..
Αγαπητοί φίλοι, καλωσορίσατε στο διαδικτυακό τσαρδί μου!
Ελπίζω παρά την έλλειψη ιδιαιτέρων ανέσεων να νιώσετε όλοι σαν στο σπίτι σας!
Μπορείτε επίσης μετά, αν θέλετε, να περάσετε και δίπλα
στα τραγούδια που αγαπώ.
Εκεί έχει μόνο... μουσική!

τι εστιν αλήθεια;

Πιλάτος (Κατά Ιωάννην, ΙΗ΄ 38)

Αναλυτικός κατάλογος

..
128. Anybody home?
127. Που λέτε, λοιπόν, πάτερ Γεώργιε…
126. «Άγιο φως» (και η κουβέντα συνεχίζεται...)
125. Το θαύμα είναι η... ευχή που... αγιάζει το φως!! (deutsch hier)
124. Το «τι εστιν αλήθεια;» και στα Γερμανικά!
123. Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου...
122. Τρία πουλάκια κάθονταν…
121. Μεταξύ θρησκοληψίας και παράνοιας
120. Απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα...
119. «Άγιο Φως»: η άλλη όψη τού νομίσματος (deutsch hier)
118. Ποιο ήταν το... θαύμα
117. Οι... άσφαιρες «πύρινες σφαίρες» (deutsch hier)
116. Αστραπές και κεραυνοί (στου φακού μας το γυαλί)... (deutsch hier)
115. Φωτιά στα μπατζάκιά μας...
114. Περί τής προφητείας τού Ησαΐα (Εμπλουτ. αναδημ.)
113. Το χρονικό μιας κωλοτούμπας...
112. Περί τού «αγνώστου θεού» (Αναδημ.)
111. Μπεεεεεε!! (Κάτω τα κεφάλια ωρέ χριστιανοί!)
110. Εγκλωβισμένοι στη ζώνη τού Λυκόφωτος…
109. Τo κάψιμο τού Καρνάβαλου… (Περί «υιών ποιητών»)
108. Άντε βρε, χρόνια πολλά!
107. Η μαρτυρία τού Τάκιτου
106. Home alone 2
105. Σήμερα τα Φώτα κι ο φωτισμός...
104. Η μαρτυρία τού Πλινίου τού Νεοτέρου
103. Η μαρτυρία τού Σουητώνιου
102. Cute Christmas Cartoon
101. Unheilig - Kling Glöckchen ... vom Album
100. Ο γυμνός νεανίσκος στή Γεσθημανή
..99. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα...
..98. Βίντεο: Καλόπουλος vs. π. Καρπαθίου
..97. Τι εμοί και σοί (κοινώς, τη ρόκα σου εσύ!);
..96. Μήνυμα προς πάσαν κατεύθυνση
..95. Μπαμ και κάτω (Περί τού Τάε Κβον Ντο)
..94. Ορθόδοξη κβαντική φυσική και τα μυαλά στα κάγκελα!
..93. Λυπάμαι, αλλά δε γίνεται αλλιώς!
..92. Η αμαρτωλή ιστορία μιας απογραφής
..91. Κυριακή γιορτή και σχόλη, να ’ταν η βδομάδα όλη…
..90. Μυρώστε με ν’... αγιάσω!
..89. Μέχρι να... παγώσει η κόλαση...
..88. H αειμεσιτεύουσα Βασίλισσα των Ουρανών
..87. Περί τού Ιωάννη τού Ριγολόγου
..86. Βίντεο με τον Μεταλληνό: Αξίζει να το δεις!
..85. Είμαστε και σε... κρίσιμη ηλικία...
..84. Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού απολογήσθαι
..83. Αποκαλυπτήρια (Sit back and enjoy the show!)
..82. Περί... υιών
..81. Περί «γεννητού» και «κτιστού» (και… «ποιητού»)
..80. Παιδιά, έχουμε γενέθλια!
..79. Τον αναγνωρίζετε;
..78. Ένα... φοβερά δύσκολο… απλό ερώτημα!!
..77. Προβληματισμών συνέχεια...
..76. Προβληματισμοί...
..75. Ανοίξτε κανένα παράθυρο, ρε παιδιά!
..74. ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (HOME ALONE)
..73. Δάσκαλε, για ρίξε ένα... repeat σε παρακαλώ!
..72. Αχαχαχαχαχαχα!
..71. Τα παιδιά τού Ζεβεδαίου ποιον είχαν πατέρα;
..70. Chicken Techno
..69. Εύτυχος και Ελπήνωρ (Αν έχεις... τύχη διάβαινε!)
..68. Περί τής γνωστής-άγνωστης εξέγερσης
..67. Η αναγκαιότητα τής πίστης
..66. Το μυστήριο τού Βαραββά
..65. Ω Αυτοκράτορ, εγρήγορας ή καθεύδης;
..64. Τα κινητά σας, ρεεεεε!!
..63. Προς Ο.Ο.Δ.Ε. (Περί του Αγίου Φωτός)
..62. Ο σωστός τρόπος να κάνεις τον σταυρό σου!
..61. Περί του Τιμίου Ξύλου
..60. Περί της αναγκαιότητας τού κακού
..59. Περί του «Πίστευε και μη ερεύνα»
..58. DEPECHE MODE - «Βlasphemous rumours»
..57. Κωδικός «Λαντσιάνο»
..56. Περί των… «γνωστών αγνώστων»
..55. Περί εικόνων
..54. Ισορροπημένη ανισορροπία ή… ανισόρροπη ισορροπία;
..53. Το χρονικό μιας... κλωνοποίησης
..52. Λάιονελ Ρότσιλντ - η περιπέτεια ενός όρκου
..51. Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
..50. Merry Christmas Mr. Bean
..49. Προς κέντρα λακτίζειν
..48. Ο δίκαιος και ο δυνάστης
..47. Μια υπέροχη Κυριακάτικη εμπειρία ...
..46. Οι Δέκα Πληγές τού ... Ιπούουερ!
..45. Με τα δυο χεράακια, πλάθω σκ*****άακια...
..44. Γκρρρρ!!! Αυτό δεν είναι δυνατόν!!!!!!
..43. For yooour eyes onlyyyyy ...
..42. Περί Θεού: Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
..41. Περί Κυρίλλου και Υπατίας τής Αλεξανδρινής
..40. «Λάβετε, φάγετε ...» - ποιος το είπε τελικά;
..39. Οι βολεμένοι μικροαστοί τής θρησκευτικής πίστης
..38. Life: press DELETE
..37. Μεταξύ πατέρα και γιού
..36. Ρε παιδιά, μήπως έχει κανείς την ... ακριβή ώρα;
..35. O Ελισαίος, οι αρκούδες και οι ... αρκουδιές!
..34. Η διάβαση της Ερυθράς και ο … Ρα!
..33. Περί … «αλλοτρίων» θαυμάτων
..32. Η μάχη για τους … «αναποφάσιστους»
..31. Οι ... Χριστιανοαντιγιαχβεβουδιστοϊνδουιστές
..30. Καλησπέρα, γιατρέ ... Είμαι ο ... Απόλλων!!
..29. Μπρρρρ!!!
..28. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 1 !!!
..27. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 3 !!!
..26. Ο απαγχονισμός τής ... κοινής λογικής
..25. (Γενικά) περί αντιφάσεων
..24. Βασίλεψε ο ήλιος (και ... νίκησε ο Δαβίδ!)
..23. Τα ... ακριβώς 153 (υπόπτου προελεύσεως) ψάρια
..22. Οι δαίμονες και οι ... τετράποδες μπριζόλες
..21. Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα
..20. Περί θεοπνευστίας
..19. Η μυστηριώδης Σινδόνη τού Τορίνο
..18. Περιέχει η Γένεση προφητείες γιά την Αποκάλυψη;
..17. Να ζει κανείς ή να μη ζει ... (Περί Αδάμ και Εύας) ...
..16. Η δημιουργία των πτηνών
..15. Εξαγαγέτω τα ύδατα ερπετά (και η φαντασία...
........δεινοσαύρους
..14. Άμοιρε άνθρωπε, τι σού ’μελλε να πάθεις!
..13. Ρουάχ -φύσηξε ο άνεμος (μας πήρε και ... μας σήκωσε)!
..12. Ολική έκλειψη ηλίου, σελήνης και ... νοημοσύνης
..11. Οι κατά ... φαντασίαν γνωρίζοντες
..10. Η σιωπή των αμνών (Περί τού Αγίου Φωτός)
...9. Η πινακίδα Ι.Ν.Β.Ι.
...8. Θεïκό σχέδιο ή … σατανική αντιγραφή;
...7. Δάσκαλε που δίδασκες ...
...6. Η καραμέλα των «ανθρωπομορφικών εκφράσεων»
...5. Περί «δημοκρατικότητας»
...4. Όλα συγχωρούνται; - Μμμ, δε νομίζω.
...3. Ο (διάτρητος) παρθενικός υμένας
...2. ΗΣΑΪΑΣ, Ζ΄ 14 - παρθένος(= ανέγγιχτη) ή ...
.......παρθένος (= νεάνις);
...1. Συγγνώμη, δεν μπορώ να περιμένω άλλο πια!

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

Περί ... «αλλοτρίων» θαυμάτων


Όταν η κουβέντα έρχεται στο ζήτημα των χριστιανικών θαυμάτων, και δη των ορθοδόξων, σχεδόν αναπόφευκτα τίθεται και το ερώτημα: Και πώς εξηγούνται τα θαύματα στα άλλα δόγματα ή -ακόμα χειρότερα- στις άλλες θρησκείες; Τους ορθόδοξους απολογητές, ωστόσο, δεν φαίνεται να τους προβληματίζει ιδιαίτερα το ερώτημα αυτό. Για την ακρίβεια, τους αφήνει παγερά αδιάφορους. Άλλωστε όπως πάντα έχουν έτοιμη την απάντηση για όλα. Έτσι λοιπόν στην προκειμένη περίπτωση, ουδόλως αρνούνται την ύπαρξη των «αλλοτρίων» θαυμάτων. Όοχι! Απλώς την αποδίδουν ταχυδακτυλουργικά είτε σε άλλες «νοήμονες πνευματικές δυνάμεις, άσχετες με τον άνθρωπο και με τον Θεό» -στον τρισκατάρατο ντε!-, ή σε ισχυρές ψυχικές δυνάμεις των ανθρώπων. Στο Θεό μια φορά, λέει, είναι αδύνατον να οφείλονται, αφού «δεν είναι δυνατόν να πούμε ότι ο Θεός και οι απεσταλμένοι Του, λένε αντίθετα πράγματα σε δύο διαφορετικές θρησκείες […], άρα τα θαύματα πρέπει να αποδοθούν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΗΓΗ».

Αυτά ακριβώς λένε, λοιπόν, οι φίλοι μας οι ορθόδοξοι και τα υπογράφουν εκθέτοντας εαυτούς σε δημόσια κριτική. Αν όμως κάνει κανείς το λάθος να τους κατηγορήσει για αυτή την εξωφρενικά παράλογη, απίστευτα μισαλλόδοξη και απόλυτα μεροληπτική τους συλλογιστική, βρίσκει τον μπελά του κι από πάνω, αφού τον παραπέμπουν πάραυτα σε
μιαν άλλη
χριστιανική θέση που λέει ακριβώς το… αντίθετο! Και μετά τρέχα εσύ να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας!

Για του λόγου το αληθές όμως, ιδού πως περίπου εξελίχθηκε η ανταλλαγή απόψεων που είχα με κάποιον φίλο χριστιανό για το θέμα:


«Σχετικά με το ποιο βίωμα προέρχεται από τον Θεό, και ποιο από ξένες προς αυτόν οντότητες -από κάποιον ''απατεώνα'' όπως λες-, θα σου αναφέρω ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα που, νομίζω, τα λέει όλα. Θυμάσαι τον μεγάλο σεισμό στο Αίγιο τον Ιούνιο του 1995 και τη συγκλονιστική
διάσωση τού τότε 10χρονου Ανδρέα Μπόγδανου; Το μικρό αγόρι είχε παραμείνει 48 ώρες θαμμένο κάτω από τα συντρίμμια κι αν δεν με απατά η μνήμη μου, μίλησε αργότερα για κάποιαν «άγνωστη γυναίκα» που ήταν δίπλα του και τον κρατούσε ζωντανό! Όλοι φυσικά σκεφτήκαμε το ίδιο: η Παναγία! Έλα όμως που την ίδια, αν δεν απατώμαι, χρονιά, ένα παρόμοιο και πολύ εντυπωσιακότερο περιστατικό συνέβη και με ένα άλλο αγόρι από μιαν εντελώς διαφορετική θρησκεία αυτή τη φορά! Δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να σε παραπέμψω σε κάποια πηγή και ως εκ τούτου μεταφέρω το γεγονός από μνήμης, όπως το συγκράτησα από τότε που η είδηση έκανε τον γύρο των
καναλιών και των εφημερίδων.

Το αγόρι, λοιπόν, είχε παραμείνει όχι μία, όχι δύο, αλλά 11 ολόκληρες μέρες θαμμένο κάτω από τα συντρίμμια του σπιτιού του! Και βγήκε ζωντανό! Πώς; Όπως αργότερα δήλωσε, ένας μοναχός (βουδιστής ή ινδουιστής, δεν θυμάμαι) ερχόταν καθημερινά και τον τάιζε! Το γεγονός αυτό, θυμάμαι, με συγκλόνισε διπλά γιατί πέρα από την ανθρώπινη του διάσταση επιβεβαίωνε απόλυτα τις γενικότερες πεποιθήσεις μου περί Θεού και τής δύναμης τής πίστης: το ότι η πίστη μπορεί να κάνει θαύματα δεν είναι δυνατόν να αμφισβητηθείֹ όμως ΔΕΝ αποδεικνύει απαραίτητα και ότι το αντικείμενο αυτής είναι αληθινό!

Στην προκειμένη περίπτωση εάν το βίωμα με τον μοναχό είχε θεϊκή προέλευση, τότε εναρμονίζεται μ’ αυτό που πιθανολογώ εγώ, ότι δηλαδή
όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη. Ή ακόμα και με τη σκεπτικιστική θέση ότι απλώς
η πίστη δίνει υπόσταση στον Θεό και ο Θεός στην πίστη!»

«Όχι βέβαια. Όμως ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΡΟΜΟ μπορείς να βρεις δρόμο προς τη Ρώμη, δηλαδή τον Χριστό!»

► «Μισό λεπτό, ρε παιδί μου. Αν πίσω από τα ''αλλότρια θαύματα'' -όπως στο άρθρο τής Ο.Ο.Δ.Ε. δια τής εις άτοπον απαγωγής αφήνεται να εννοηθεί- θα πρέπει μάλλον να υποτεθεί η ενέργεια κάποιας δαιμονικής οντότητας, τότε οδηγούμαστε σε έναν θρησκευτικό παραλογισμό όπου ο καθένας θα πρέπει ν’ αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας! Σκέψου το λίγο πιο ανοιχτά και θα δεις ότι στην ουσία δεν υπάρχει διαφορά. Το να μην αρνείστε ότι θαύματα
γίνονται και σε άλλα δόγματα, θρησκείες και ανθρώπους, είναι μεν έντιμο, αλλά δεν είναι αρκετό. Διότι με το να αποδίδετε την ως εκ θαύματος σωτηρία ανθρώπων που ΔΕΝ ανήκουν στο ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα ή -ακόμα χειρότερα- που δεν πιστεύουν καν στον Θεό, στην ενέργεια δαιμόνων, τελικά χύνετε την καρδάρα με το γάλα! Ίσως τώρα, βέβαια, με παραπέμψεις σε μιαν άλλη σελίδα όπου αναφέρονται ακριβώς τα αντίθετα, ότι δηλαδή σε καμία περίπτωση δεν πιστεύετε πως ''στους Ορθοδόξους θαυματουργεί μόνο ο Θεός, ενώ στους άλλους θαυματουργούν μόνο οι δαίμονες'' και πως ''όπως ο Θεός κάνει θαύματα για Χριστιανούς, κάνει θαύματα και σε κάθε άνθρωπο, ανεξαρτήτως θρησκείας, γιατί είναι Θεός όλων'', αλλά τι να το κάνω όταν βλέπω ότι άλλα υποστηρίζονται στο ένα κείμενο και άλλα στο άλλο;
Ποιαν άποψη θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν τελικά;»

◊ «Ακριβώς εκεί θα σε παρέπεμπα!»

► «… ;?!»

◊ «Τι έγινε;»

► «Κάτσε, κάτσε, γιατί δε με βλέπω να το γλυτώνω το Δαφνί σήμερα! Ρε συ,
στην περίπτωση μας, ποια η διαφορά ανάμεσα στην Παναγία και τον ασιάτη μοναχό; Σύμφωνα με την ανάλυση στο άρθρο που προανέφερα, ο μοναχός δεν μπορεί να ήταν από τον Θεό αφού ''δεν είναι δυνατόν να πούμε ότι ο Θεός και οι απεσταλμένοι Του, λένε αντίθετα πράγματα σε δύο διαφορετικές θρησκείες […], άρα τα θαύματα πρέπει να αποδοθούν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΗΓΗ''. Κι αφού η δεύτερη εκδοχή των ανθρωπινων ψυχικών δυνάμεων αποκλείεται δεδομένης της φύσης τού συγκεκριμένου θαύματος,
θέλοντας και μη καταλήγουμε στη τρίτη και φαρμακερή: τους δαίμονες

◊ «Όχι βέβαια! Ούτε η περίπτωση των ψυχικών δυνάμεων εξαιρείται. Είναι γνωστή η δυνατότητα που έχουν διάφοροι μοναχοί τού Βουδισμού και τού Ινδουϊσμού να κάνουν αστρική προβολή και να εμφανίζονται αλλού. Δεν ήταν κατ’ ανάγκην νεκρός ο μοναχός αυτός που βοήθησε το παιδί. Μπορεί να βρισκόταν σε οποιοδήποτε μοναστήρι, και να το βοηθούσε μέσω τέτοιων δυνάμεων. Αν και νομίζω ότι η πρώτη περίπτωση είναι πιο πιθανή, γιατί το ότι
το τάιζε όντας σε πνευματική μορφή, είναι αρκετά δύσκολο να εξηγηθεί, αν και όχι αδύνατο, με δεδομένα τα εκτοπλάσματα.»

► «Ρε συ, τι εκτοπλάσματα και πράσινα άλογα μού λες τώρα; Θα μιλήσουμε κανονικά ή θ αρχίσω κι εγώ να μιλώ για τον Λουκιανό που μεταφέρθηκε με
εξωσωματική
εμπειρία στο… φεγγάρι;»

◊ «Ολοκλήρωσε.»

► «Τι να ολοκληρώσω; Αυτό που ήθελα να πω είναι πως ενώ σύμφωνα με το
ένα άρθρο το θαύμα δεν μπορεί να προερχόταν από τον Θεό, κατά την άποψη που υποστηρίζεται στο άλλο, δεν αποκλείεται όντως να είχε θεϊκή προέλευση! ''Όμως γιατί ο -υποτιθέμενος- άγγελος είχε την εξωτερική εμφάνιση βουδιστή μοναχού;'', ήταν πάντοτε η απορία μου. «Ρε χαζέ», απαντούσαν συνήθως οι… έξυπνοι. ''Πως αλλιώς θα συνέδεε το παιδάκι τη σωτηρία του με τον Θεό; Σε βουδιστικό περιβάλλον ζούσε, ανάλογη μορφή λοιπόν έπρεπε να έχει και ο άγγελος!''. Οι ''έξυπνοι'' όμως πάντοτε παρέβλεπαν τη λεπτομέρεια ότι έτσι το παιδί και το περιβάλλον του θα αισθάνονταν εν τέλει δικαιωμένοι για τις πεποιθήσεις τους
μένοντας εφ’ όρου ζωής δεμένοι στον Βουδισμό!!»

◊ «Ναι, αλλά κι εσύ παραβλέπεις ότι το να κάνει κάποιος κακή ερμηνεία των γεγονότων, δεν θίγει σε καμία περίπτωση τον Θεό που τα προκάλεσε, (αν ήταν Αυτός). Παραβλέπεις επίσης, ότι η πίστη τού Βουδισμού και τού Ινδουϊσμού,
είναι ότι ''υπάρχει μέρος τής αλήθειας σε κάθε θρησκεία'', συνεπώς ακόμα και κάποιος που θα εξελάμβανε μια τέτοια επέμβαση υπό μορφήν μοναχού με λάθος τρόπο, αυτός θα αντέφασκε στον ίδιο τον Ινδουϊσμό ή τον Βουδισμό! Συνεπώς,
το σκεπτικό σου είναι εξ ολοκλήρου λάθος.

Άλλωστε, είπε ο μοναχός ότι η αληθινή οδός είναι ο Βουδισμός ή ο Ινδουϊσμός; Το είπε; Αν το έλεγε, ναι, θα έλεγα ότι είναι δαίμονας. Αλλά δεν είπε κάτι
τέτοιο. Απλώς βοηθούσε το παιδάκι. Συνεπώς δεν έχω λόγο να πω ότι ήταν
δαιμονικό το περιστατικό.»

► «Α μάλιστα. Αν είπε ότι η αληθινή οδός είναι ο βουδισμός ή ο ινδουισμός,
είναι λοιπόν το ζητούμενο, ε; Ε αυτό φυσικά δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω. Προφανώς, βέβαια, ούτε και… για τον Χριστιανισμό θα μίλησε ο δύσμοιρος ο μοναχός! Εάν όμως εσύ παρ’ όλα αυτά πιστεύεις ότι ο βουδιστής που βιώνει ένα θαύμα με αμιγώς βουδιστικά συμφραζόμενα, πιθανότατα θα στραφεί σε κάποια... άλλη, διαφορετική θρησκεία (που το όνομα της θα πρέπει απαραιτήτως ν’ αρχίζει από ''Χρι'' και να τελειώνει σε ''σμός''), ε τότε πάω
πάσο!! Ό,τι πεις, φίλε μου! Ό,τι πεις!»



2 σχόλια:

Χριστίνα είπε...

Αγαπητέ Κώστα στο διάλογο που μόλις διάβασα, συμφωνώ με τις δικές σου θέσεις...
Τα εκάστοτε "ονόματα" των θρησκειών είναι απλώς ανθρώπινες επινοήσεις που εξυπηρετούν κάποιες διαφορετικές κουλτούρες. Όπως είπες κι εσύ, "Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη" και η ουσία όλων των θρησκειών είναι η ίδια:το αιώνιο ΕΝΑ. Γι αυτό και οι διαφωνίες των οπαδών των δογμάτων αντιβαίνουν σε αυτή την ουσία...και γι αυτό εμποδίζουν τα θαύματα..
Όλοι έχουμε πρόσβαση στα θαύματα, αρκεί ν' αλλάξουμε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα..και τα θαύματα ΞΑΝΑγίνονται η φυσική μας κατάσταση

Κώστας είπε...

Αγαπητή christina,
μα αλίμονο κι αν ήταν διαφορετικά! Αλίμονο αν αυτό που οι άνθρωποι ονομάζουν «θαύμα»
-όποια υπόσταση και εξήγηση κι αν έχει το φαινόμενο αυτό- εξαρτούνταν από τόσο τυχαίους
παράγοντες όπως είναι το σωστό… δόγμα!

Επίσημοι, δεδηλωμένοι και... επιστημονικώς τεκμηριωμένοι αναγνώστες:

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...
Αν θέλετε να σχολιάσετε το... ασχολίαστο, επισκεφτείτε το μπλογκ του Διαγόρα! (Κλικ στην εικόνα)

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...
Τον ήλιο, ρεεεεεεεεε - τον ήλιο!!

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε
Μα καλά, τι λένε τα άτομα;
Λεμούριος (πρωτεύον θηλαστικό):

Τι;; «Μόνο οι γυναίκες έχουν παρθενικό υμένα»; Μα καλά, πάνε καλά οι άνθρωποι;
Κι ο δικός μου δηλαδή τι είναι;




«Αγιο φως»: ουρανόθεν ή...

Απόσπασμα από την Ευχή για το «άγιο φως»:

«[…] παρακαλούμεν και δεόμεθά σου, Παναγιότατε Δέσποτα, όπως αναδείξης
αυτό αγιασμού δώρον και ΠΑΣΗΣ ΘΕЇΚΗΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΕΠΛΗΡΩΜΕΝΟΝ,
διά της χάριτος τού Παναγίου και φωτοφόρου Τάφου σου˙[…] Αμήν».

Ερώτηση κρίσεως:


Έχει ανάγκη ένα εξώκοσμο φως που υποτίθεται πως κατέρχεται θαυματουρχικά
απευθείας από την άκτιστη χάρη τού Θεού, τη μεσολάβηση τού Παναγίου Τάφου
ή οποιαδήποτε ειδική δέηση, για να πλημυρίσει μ’ αυτό από το οποίο εξ ορισμού
θα έπρεπε
ήδη να… ξεχείλιζε;

Πόθεν;

Υπέρμαχοι τού «αγίου φωτός»:

Το ότι ο Πατριάρχης βρίσκεται μόνος μέσα στο κουβούκλιο δεν έχει καμία απολύτως
σημασία ούτε και είναι επιχείρημα, αφού η Ακοίμητη Κανδήλα που υπάρχει μέσα,
τη συγκεκριμένη μέρα είναι ΣΒΗΣΤΗ!

Π. Γ. Μεταλληνός:

«[…] Από τον 4ο αιώνα μ.Χ. (380) μαρτυρείται απ’ την Αιθερία, μια Ισπανίδα που πήγε
και προσκύνησε, ότι υπάρχει η ακοίμητος κανδήλα στον άγιο τάφο.
Πιστεύω λοιπόν
και καταλήγω, όταν υπάρχει πίστις και χάρις Θεού στον συγκεκριμένο Πατριάρχη,
γίνεται το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πίστις, μπορεί η κανδήλα να χρησιμοποιηθεί
γι’ αυτό...».




Δεν περιγράφω άλλο!

Φωτιά στα μπατζάκια μας...

Φωτιά στα μπατζάκια μας...
Αχ βρε παλιόπαιδο, Ιγκόρ...

... φωτιές που μας άναψες!

Τσάμπα το μπουγέλο…

Στην ιστορία τού Κατακλυσμού ο Θεός τιμώρησε τους ανθρώπους για κάτι που όπως
μετά ΡΗΤΑ ομολόγησε
,
ήταν απλώς μέσα στη φύση τους! Το ήξερε λοιπόν αυτό, κι όμως
τους έπνιξε. Όλους! Μαζί και τα ζώα. Και τους έπνιξε επειδή, λέει, … μετάνιωσε (!!) που
τους είχε φτιάξει! Για να μετανιώσει μετά… εκ νέου και να παραδεχθεί ότι βασικά… δεν
έπρεπε να είχε μετανιώσει εξαρχής! Κι όλα αυτά από έναν…
προγιγνώσκοντα θεό!!

Λοιπόν, δεν πιστεύω κάποιος από εσάς να κατάλαβε τίποτα, ε;

Όπως αναφέρει το Κατά Μάρκον Δ´ 10-12, όταν κάποτε οι μαθητές ρώτησαν
τον Χριστό γιατί δίδασκε με παραβολές, αυτός έδωσε αυτολεξεί την εξής απάντηση:
«Σ’ εσάς δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσετε τα μυστήρια τής βασιλείας τού Θεού˙
σ’ εκείνους δε έξω όλα δίνονται με παραβολές ώστε οι βλέποντες να βλέπουν αλλά
να μην αναγνωρίζουν, και οι ακούοντες ν’ ακούν, αλλά να μην αντιλαμβάνονται,
μην τυχόν και μετανοήσουν και τους συγχωρεθούν τα αμαρτήματά τους».

Με το χέρι στην καρδιά: πώς ακριβώς θα χαρακτηρίζατε εσείς έναν δάσκαλο (Ιησούς)
που σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενά του, διδάσκει επίτηδες με πολύπλοκο τρόπο
(παραβολές) με στόχο κάποιοι μαθητές του -πιθανότατα οι περισσότεροι- παρότι
παρακολουθούν το μάθημα, να μην μπορούν να καταλάβουν τίποτα, στερούμενοι έτσι
τις όποιες θεωρητικές ελπίδες θα είχαν («μην τυχόν και») να αντεπεξέλθουν στις υψηλές
απαιτήσεις («μετανοήσουν») και να πετύχουν («συγχωρεθούν»);

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;
Dirne: Μη με βλέπετε έτσι… Εγώ κάποτε ήμουν… παρθένα!
Χριστιανοί για ν’ αποδυναμώσουν την εβραϊκή λέξη bethulah που θα έπρεπε κανονικά να υπήρχε στη θέση τού almah «νεάνις», εάν η περίφημη προφητεία τού Ησαΐα όντως έθετε στο επίκεντρο μια… ανέγγιχτη παρθένο:



«Αλλά και στις γλώσσες των άλλων λαών της Μ. Ανατολής η αντίστοιχη της λέξης bethulah δεν σημαίνει απαραίτητα την (με την βιολογική σημασία) παρθένα. Για παράδειγμα, στα Ακκαδικά η λέξη batultu σημαίνει κυρίως μια ηλικιακή ομάδα. Μόνο σε συγκεκριμένα πλαίσια σημαίνει την παρθένα. Στα κείμενα της Ουγκαρίτ, η λέξη btlt είναι συνήθης χαρακτηρισμός για την Anat, την γυναίκα του Βάαλ. Σε αραμαϊκά κείμενα διαβάζουμε για γυναίκα, btwlt, η οποία είναι επίτοκος (σε τοκετό).»



Και τώρα προσέξτε απίστευτη περίπτωση-λουκούμι από τα Γερμανικά:



Η λέξη Dirne ξεκίνησε από μιαν αμάρτυρη γερμανική ρίζα με τη σημασία «παρθένος», συνέχισε στα Παλαιογερμανικά με την ίδια ακριβώς σημασία, υπέστη αργότερα σημασιακή διεύρυνση αλλάζοντας σε «νεαρό κορίτσι» κι εν συνεχεία σε «υπηρέτρια», για να ξεπέσει τελικά σε... «ΠΟΡΝΗ»!! Οι μεταβολές αυτές δε, συντελέσθηκαν εντός μιας, αν όχι μικρότερης, το λιγότερο ίσης χρονικής περιόδου με τις αντίστοιχες σημασιακές αλλαγές που εμφάνισε η σημιτική λέξη, και μάλιστα σε αντίθεση μ’ αυτήν, οι μεταβολές δεν έλαβαν χώρα σε συγγενείς μεν, διαφορετικές δε γλώσσες (Ακκαδικά, Ουγκαριτικά, Αραμαϊκά, Εβραϊκά) αλλά εντός τού ΙΔΙΟΥ γλωσσικού συστήματος (Γερμανικά)!







Θα... καλοπεράσετε, παλιόπαιδα!

Κολιτσάρας:

«
Είναι σπάνια η περίπτωση που ο Θεός τιμωρεί τα αθώα τέκνα για τις αδικίες των
γονέων τους˙ και αν καμιά φορά τα τιμωρεί
το κάνει για να ανταμείψει τα τέκνα πιο
πλουσιοπάροχα στην μέλλουσα ζωή. Ο Θεός όμως τιμωρεί την κακία μέχρι τρίτης
και τετάρτης γενεάς
εφ’ όσον οι απόγονοι μιμούνται την κακία των προγόνων τους
και μισούν τον Θεό. Διαφορετικά ο Θεός είναι πάντοτε δίκαιος, αν και
είναι απόκρυφες
σε μας οι βουλές Του».


Δηλαδή, για να κάνουμε… μετάφραση τής μετάφρασης και ερμηνεία τής ερμηνείας,
ΝΑΙ, ενίοτε τιμωρούνται ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ
για τα ανομήματα των ασεβών προγόνων τους
(1η πρόταση), ΟΧΙ, ποτέ δεν τιμωρούνται αθώοι απόγονοι (2η πρόταση), αν και
ποτέ
δεν ξέρεις
(3η πρόταση)!!

Είναι λοιπόν ή δεν είναι το θέμα για… LoL;


Φτιαγμένη από το... πουθενά!!

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Οι ανόητοι οι αρχαίοι Έλληνες να πιστεύουν πως τα περίφημα διοπετή ομοιώματα
έπεφταν κατ’ ευθείαν από τον ουρανό,
συστημένα με αποστολέα τον ίδιο τον Δία…
Ρε τους βλάκες…

Απάντηση:

Σσσσσς! Αχειροποίητα!

.

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Πόσο ανόητοι ήταν αυτοί οι ειδωλολάτρες οι αρχαίοι Έλληνες με τις δεισιδαίμονες
φαντασιοπληξίες τους περί αγαλμάτων που
μιλούσαν, χαμογελούσαν, μετακινούνταν
από μόνα τους, προστάτευαν και… πετούσαν φωτιές
όταν βέβηλοι επιχειρούσαν να τα
απομακρύνουν από τον ιερό τόπο λατρείας τους! Μα είναι ποτέ δυνατόν να πίστευαν
τέτοια πράγματα;

Απάντηση:

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ποια απάντηση θα ταίριαζε για την περίπτωσή τους.
Να απαντήσουμε λαϊκιστί με το κλασικό «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!»; Ή να
τους υπενθυμίσουμε καλύτερα ότι «στο σπίτι τού κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!»;
Μήπως πάλι να πάρουμε το «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι» ή καλύτερα την
περίφημη ρήση τού Ιησού περί κάρφους και… δοκού εν τω οφθαλμώ ημών; Ή μήπως
όλα αυτά μαζί; Διότι πώς αλλιώς θα πρέπει ν’ απαντήσει κανείς σε ανθρώπους που
τολμάνε και σχολιάζουν ειρωνικά τα παραπάνω, όταν στο ίδιο το σύστημα πίστης
που ασπάζονται κι ακολουθούν , «υπάρχουν»… δακρυροούσες
και -Θεός φυλάξοι!-
αιμοροούσες Παναγίες,
ιστορίες (γι’ αγρίους) περί εικόνων που θαυματουργικά…
φεγγοβολούσαν, μιλούσαν, κουνούσαν τα δάχτυλά τους και… τηλεμεταφέρονταν
από
το ένα μέρος στο άλλο; Έλεος, δηλαδή! Έλεος!

Θαύμα!

Θαύμα!
Πώς ένα διαδικτυακό τρολάρισμα μετατράπηκε εν μια νυκτί σε... θαύμα!

Να 'ταν η ζήλια ψώρα...

Φανταστείτε δηλαδή να ΜΗΝ είχε... παρρησία!

Παραφρονήστε ελεύθερα:

1ον : Η αειμεσιτεύουσα Παναγία ως μητέρα τού Χριστού έχει παρρησία ενώπιον του.
2ον :
Η Παναγία στον γάμο τής Κανά το μόνο που είπε ήταν: «Δεν εχουν άλλο κρασί».
3ον : Ο Χριστός παρά την… παρρησία τής μητέρας του,
την αποπήρε!
4ον
: Αυτό συνέβη επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Χριστός μιλούσε ως Θεός
.........και απλώς απαίτησε από τη φυσική του μητέρα τον προσήκοντα σεβασμό.
5ον :
Η Παναγία… ανάγκασε (!) τον Χριστό να κάνει το θαύμα πρόωρα.
6ον : Ο Χριστός συνεπώς έκανε κάτι παρά την αρχική του πρόθεση ۬ επηρεάστηκε
.........
και άλλαξε γνώμη!
7ον :
Ο Χριστός είναι… προγιγνώσκων και… άτρεπτος!
8ον :
Όχι, όχι: ο Χριστός, είπαμε, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλούσε ως άνθρωπος,
.........αλλά… ως Θεός!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Άφθαρτος!!

Άφθαρτος!!
Γειά σας! Με βρήκαν στην Κίνα, είμαι περίπου... 3000 ετών, αταρίχευτος, μα όχι... άγιος!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Was ist Wahrheit?

Sprechen Sie Deutsch? Dann klicken Sie doch mal hier rein!

Ευχαριστούμε!

Ευχαριστούμε!