μαζί και τα ζώα. Και τους έπνιξε επειδή, λέει, … μετάνιωσε (!!) που
τους είχε φτιάξει! Για να μετανιώσει μετά… εκ νέου και να παραδεχθεί ότι βασικά… δεν
έπρεπε να είχε μετανιώσει εξαρχής! Κι όλα αυτά από έναν…
προγιγνώσκοντα θεό!!

Λοιπόν, δεν πιστεύω κάποιος από εσάς να κατάλαβε τίποτα, ε;

Όπως αναφέρει το Κατά Μάρκον Δ´ 10-12, όταν κάποτε οι μαθητές ρώτησαν
τον Χριστό γιατί δίδασκε με παραβολές, αυτός έδωσε αυτολεξεί την εξής απάντηση:
«Σ’ εσάς δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσετε τα μυστήρια τής βασιλείας τού Θεού˙
σ’ εκείνους δε έξω όλα δίνονται με παραβολές ώστε οι βλέποντες να βλέπουν αλλά
να μην αναγνωρίζουν, και οι ακούοντες ν’ ακούν, αλλά να μην αντιλαμβάνονται,
μην τυχόν και μετανοήσουν και τους συγχωρεθούν τα αμαρτήματά τους».

Με το χέρι στην καρδιά: πώς ακριβώς θα χαρακτηρίζατε εσείς έναν δάσκαλο (Ιησούς)
που σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενά του, διδάσκει επίτηδες με πολύπλοκο τρόπο
(παραβολές) με στόχο κάποιοι μαθητές του -πιθανότατα οι περισσότεροι- παρότι
παρακολουθούν το μάθημα, να μην μπορούν να καταλάβουν τίποτα, στερούμενοι έτσι
τις όποιες θεωρητικές ελπίδες θα είχαν («μην τυχόν και») να αντεπεξέλθουν στις υψηλές
απαιτήσεις («μετανοήσουν») και να πετύχουν («συγχωρεθούν»);

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;
Dirne: Μη με βλέπετε έτσι… Εγώ κάποτε ήμουν… παρθένα!
Χριστιανοί για ν’ αποδυναμώσουν την εβραϊκή λέξη bethulah που θα έπρεπε κανονικά να υπήρχε στη θέση τού almah «νεάνις», εάν η περίφημη προφητεία τού Ησαΐα όντως έθετε στο επίκεντρο μια… ανέγγιχτη παρθένο:

«Αλλά και στις γλώσσες των άλλων λαών της Μ. Ανατολής η αντίστοιχη της λέξης bethulah δεν σημαίνει απαραίτητα την (με την βιολογική σημασία) παρθένα. Για παράδειγμα, στα Ακκαδικά η λέξη batultu σημαίνει κυρίως μια ηλικιακή ομάδα. Μόνο σε συγκεκριμένα πλαίσια σημαίνει την παρθένα. Στα κείμενα της Ουγκαρίτ, η λέξη btlt είναι συνήθης χαρακτηρισμός για την Anat, την γυναίκα του Βάαλ. Σε αραμαϊκά κείμενα διαβάζουμε για γυναίκα, btwlt, η οποία είναι επίτοκος (σε τοκετό).»

Και τώρα προσέξτε απίστευτη περίπτωση-λουκούμι από τα Γερμανικά:

Η λέξη Dirne (ντίρνε) ξεκίνησε από μιαν αμάρτυρη γερμανική ρίζα με τη σημασία «παρθένος», συνέχισε στα Παλαιογερμανικά με την ίδια ακριβώς σημασία, υπέστη αργότερα σημασιακή διεύρυνση αλλάζοντας σε «νεαρό κορίτσι» κι εν συνεχεία σε «υπηρέτρια», για να ξεπέσει τελικά σε... «ΠΟΡΝΗ»!! Οι μεταβολές αυτές δε, συντελέσθηκαν εντός μιας, αν όχι μικρότερης, το λιγότερο ίσης χρονικής περιόδου με τις αντίστοιχες σημασιακές αλλαγές που εμφάνισε η σημιτική λέξη, και μάλιστα σε αντίθεση μ’ αυτήν, οι μεταβολές δεν έλαβαν χώρα σε συγγενείς μεν, διαφορετικές δε γλώσσες (Ακκαδικά, Ουγκαριτικά, Αραμαϊκά, Εβραϊκά) αλλά εντός τού ΙΔΙΟΥ γλωσσικού συστήματος (Γερμανικά)!



Θα... καλοπεράσετε, παλιόπαιδα!

Κολιτσάρας:

«
Είναι σπάνια η περίπτωση που ο Θεός τιμωρεί τα αθώα τέκνα για τις αδικίες των
γονέων τους˙ και αν καμιά φορά τα τιμωρεί
το κάνει για να ανταμείψει τα τέκνα πιο
πλουσιοπάροχα στην μέλλουσα ζωή. Ο Θεός όμως τιμωρεί την κακία μέχρι τρίτης
και τετάρτης γενεάς
εφ’ όσον οι απόγονοι μιμούνται την κακία των προγόνων τους
και μισούν τον Θεό. Διαφορετικά ο Θεός είναι πάντοτε δίκαιος, αν και
είναι απόκρυφες
σε μας οι βουλές Του».


Δηλαδή, για να κάνουμε… μετάφραση τής μετάφρασης και ερμηνεία τής ερμηνείας,
ΝΑΙ, ενίοτε τιμωρούνται ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ
για τα ανομήματα των ασεβών προγόνων τους
(1η πρόταση), ΟΧΙ, ποτέ δεν τιμωρούνται αθώοι απόγονοι (2η πρόταση), αν και
ποτέ
δεν ξέρεις
(3η πρόταση)!!

Είναι λοιπόν ή δεν είναι το θέμα για… LoL;


Φτιαγμένη από το... πουθενά!!

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Οι ανόητοι οι αρχαίοι Έλληνες να πιστεύουν πως τα περίφημα διοπετή ομοιώματα
έπεφταν κατ’ ευθείαν από τον ουρανό,
συστημένα με αποστολέα τον ίδιο τον Δία…
Ρε τους βλάκες…

Απάντηση:

Σσσσσς! Αχειροποίητα!
Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Πόσο ανόητοι ήταν αυτοί οι ειδωλολάτρες οι αρχαίοι Έλληνες με τις δεισιδαίμονες
φαντασιοπληξίες τους περί αγαλμάτων που
μιλούσαν, χαμογελούσαν, μετακινούνταν
από μόνα τους, προστάτευαν και… πετούσαν φωτιές
όταν βέβηλοι επιχειρούσαν να τα
απομακρύνουν από τον ιερό τόπο λατρείας τους! Μα είναι ποτέ δυνατόν να πίστευαν
τέτοια πράγματα;

Απάντηση:

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ποια απάντηση θα ταίριαζε για την περίπτωσή τους.
Να απαντήσουμε λαϊκιστί με το κλασικό «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!»; Ή να
τους υπενθυμίσουμε καλύτερα ότι «στο σπίτι τού κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!»;
Μήπως πάλι να πάρουμε το «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι» ή καλύτερα την
περίφημη ρήση τού Ιησού περί κάρφους και… δοκού εν τω οφθαλμώ ημών; Ή μήπως
όλα αυτά μαζί; Διότι πώς αλλιώς θα πρέπει ν’ απαντήσει κανείς σε ανθρώπους που
τολμάνε και σχολιάζουν ειρωνικά τα παραπάνω, όταν στο ίδιο το σύστημα πίστης
που ασπάζονται κι ακολουθούν , «υπάρχουν»… δακρυροούσες
και -Θεός φυλάξοι!-
αιμοροούσες Παναγίες,
ιστορίες (γι’ αγρίους) περί εικόνων που θαυματουργικά…
φεγγοβολούσαν, μιλούσαν, κουνούσαν τα δάχτυλά τους και… τηλεμεταφέρονταν
από
το ένα μέρος στο άλλο; Έλεος, δηλαδή! Έλεος!

Θαύμα!

Θαύμα!
Πώς ένα διαδικτυακό τρολάρισμα μετατράπηκε εν μια νυκτί σε... θαύμα!

Να 'ταν η ζήλια ψώρα...

Φανταστείτε δηλαδή να ΜΗΝ είχε... παρρησία!

Παραφρονήστε ελεύθερα:

1ον : Η αειμεσιτεύουσα Παναγία ως μητέρα τού Χριστού έχει παρρησία ενώπιον του.
2ον :
Η Παναγία στον γάμο τής Κανά το μόνο που είπε ήταν: «Δεν εχουν άλλο κρασί».
3ον : Ο Χριστός παρά την… παρρησία τής μητέρας του,
την αποπήρε!
4ον
: Αυτό συνέβη επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Χριστός μιλούσε ως Θεός
.........και απλώς απαίτησε από τη φυσική του μητέρα τον προσήκοντα σεβασμό.
5ον :
Η Παναγία… ανάγκασε (!) τον Χριστό να κάνει το θαύμα πρόωρα.
6ον : Ο Χριστός συνεπώς έκανε κάτι παρά την αρχική του πρόθεση ۬ επηρεάστηκε
.........
και άλλαξε γνώμη!
7ον :
Ο Χριστός είναι… προγιγνώσκων και… άτρεπτος!
8ον :
Όχι, όχι: ο Χριστός, είπαμε, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλούσε ως άνθρωπος,
.........αλλά… ως Θεός!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Άφθαρτος!!

Άφθαρτος!!
Γειά σας! Με βρήκαν στην Κίνα, είμαι περίπου... 3000 ετών, αταρίχευτος, μα όχι... άγιος!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Was ist Wahrheit?

Sprechen Sie Deutsch? Dann klicken Sie doch mal hier rein!

Ευχαριστούμε!

Ευχαριστούμε!