..
Αγαπητοί φίλοι, καλωσορίσατε στο διαδικτυακό τσαρδί μου!
Ελπίζω παρά την έλλειψη ιδιαιτέρων ανέσεων να νιώσετε όλοι σαν στο σπίτι σας!
Μπορείτε επίσης μετά, αν θέλετε, να περάσετε και δίπλα
στα τραγούδια που αγαπώ.
Εκεί έχει μόνο... μουσική!

τι εστιν αλήθεια;

Πιλάτος (Κατά Ιωάννην, ΙΗ΄ 38)

Αναλυτικός κατάλογος

..
128. Anybody home?
127. Που λέτε, λοιπόν, πάτερ Γεώργιε…
126. «Άγιο φως» (και η κουβέντα συνεχίζεται...)
125. Το θαύμα είναι η... ευχή που... αγιάζει το φως!! (deutsch hier)
124. Το «τι εστιν αλήθεια;» και στα Γερμανικά!
123. Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου...
122. Τρία πουλάκια κάθονταν…
121. Μεταξύ θρησκοληψίας και παράνοιας
120. Απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα...
119. «Άγιο Φως»: η άλλη όψη τού νομίσματος (deutsch hier)
118. Ποιο ήταν το... θαύμα
117. Οι... άσφαιρες «πύρινες σφαίρες» (deutsch hier)
116. Αστραπές και κεραυνοί (στου φακού μας το γυαλί)... (deutsch hier)
115. Φωτιά στα μπατζάκιά μας...
114. Περί τής προφητείας τού Ησαΐα (Εμπλουτ. αναδημ.)
113. Το χρονικό μιας κωλοτούμπας...
112. Περί τού «αγνώστου θεού» (Αναδημ.)
111. Μπεεεεεε!! (Κάτω τα κεφάλια ωρέ χριστιανοί!)
110. Εγκλωβισμένοι στη ζώνη τού Λυκόφωτος…
109. Τo κάψιμο τού Καρνάβαλου… (Περί «υιών ποιητών»)
108. Άντε βρε, χρόνια πολλά!
107. Η μαρτυρία τού Τάκιτου
106. Home alone 2
105. Σήμερα τα Φώτα κι ο φωτισμός...
104. Η μαρτυρία τού Πλινίου τού Νεοτέρου
103. Η μαρτυρία τού Σουητώνιου
102. Cute Christmas Cartoon
101. Unheilig - Kling Glöckchen ... vom Album
100. Ο γυμνός νεανίσκος στή Γεσθημανή
..99. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα...
..98. Βίντεο: Καλόπουλος vs. π. Καρπαθίου
..97. Τι εμοί και σοί (κοινώς, τη ρόκα σου εσύ!);
..96. Μήνυμα προς πάσαν κατεύθυνση
..95. Μπαμ και κάτω (Περί τού Τάε Κβον Ντο)
..94. Ορθόδοξη κβαντική φυσική και τα μυαλά στα κάγκελα!
..93. Λυπάμαι, αλλά δε γίνεται αλλιώς!
..92. Η αμαρτωλή ιστορία μιας απογραφής
..91. Κυριακή γιορτή και σχόλη, να ’ταν η βδομάδα όλη…
..90. Μυρώστε με ν’... αγιάσω!
..89. Μέχρι να... παγώσει η κόλαση...
..88. H αειμεσιτεύουσα Βασίλισσα των Ουρανών
..87. Περί τού Ιωάννη τού Ριγολόγου
..86. Βίντεο με τον Μεταλληνό: Αξίζει να το δεις!
..85. Είμαστε και σε... κρίσιμη ηλικία...
..84. Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού απολογήσθαι
..83. Αποκαλυπτήρια (Sit back and enjoy the show!)
..82. Περί... υιών
..81. Περί «γεννητού» και «κτιστού» (και… «ποιητού»)
..80. Παιδιά, έχουμε γενέθλια!
..79. Τον αναγνωρίζετε;
..78. Ένα... φοβερά δύσκολο… απλό ερώτημα!!
..77. Προβληματισμών συνέχεια...
..76. Προβληματισμοί...
..75. Ανοίξτε κανένα παράθυρο, ρε παιδιά!
..74. ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (HOME ALONE)
..73. Δάσκαλε, για ρίξε ένα... repeat σε παρακαλώ!
..72. Αχαχαχαχαχαχα!
..71. Τα παιδιά τού Ζεβεδαίου ποιον είχαν πατέρα;
..70. Chicken Techno
..69. Εύτυχος και Ελπήνωρ (Αν έχεις... τύχη διάβαινε!)
..68. Περί τής γνωστής-άγνωστης εξέγερσης
..67. Η αναγκαιότητα τής πίστης
..66. Το μυστήριο τού Βαραββά
..65. Ω Αυτοκράτορ, εγρήγορας ή καθεύδης;
..64. Τα κινητά σας, ρεεεεε!!
..63. Προς Ο.Ο.Δ.Ε. (Περί του Αγίου Φωτός)
..62. Ο σωστός τρόπος να κάνεις τον σταυρό σου!
..61. Περί του Τιμίου Ξύλου
..60. Περί της αναγκαιότητας τού κακού
..59. Περί του «Πίστευε και μη ερεύνα»
..58. DEPECHE MODE - «Βlasphemous rumours»
..57. Κωδικός «Λαντσιάνο»
..56. Περί των… «γνωστών αγνώστων»
..55. Περί εικόνων
..54. Ισορροπημένη ανισορροπία ή… ανισόρροπη ισορροπία;
..53. Το χρονικό μιας... κλωνοποίησης
..52. Λάιονελ Ρότσιλντ - η περιπέτεια ενός όρκου
..51. Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
..50. Merry Christmas Mr. Bean
..49. Προς κέντρα λακτίζειν
..48. Ο δίκαιος και ο δυνάστης
..47. Μια υπέροχη Κυριακάτικη εμπειρία ...
..46. Οι Δέκα Πληγές τού ... Ιπούουερ!
..45. Με τα δυο χεράακια, πλάθω σκ*****άακια...
..44. Γκρρρρ!!! Αυτό δεν είναι δυνατόν!!!!!!
..43. For yooour eyes onlyyyyy ...
..42. Περί Θεού: Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
..41. Περί Κυρίλλου και Υπατίας τής Αλεξανδρινής
..40. «Λάβετε, φάγετε ...» - ποιος το είπε τελικά;
..39. Οι βολεμένοι μικροαστοί τής θρησκευτικής πίστης
..38. Life: press DELETE
..37. Μεταξύ πατέρα και γιού
..36. Ρε παιδιά, μήπως έχει κανείς την ... ακριβή ώρα;
..35. O Ελισαίος, οι αρκούδες και οι ... αρκουδιές!
..34. Η διάβαση της Ερυθράς και ο … Ρα!
..33. Περί … «αλλοτρίων» θαυμάτων
..32. Η μάχη για τους … «αναποφάσιστους»
..31. Οι ... Χριστιανοαντιγιαχβεβουδιστοϊνδουιστές
..30. Καλησπέρα, γιατρέ ... Είμαι ο ... Απόλλων!!
..29. Μπρρρρ!!!
..28. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 1 !!!
..27. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 3 !!!
..26. Ο απαγχονισμός τής ... κοινής λογικής
..25. (Γενικά) περί αντιφάσεων
..24. Βασίλεψε ο ήλιος (και ... νίκησε ο Δαβίδ!)
..23. Τα ... ακριβώς 153 (υπόπτου προελεύσεως) ψάρια
..22. Οι δαίμονες και οι ... τετράποδες μπριζόλες
..21. Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα
..20. Περί θεοπνευστίας
..19. Η μυστηριώδης Σινδόνη τού Τορίνο
..18. Περιέχει η Γένεση προφητείες γιά την Αποκάλυψη;
..17. Να ζει κανείς ή να μη ζει ... (Περί Αδάμ και Εύας) ...
..16. Η δημιουργία των πτηνών
..15. Εξαγαγέτω τα ύδατα ερπετά (και η φαντασία...
........δεινοσαύρους
..14. Άμοιρε άνθρωπε, τι σού ’μελλε να πάθεις!
..13. Ρουάχ -φύσηξε ο άνεμος (μας πήρε και ... μας σήκωσε)!
..12. Ολική έκλειψη ηλίου, σελήνης και ... νοημοσύνης
..11. Οι κατά ... φαντασίαν γνωρίζοντες
..10. Η σιωπή των αμνών (Περί τού Αγίου Φωτός)
...9. Η πινακίδα Ι.Ν.Β.Ι.
...8. Θεïκό σχέδιο ή … σατανική αντιγραφή;
...7. Δάσκαλε που δίδασκες ...
...6. Η καραμέλα των «ανθρωπομορφικών εκφράσεων»
...5. Περί «δημοκρατικότητας»
...4. Όλα συγχωρούνται; - Μμμ, δε νομίζω.
...3. Ο (διάτρητος) παρθενικός υμένας
...2. ΗΣΑΪΑΣ, Ζ΄ 14 - παρθένος(= ανέγγιχτη) ή ...
.......παρθένος (= νεάνις);
...1. Συγγνώμη, δεν μπορώ να περιμένω άλλο πια!

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2008

Αποκαλυπτήρια (Sit back and enjoy the show!)

.....................

Ήγγικεν ή ώρα! Παραδίδω τον άνθρωπο που από από την πρώτη κιόλας στιγμή που έκανε την εμφάνισή του εδώ μέσα μέχρι και τώρα, δεν έκανε τίποτε άλλο από το να βρίζει, να ειρωνεύεται, να απειλεί, να διαστρεβλώνει ασύστολα και να κατασυκοφαντεί, στον δημόσιο γέλωτα. Του το ’χα πεί άλλωστε, δεν είναι ότι δεν του το ’χα πει: «Μη με προκαλείς γιατί με την περίπτωσή σου έχω γίνει πολύ ευερέθιστος…». Την προειδοποίησή μου όμως αυτή δεν την πήρε στα σοβαρά. Ας πρόσεχε. Πάμε λοιπόν:
..
..
Ξ Ε Γ Υ Μ Ν Ω Μ Α.. Ν ο .1:
..
Papyrus 52 = ευτυχώς δεν είμαι ο κωστάκης ..
..
Όλα αυτά που έγραψε ο δεύτερος (εφεξής: «Εδεοκ») φιλοδοξώντας -γιατί περί φιλοδοξίας επρόκειτο- να αναιρέσει την ανάρτηση Νο 10 με τίτλο Η σιωπή των αμνών (Περί τού Αγίου Φωτός), τα βρίσκει κανείς σχεδόν αυτούσια και στο αντίστοιχο απολογητικό κείμενο τής Ο.Ο.Δ.Ε. (Σκέψεις επάνω στο ζήτημα του Αγίου Φωτός) όπου αναφέρεται ρητά ότι η διαμόρφωση τού άρθρου πραγματοποιήθηκε από τον Θ. Φ. Δ. και η έρευνα από κάποιον απολογητή ονόματι… Papyrus 52! Επειδή δε ο αντίλογος τού Eδεοκ αναρτήθηκε στο τι εστίν αλήθεια; στις 28 Δεκεμβρίου 2007, ώρα 10:13 μμ, ενώ τού Papyrus 52 στις 25 Απριλίου 2008, δηλαδή τέσσερεις ολόκληρους μήνες αργότερα, θα πρέπει νομίζω να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο ο πρώτος να... διάβασε τυχαία τα επιχειρήματα τού δεύτερου και να τα παρέθεσε αυτούσια εδώ (εκτός βέβαια κι αν είχαμε μία ακόμα περίπτωση… προκαταβολικής λογοκλοπής όπως στο ανέκδοτο -εεε, με συγχωρείτε, στη θεωρία, ήθελα να πω, περί «διαβολικής μίμησης»)!
....
Μήπως όμως τα πράγματα στην πραγματικότητα έγιναν αντίστροφα; Mήπως, δηλαδή, διάβασε ο Papyrus 52 τα επιχειρήματα τού Eδεοκ στο τι εστίν αλήθεια; και τα χρησιμοποίησε σχεδόν αυτούσια στη σελίδα τής Ο.Ο.Δ.Ε.; Χμμ, για να λέμε και τού στραβού το δίκιο, είναι ένα θεωρητικό ενδεχόμενο που... δεν μπορεί ν’ αποκλειστεί. Το πρόβλημα βέβαια είναι ότι δεν ήταν ο Papyrus 52 τής Ο.Ο.Δ.Ε. που έψαχνε απεγνωσμένα μέρος να φιλοξενηθεί η…μνημειώδης απολογία του, αλλά ο… Eδεοκ τού τι εστίν αλήθεια;!!
..
Πέραν τούτου, εντύπωση προκαλεί και το γεγονός ότι παρότι στην
ανάρτηση
Νο 63 με τίτλο Προς Ο.Ο.Δ.Ε. (Περί τού Αγίου Φωτός), ήδη από τις πρώτες κιόλας γραμμές είχα κατονομάσει τον απολογητή-συνεργάτη τής Ο.Ο.Δ.Ε. Papyrus 52 ως το πρόσωπο που κρυβόταν πίσω από τον Eδεοκ, αυτός θυμήθηκε να προβεί σε... επίσημη διάψευση-επιβεβαίωση όχι στην απάντηση που ανάρτησε στις 28 Μαΐου, έναν μήνα δηλαδή αργότερα, αλλά μόλις στο... υστερόγραφο τού επομένου του σχολίου στις… 30 Ιουνίου! Αν μη τι άλλο, φοβερά αντανακλαστικά δηλαδή και… παροιμιώδης πειστικότητα!
..΄΄
..
Ξ Ε Γ Υ Μ Ν Ω Μ Α.. Ν ο. 2:
..
Papyrus (χρήστης ελληνικής ορθόδοξης βικιπαίδειας) = Εδεοκ
..΄΄
Papyrus σε ανώνυμο χρήστη για το ζήτημα τής ιστορικότητας τού Ιησού:
......
«Βεβαίως, ανάμεσα εκεί υπάρχουν και κάποια γνωστά επιχειρήματα που όμως έχουν τις απαντήσεις τους και είναι η αγαπημένη μου ασχολία φίλε μου να απαντάω σε τέτοιες ατάκες
..
Εδεοκ στο τι εστίν αλήθεια;:
......
«Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν απαντήσεις για ΟΛΑ και δεν υπάρχει το
παραμικρό που να μην έχει απαντηθεί στον μακραίωνο αυτό διάλογο.».
.....
«Ξέρω πάντα ότι όταν επιλέξω κάποιον "ξερόλα" στόχο, κανείς δεν έχει την δύναμη να αντιμετωπίσει την απογύμνωση που του κάνω.»
..
Papyrus (συνεχίζει):
..
«Γράψου λοιπόν εσύ, και ελπίζω μετά να συνεχίσεις να έχεις την ίδια
όρεξη,
μόνο που θα έχεις να απαντήσεις σε πολλά
..
Εδεοκ:

«Τελικά έσβησες τα μηνύματά μου έτσι; Πολύ καλά έκανες κωστάκη
γιατί έτσι
γλύτωσες από αρκετές δεκάδες σελίδες απαντήσεων
..
Και το κερασάκι στην τούρτα:
..
Παράθεση τού Papyrus από το -περιβόητο πια- Λεξικό τής Οξξξφφφόορδης,
περικαλώ, για το ζήτημα τής Υπατίας:
..
«Το The Oxford Dictionary of the Christian Church από την Oxford
University
Press γράφει καθαρά ότι "Ο ίδιος δεν έφερε καμία προσωπική ευθύνη για το θάνατο της διακεκριμένης φιλοσόφου Υπατίας"».

Κάποιος... άπιστος Θωμάς όμως που μπήκε στον κόπο να διασταυρώσει την
πηγή, παραθέτει το επίμαχο απόσπασμα σκαναρισμένο και τότε γίνεται της… Κορέας! Ο Papyrus, βλέπετε, για λόγους που εκείνος μόνο γνωρίζει, είχε κρίνει σκόπιμο να αφαιρέσει τις λέξεις «and if» («και αν») που υπήρχαν μπροστά από την παράθεση με αποτέλεσμα η πρόταση «[…] and if he himself bore no personal responsibility for the death of the distinguished philosopher Hypatia […]» να γίνει: «[…] he himself bore no personal responsibility for the death of the distinguished philosopher Hypatia […]». Επειδή δε η παράλειψη αυτή θεωρήθηκε απαράδεχτη, του επιβλήθηκε ένας μήνας φραγή. Δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Αν δηλαδή η παράλειψη των λέξεων «και αν» άλλαζε το νόημα ή όχι (1). Το θέμα είναι ότι το ίδιο, μα το ίδιο ακριβώς σκηνικό επαναλήφθηκε και εδώ από τον -ναι, σωστά μαντέψατε!- Εδεοκ! Ιδού, θυμηθείτε τι είχε γράψει κι αν βρείτε κανένα if, σφυρίξτε μου... κλέφτικα:
..
«"Ο ίδιος δεν έφερε καμία προσωπική ευθύνη για το θάνατο τής
διακεκριμένης
φιλοσόφου Υπατίας" «he himself bore no personal responsibility for the death of the distinguished philosopher Hypatia» (The Oxford Dictionary of the Christian Church, Oxford University Press 2005, σελ. 446)»
..
Τι λέτε λοιπόν: είναι ή δεν είναι ο Papyrus κι ο «Ευτυχώς δεν
είμαι ο κωστάκης»
το ίδιο ακριβώς πρόσωπο;
..
...
Ξ Ε Γ Υ Μ Ν Ω Μ Α.. Ν ο. 3:
..
Papyrus 52 = Papyrus
..
Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια, απολαύστε στιχομυθία:
..
Χρήστης pvasiliadis:
..
«Βέβαια, ένας από τους συγγραφείς και συμμετέχωντες στον ιστότοπο
oode.com δεν θα έπρεπε να παρεμβαίνει υπέρ της σελίδας του, όπως συμβαίνει με τον Papyrus ο οποίος αρθρογραφεί εκεί
..
Απάντηση Papyrus:
..
«[…] Δεν αρθρογραφώ εκεί. Επιτρέπω να χρησιμοποιούν κείμενά που
γράφω
και να τα διαμορφώνουν για να τα παρουσιάσουν στην ιστοσελίδα. Δεν γράφω "για την ΟΟΔΕ”, ούτε συμμετέχω στην συντακτική ομάδα. Υπάρχει μεγάλη διαφορά.»
..
Συμπέρασμα: είτε ο Papyrus γράφει ΓΙΑ την Ο.Ο.Δ.Ε (όπως φερ’ ειπείν εδώ)
είτε απλώς της παραχωρεί... μεγαλόψυχα το δικαίωμα να διαμορφώνει και να δημοσιεύει κείμενά του όπως καλή ώρα για την περίπτωσή μου, ένα είναι το ζουμί: ότι ο Papyrus 52 και ο... σκέτος Papyrus, όσο και να παίζει κανείς με τις λέξεις, στην πραγματικότητα είναι το ίδιο ακριβώς πρόσωπο!
....
..
Ξ Ε Γ Υ Μ Ν Ω Μ Α.. Ν ο. 4:
..
«Δηδρ-Δήδε» = Papyrus 52 = Papyrus = Εδεοκ
..
Δηδρ προς Λασκαράτο (Εμμονές Ροΐδη) για το θέμα τού «Αγίου φωτός»:
..
«Οι γνωστές διαδικτυακές σάχλες για το τι ακριβώς γράφει η Πατριαρχική
ευχή και όσα λέει ο Καλοκύρης, έχουν επίσης απαντηθεί με τρελλή λεπτομέρεια (σ.σ. κοκοκο) εδώ (σ.σ. ναι, ναι,... “εκεί”!):

http://www.oodegr.com/oode/asynithista/thavmata/agio_fws_skepseis1.htm

ΠΟΥΘΕΝΑ στα λεγόμενα της ευχής δεν δικαιολογούνται όσα γράφονται από τους γνωστούς διαδικτυακούς συκοφάντες (οι οποίοι τώρα …τρέχουν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα). ΠΟΥΘΕΝΑ δεν στηρίζονται στα λεγόμενα της ευχής όσα γράφει ο Καλοκύρης.»
..
Βλέπουμε δηλαδή εδώ τον Δηδρ να παραπέμπει πούου; Μα πού αλλού παρά
στο κείμενο τού Papyrus 52- Εδεοκ! Και να λέει τιι; Μα φυσικά τα ίδια που λεγε κι ο Εδεοκ εδώ: ότι και καλά δεν είμαι παρά ένας κοινός συκοφάντης που τρέχει τώρα να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα!
..
Δηδρ προς Λασκαράτο (επίλογος απάντησης):
..
«Χαιρετίσματα. Θα 'μαι εδώ γύρω…»
..
Εδεοκ σεμένα (επίλογος απάντησης):
..
«Μη μου στενοχωριέσαι. Δεν έχεις το μοναδικό σάιτ που έχει υποφέρει
από τη διαπόμπευση των λεγομένων του. ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΥΡΩ... »!!
..
Δηδε-Δηδρ προς Ροΐδη και Λασκαράτο (επίλογος απάντησης):

«Πάντως, περάσαμε καλά και σήμερα… »
..
Θυμηθείτε τώρα τι είχα χράψει στον Εδεοκ... τρεις μήνες νωρίτερα:
..
«Όσον αφορά τώρα τις απαντήσεις μου στον αντίλογό σου, κάνε μονάχα
λίγη
υπομονή και θα τις λάβεις. Και θα καλοπεράσεις…»
..
«Άσε μου ντε λίγο χρόνο, να διαβάσω με την ησυχία μου τις παπαριές που
λες,
και θα σου απαντήσω, είπαμε. Και θα καλοπεράσεις
..
«Και εδώ θα σου πω το ίδιο: υπομονή και θα καλοπεράσεις
....
«Λοιπόν, φιλαράκο, ανταποκρινόμενος στην υπόσχεσή μου ότι θα… καλοπεράσεις, τοποθετούμαι παρακάτω επί τού “αντιλόγου” σου.»
..
«Περνάμε καλά;»
..
Είδατε λοιπόν τι κάνουν οι… τραυματικές εμπειρίες; Την εμπέδωσε την ατάκα! Και βέβαια το αποδεικτικό υλικό ουδόλως
εξαντλείται εδώ. Υπάρχει πλήθος
ακόμα στοιχείων που θα μπορούσα να αναφέρω (π.χ. συχνότατη χρήση τού επιθέτου φίλτατος, του συμβόλου αρίθμησης σελίδων # αντί αριθμών ή γραμμάτων, υπερτίμηση των «φιλίων» πηγών και συστηματική υποβάθμιση των «αλλοτρίων»), δεν νομίζω όμως ότι αυτό θα πρόσθετε κάτι παραπάνω στα όσα έχουν ήδη ειπωθεί. Οποιοσδήποτε αντιπαραβάλει κείμενα τής πολυσχιδούς διαδυκτιακής προσωπικότητας «Δηδρ-Δήδε-Papyrus-Papyrus 52-Ευτυχώς δεν είμαι ο κωστάκης», θα καταλάβει αμέσως από το ύφος γραφής ότι πίσω απ’ όλα αυτά τα περίεργα ψευδώνυμα στην πραγματικότητα κρύβεται ένα και το αυτό πρόσωπο! Το ωραίο δε είναι ότι στη θυελλώδη εκείνη συζήτηση στη σελίδα τού Ροΐδη από την οποία παρέθεσα τα παραπάνω δείγματα γραφής τού Δηδρ-Δηδε, παρενέβη κάποια στιγμή κάποιος επισκέπτης με το ψευδώνυμο «αΔηδε» ο οποίος ξεμπρόστιασε κανονικά τον Δηδρ αποκαλύπτοντας την πολλαπλή διαδυκτιακή του ταυτότητα! Στο αμέσως επόμενο δε σχόλιο κάποιος ρώτησε απορημένος από πού προέκυπτε το συμπέρασμα αυτό, ερώτημα ωστόσο το οποίο έμεινε αναπάντητο αφού ούτε ο αΔηδε επανήλθε με διευκρινίσεις, αλλά ούτε κι εγώ που παρακολουθούσα τις εξελίξεις με… ιδιαίτερο ενδιαφέρον, παρενέβην για να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα τού... χρυσόστομου επισκέπτη. Μέχρι που κάποια στιγμή έπεσα τυχαία πάνω στο σχόλιο τού Δηδρ για το οποίο έκανα λόγο στην εισαγωγή. Ε όταν είδα λοιπόν ότι ο άνθρωπος κόντρα σε κάθε λογική και προσδοκία, είχε το… κουράγιο να λινκάρει το γνωστό απολογητικό κείμενο των… άλλων δύο του πλευρών (Papyrus 52-Εδεοκ) και να κάνει λόγο για «τους γνωστούς διαδικτυακούς συκοφάντες (οι οποίοι τώρα…τρέχουν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα)», ξέχασα τους… καλούς μου τρόπους και είπα τα πράγματα με τ’ όνομά τους! Περιέργως δε ο Δηδρ που -όπως κι ο... ομοούσιός του Εδεοκ- δεν ήταν ακριβώς αυτό που θα λέγαμε... «η προσωποποίηση τής πραότητας», δεν απάντησε ποτέ σ’ αυτά που του έγραψα! Ούτε ένα μπινελίκι! Περίεργο πράγμα, ρε παιδί μου...
..
Και η… λεξαριθμική τεκμηρίωση
..
Έτσι λοιπόν μετά τη λεπτομερέστατη ανάλυση των στοιχείων που παρατέθηκαν,
θεωρώ απίθανο να υπάρχει έστω και ένας που να αμφιβάλλει ακόμα για την πραγματική ταυτότητα τού ενοχλητικού επισκέπτη με το ψευδώνυμο «ευτυχώς δεν είμαι ο κωστάκης». Σε όποιον παρ’ όλα αυτά ακόμα δυσπιστεί, επισημαίνω ότι τα συμπεράσματά μου επιβεβαιώνει ακόμα και η πάνσοφη, πανάρχαια και προγιγνώσκουσα ελληνική γλώσσα με την ακόλουθη εκπληκτική λεξαριθμική ισοψηφία που μου αποκαλύφθηκε σε πρόσφατο προφητικό ενύπνιο:
..
Ο ΜΕΓΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΠΟΛΟΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΟΟΔΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΑΠΥΡΟΣ ΝΒ Ή ΣΚΕΤΟΣ ΠΑΠΥΡΟΣ = 7848

(70 + 249 + 1541 + 770 + 508 + 149 + 31 + 508 + 361 + 591 + 353 + 931 +
52 + 8 + 795 + 931 = 7848)

ΕΙΝΑΙ ΑΡΑ Ο ΦΟΒΕΡΟΣ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ ΔΗΔΡ Ή ΔΗΔΕ Ή ΑΛΛΙΩΣ
ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ = 7848

(76 + 102 + 70 + 965 + 962 + 116 + 8 + 21 + 8 + 1071 + 2705 + 59 + 66 + 70 +
1549 = 7848)


..

Π Α Ρ Α Π Ο Μ Π Ε Σ

[1] Ο Papyrus για ένα πράγμα είχε δίκιο και για ένα άδικο. Δίκιο είχε ως προς το
ότι με την παράλειψη των λέξεων «and if» όντως ΔΕΝ αλλοιώθηκε το νόημα
τής παράθεσης, αφού το if, όταν η κύρια πρόταση που ακολουθεί έρχεται σε
αντιδιαστολή με το περιεχόμενο τής δευτερεύουσας, δεν είναι υποθετικός
σύνδεσμος, αλλά εναντιωματικός! Στην πρόταση π.χ.:
..
«If he’s poor, at least he’s honest.»
..
το γεγονός ότι το πρόσωπο τού παραδείγματος μας είναι φτωχό, σε καμία
περίπτωση δεν αμφισβητείται, αφού δεν πρόκειται για υποθετική πρόταση,
αλλά για εναντιωματική:
..
«(Τι) κι αν είναι φτωχός, τουλάχιστον είναι τίμιος!»
..
Κατά τον ίδιο τρόπο στην επίμαχη πρόταση:
..
«[…] and if he himself bore no personal responsibility for the death of the
distinguished philosopher Hypatia, her murder was certainly the work of his
supporters.»
..
το ότι ο Κύριλλος δεν έφερε προσωπική ευθύνη για τον θάνατο τής Υπατίας,
δεν αμφισβητείται από τον συγγραφέα:
..
«(Τι) κι αν ο Κύριλλος δεν έφερε προσωπική ευθύνη για τον θάνατο τής
διακεκριμένης φιλοσόφου Υπατίας, η δολοφονία της ασφαλώς ήταν έργο
των υποστηρικτών του.»
..
Το ίδιο δε γραμματικό φαινόμενο υπάρχει και στα Γερμανικά με τον υποτακτικό
σύνδεσμο wenn «αν» ο οποίος σε συνδυασμό με το auch «επίσης» ΔΕΝ
εκφράζει υπόθεση, αλλά αντίθεση. Όχι μεν ισχυρή, αλλά πάντως σαφή. Στην
πρόταση δηλαδή:
..
«Wenn das Buch auch so gut ist, so ist es für mich wenig nützlich.»
..
το ότι το βιβλίο είναι καλό ΔΕΝ αμφισβητείται:
..
«(Τι) κι αν το βιβλίο είναι καλό, εμένα μου είναι ελάχιστα χρήσιμο.»
..
Εκεί λοιπόν, και ως προς την ουσία τής παράθεσης, είχε δίκιο ο Papyrus που
διαμαρτυρήθηκε για τη φραγή που του επιβλήθηκε αφού παραποίηση είναι
σαφές ότι δεν διαπράχθηκε. Εκεί όμως που είχε απόλυτο άδικο και εκτέθηκε,
είναι σ’ αυτό καθαυτό το γεγονός τής αποσιώπησης των δύο επίμαχων λέξεων
(κάτι που έκανε και εδώ). Εφόσον καταλάβαινε απόλυτα τη σημασία της φράσης
«and if», για ποιον λόγο την άφησε έξω από την παράθεση; Τι του κόστιζε να
την ενσωματώσει; Πόσο χώρο και πόσο χρόνο θα χρειαζόταν; Είναι λοιπόν
σαφές ότι ο Papyrus δεν ήταν καθόλου σίγουρος για το πόσο «αθώες» ήταν
οι δύο λέξεις και γι’ αυτό προτίμησε να τις ψαλιδίσει. Εδώ μ’ εμένα έκανε
συρραφές, στα ίδια δηλαδή τα γραπτά μου που ήξερα απ’ έξω κι ανακατωτά
και που ανά πάσα στιγμή μπορούσα να ελέγξω, και θα ’χε πρόβλημα να το
κάνει με πηγές στις οποίες δεν έχει ο καθένας πρόσβαση;
...
..
..
..

14 σχόλια:

Elias είπε...

Δεν υπάρχει περίπτωση να το διαβάσω όλο αυτό και να ψάξω για τους αρχικούς διαξιφισμούς!

Γιατί δε γράφεις απλώς τις σκέψεις σου αδιαφορώντας για τον καθένα προβοκάτορα που αναπόφευκτα θα εμφανιστεί; Γιατί επιμένεις να συνεχίζεις την αντιπαράθεση;

Κώστας είπε...

Αγαπητέ Ηλία,
καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες, και δεν έχεις άδικο. Όμως εδώ το θέμα δεν είναι
τόσο απλό. Τουλάχιστον όχι για μένα. Θυμάσαι τι σου χα ’πει την πρώτη φορά που
άφησες σχόλιο; Ε γι’ αυτό το τραβάω έτσι. Πόσω μάλλον όταν ο άνθρωπος αυτός δεν
ήταν κάποιος περαστικός που έριξε ένα μπινελίκι κι έφυγε, αλλά ένα πρόσωπο που
συμμετέχει ενεργά σε μια ορθόδοξη απολογητική ομάδα μεγάλης εμβέλειας (Ο.Ο.Δ.Ε.)
όπως επίσης και στην ορθόδοξη ελληνική βικιπαίδεια. Πρόκειται δηλαδή για ένα άτομο
που τα κείμενα του διαβάζονται καθημερινά από εκατοντάδες (χιλιάδες;) ανθρώπους
και αναπαράγονται στο Διαδίκτυο προσφέροντας έτσι άφθονο υλικό κι επιχειρήματα
(εντός κι εκτός εισαγωγικών) στους χριστιανούς αναγνώστες. Όταν λοιπόν το ίδιο άτομο
που με το ψευδώνυμο Papyrus (52) υποτίθεται ότι τέλος πάντων εκπροσωπεί κάτι…
ας το πούμε, πιο «επίσημο», κρυμμένο πίσω από διάφορα ηλίθια ονόματα μπαίνει
στα μπλογκ και τα κάνει -με συγχωρείς- μ***ί, ε τότε το θέμα, Ηλία μου, αλλάζει! Γι αυτό
λοιπόν, συνεχίζω την αντιπαράθεση. Για να μάθουν όσο περισσότεροι γίνεται - κυρίως
οι χριστιανοί - ποιο είναι το πραγματικό πρόσωπο τού ανθρώπου αυτού που ακούνε
κι εμπιστεύονται, και κυρίως τι μαλακίες λέει. Αυτά αγαπητέ, και σ’ ευχαριστώ για την
υπομονή.

Ανώνυμος είπε...

Τη θυμάμαι τη διαμάχη σας στη σελίδα περι "αγίου" φωτός. Τελικά είναι γεγονός. Ο κάθε επικριτής του Χριστιανισμού έχει και τη διαδικτυακή του νέμεσιν.

O Thunderf00t τον VenomfangX
O Amazing Atheist τον JesusFreak777
O Theowarner τον Togetherforpeace.
Εσύ τον Papyrus52

Ποιος τη χάρη σου!!
Άντε, το μόνο που σου μένει είναι να σε καταραστεί και ο Άνθιμος :D

Κώστας είπε...

Αν υποψιαστώ, φίλε EvanT, ότι θα βγούμε κι εμείς στο YouTube, θα πεθάαανωωω!

Ανώνυμος είπε...

Είναι κάπως λυπηρή η πορεία που έχει πάρει το παρόν Blog, και μάλλον έχει τρομάξει και τους φίλους του.

Απ' ότι φαίνεται του έχει γίνει τόσο έμμονη ιδέα ο papyrus ή Papyrus 52 κ.λπ. κ.λπ., που αφιερώνει τόσες ώρες για να συλλέξει πληροφορίες, οι οποίες εκτίθενται ήδη, σε όλους στο διαδίκτυο!

Μια επίσκεψη στις παραπάνω σελίδες όμως, αποκαλύπτει πολύ περισσότερα: αποκαλύπτει ότι είτε όλα τα πρόσωπα είναι ο ίδιος άνθρωπος, είτε όχι, πρόκειται ουσιαστικά για ...κινητή εγκυκλοπαίδεια, που έχει αντιπαρατεθεί -μονίμως με επιτυχία- με πολλούς και διαφόρους τύπους, στα πιο γνωστά και άγνωστα θέματα του αντικειμένου. Οπότε, το αντικείμενο του ψυχαναγκασμού του φίλου μας kostas, δείχνει ότι είναι μάλλον από τους πλέον αξιόπιστους ...βασανιστές των διαδικτυακών διαστρεβλωτών.

Γιατί, όπως είπε κάποιος σοφός, αν ποτέ πλήρωνα για να μου φτιάξουν μια εγκυκλοπαίδεια, θα προτιμούσα τον Δηδρ, που είναι ευέξαπτος αλλά γνώστης του αντικειμένου, παρά τον κάθε Kostas που η εμβέλεια της σκέψης του φτάνει μέχρι το σημείο να θεωρεί τις προσωπικές του απόψεις ανώτερες από την αξία της ...βιβλιογραφίας. Που σημαίνει ότι μάλλον είναι αγράμματος.

Και αυτό ίσως εξηγεί για ποιο λόγο το παρόν Blog έχει αρχίσει να χάνει τον προσανατολισμό του: ασφαλώς δεν θα είναι μικρό πράγμα να αρχίσει να μετατρέπεται από "Τι εστιν αλήθεια" σε "Τι εστί ανοησία και παραπληροφόρηση".

Μην δείχνεις λοιπόν τόσο πολύ ότι "ο κάθε επικριτής του Χριστιανισμού έχει και τη διαδικτυακή του νέμεσιν" και όντως, ότι εσύ έχεις τον papyrus, γιατί στο τέλος θα σε κλαίνε οι ρέγγες. Ήδη έχει γίνει δακτύβρεχτη η παράστασή και κάποιοι χάνουν πάσα ιδέα...

Κανείς δεν θέλει έναν "αντίπαλο" τόσο ξεφτιλισμένο πια. Οι αναπάντεχες δόσεις παρθενώπης (κύριε, κύριε, αυτός με πειράζει...), είναι ό, τι πιο αηδιαστικό μπορεί να συναντήσει κάποιος στο διαδίκτυο.

Αλλά και από την άλλη, θα πρέπει να λάβεις το μήνυμα ότι οι επισκέπτες σου δεν σε θέλουν να παριστάνεις την Μάρθα Βούρτση ή τον Βασιλάκη Καΐλα.

Κώστας είπε...

Συμφωνώ απόλυτα: οι επισκέπτες τού blog -για την εξέλιξη και την προκοπή τού οποίου
όπως με χαρά βλέπω, κόπτεσαι- ασφαλώς και δεν θα ενδιαφέρονται για τα δικά μας.
Ωστόσο επειδή όπως πολλές φορές είπα, δεν μου αρέσει ν’ αφήνω εκκρεμότητες, αυτό
που πρέπει να γίνει, θα γίνει. Είναι ζήτημα τάξης. Άκουσα πάαρα πολλά για να σωπάσω
τώρα. Θα πω λοιπόν αυτά που ’χω να πω (γι’ αυτό το ’χω άλλωστε και το ρημάδι το blog),
κι από ’κει και πέρα, ο καθείς πράττει το δέον.

Κώστας είπε...

Α και κάτι ακόμα: μόλις τώρα άκουσα στην τηλεόραση τη λέξη «προπαγάνδα» και
τι μού ’ρθε συνειρμικά στον νου; Το «διαίρει και βασίλευε». Και ο νοών νοήτω…

Υ.Γ. Α, κι ευχαριστώ για την αναβάθμιση από κωστάκη σε kostas.

Ανώνυμος είπε...

Μμμ... μετρώ 4 ad hominem, μία αναφορά σε αυθεντία και έναν αχυράνθρωπο στο ποστ σου, Ανώνυμε. Ενδιαφέρον...

Κατ'αρχάς. σε ζητήματα φιλοσοφίας (και ας μην ξεχνιόμαστε η θεολογία ΕΙΝΑΙ φιλοσοφία) οι καθαρές γνώσεις βοηθούν μέχρις ενός περιορισμένου σημείου. Προσωπικά προτιμώ ένα ατομικά διαμορφωμένο επιχείρημα, ακόμα κι αν το έχει πει κάποιος άλλος καλύτερα, παρά προσπάθειες υποστήριξης μιας άποψης με καταιγισμό ρήσεων τρίτων. Σε ζητήματα φιλοσοφίας είναι μια ρήση του Νίτσε πιο αξιόλογη από του Καντ; Του Αγίου Βασιλείου από του Αυγουστίνου; Του Πλάτωνα σημαντικότερη από του Επίκουρου μήπως; Η επιλογή είναι εν τέλει ζήτημα προσωπικής κοσμοθεώρησης.

Η αναζήτηση της γνώσης και της προσωπικής αλήθειας, εν τέλει, είναι ταξίδι. Ως παλιός Χριστιανός απολογητής αυτή τη στιγμή βαδίζω την οδό του Ντεϊσμού. Σε μερικά χρόνια μπορεί να αλλάξω γνώμη και να μεταπηδήσω στην Αθεΐα ή και να επιστρέψω στο Χριστιανισμό. Θα εξαρτηθεί από το τι θα συναντήσω στην πορεία. Θα ήταν υποκριτικό εκ μέρους μου να μείνω σε μια πίστη που δεν με εκφράζει περιμένοντας να απορροφήσω ολόκληρη τη χριστιανική βιβλιογραφία και προσευχόμενος να πειστώ. Τι είναι τελικά η "βιβλιογραφία" πέρα από απόψεις ανθρώπων με τις οποίες συμφωνούμε. Εγώ βλέπω τη "βιβλιογραφία" (της φιλοσοφίας πάντα) σαν σημάδια χαραγμένα στους τοίχους ενός λαβύρινθου που όλα λένε "Η έξοδος είναι από εδώ -->" Το πιο βέλος, όμως, θα ακολουθήσουμε εξαρτάται εν τέλει από εμάς.

Η σύγκριση της φιλοσοφίας με μια εγκυκλοπαίδεια είναι εντελώς ατυχής. Η εγκυκλοπαίδεια είναι κατσαβίδι και η φιλοσοφία μηχανή αυτοκινήτου. Δεν μπορείς να κάνεις και πολλά σε μια μηχανή αυτοκινήτου με μόνο ένα κατσαβίδι. Και από πότε η ποσότητα γνώσης μεταφράζεται αυτομάτως σε πειστικότητα επιχειρημάτων;

Φυσικά μπορείς να υποστηρίξεις ότι... ο Κώστας στην προκείμενη περίπτωση... δεν έχει τις απαραίτητες ιστορικές ή κοινωνιολογικές γνώσεις για να κάνει σχόλια επί τέτοιων θεμάτων. Αυτό μήπως του αφαιρεί το δικαίωμα να επιχειρεί να κρίνει; Άλλωστε, γι'αυτό είμαστε κι εμείς εδώ, για να σχολιάζουμε, να διορθώνουμε, να επικρίνουμε. Αν ο Κώστας δε μας ήθελε, θα είχε μια σκέτη ιστοσελίδα όπου θα εξέθετε τις απόψεις του χωρίς τη δυνατότητα συζήτησης. (και ναι, εδώ κριτικάρω την ΟΟΔΕ)

Όσον αφορά τις νεμέσεις, η φιλοσοφία βασίζεται στην υγιή και μη αντιπαράθεση. Θα είχε ο Επίκουρος αναπτύξει τη φιλοσοφία του αν δεν γνώριζε τη φιλοσοφία του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη και δεν τους απεχθανόταν και τους δυο; Πιθανώς όχι. Ο Νίτσε αν δεν τσιγκλιζόταν από τις απόψεις του Καντ;

Τέλος, ως άνθρωποι, όλοι δικαιούμαστε να κάνουμε λίγο υγιές bitching μια στο τόσο ;)

Ανώνυμος είπε...

Παρεπιπτώντως, ο Pat Condell μόλις ανέβασε νέο βίντεο, ξεκαρδιστικά τρομακτικό και απελπιστικά αληθινό όπως πάντα. Κάθε φορά που τον βλέπω πραγματικά δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να ουρλιάξω.

Κώστας είπε...

Αγαπητέ EvanT,

μπορείς να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό που άρχισες να… μετράς μόλις από το
συγκεκριμένο ποστ. Τίποτε άλλο δε σου λέω.

Όσο για τα υπόλοιπα που είπες, με κάλυψες πλήρως. Τα ίδια ακριβώς πιστεύω κι εγώ.
Κι αυτό θα το διαπιστώσεις σε λίγες μέρες όταν θα σχολιάσω τις απαντήσεις που έλαβα
πρόσφατα για το θέμα τού «Αγίου Φωτός». Εκεί μεταξύ άλλων θίγω και την παράμετρο
των πηγών που τόσο έχει παρεξηγήσει ο Πάπυρος. Διότι όταν ο άλλος χρησιμοποιεί δέκα
ντουζίνες πηγές χωρίς να έχει απόλυτη επίγνωση τού τι ακριβώς τεκμηριώνουν οι πηγές
αυτές, τότε το πράγμα γίνεται όχι μόνο αστείο, αλλά και επικίνδυνο.

Υ.Γ. Μπορείς να δώσεις κάποιο λινκ με το βίντεο τού Condell;

Ανώνυμος είπε...

Δεν παρακολουθείς το κανάλι του Pat Condell στο Γιουτούμβιον; Μεγίστη παράλειψις. Μόνο αυτό έχω να πω· Άθεος stand-up comedian άνω των 50 ετών με το κλασσικό βρετανικό φλεγματικό χιούμορ.

www.youtube.com/patcondell

Λυπάμαι, αλλά όντως δεν έχεις ξαναδεί βίντεό του, μόλις σε έκαψα, καθότι έχει 44 καθηλωτικά βίντεο που βλέπονται μονοκοπανιά.

Πάρε και μερικά άλλα κανάλια που παρακολουθώ τακτικά και μπορεί να βρεις ενδιαφέροντα:
Φιλοσοφικής Χροιάς:
Johnlarmstrong (Ντεϊστής αντιαπολογητής με πλούσιο κανάλι)
philhellenes
tooltime9901 (η απόδειξη ότι δεν είναι όλοι οι αμερικανοί αμόρφωτοι bible thumpers)
h8uall66
theowarner (ερασιτέχνης ψυχολόγος)
Infidelguy
Laimtoe
KingHeathen (πολύ πιο ισορροπημένος από τον theamazingatheist)

Αντιδημιουργιστές:
(Αν παρακολουθείς τη διαμάχη επιστημόνων-δημιουργιστών στο Γιουτούμβιον, ίσως να τους ξέρεις ήδη)
AndromedasWake (Αστρονομία/Κοσμολογία)
AronRa (Εξελικτική Βιολογία)
DonExodus2 (Εξελικτική Βιολογία)
potholer54 (ποικίλη ύλη)
thunderf00t (Δημιουργός της σειράς "Why People laugh at Creationists")

Κώστας είπε...

Απ’ όλους αυτούς που ανέφερες μόνο τον Condell γνώριζα. Αλλά γενικά δεν μπαίνω
συχνά στο YouTube, κι όποτε το κάνω συνήθως για μουσική ή για κανένα αστείο βίντεο.
Όποτε βρω λοιπόν την υπομονή, θα ρίξω μια ματιά και στους άλλους.

Hades είπε...

Επειδή εμπερδεύθην, εγώ τελικά ποιος άλλο είμαι; Εσύ ή κάποιος άλλος; :):):)
Την άποψή μου στην έχω πει: κακώς ασχολείσαι. Ιδίως με άτομα πολλαπλών προσωπικοτήυτων που στηρίζονται στην πληθώρα του ατόμου τους για να δείξουν ότι είναι πολλοί και να καλύψουν το βαραθρώδες κενό επιχειρημάτων.

Κώστας είπε...

Εσύ, φίλε Άδη, μου το ’χεις πεί εκατό φορές, κάποιοι άλλοι διακόσιες, αλλά είπαμε:
πρώτα θα ολοκληρωθεί η διαπόμπευση που είχα προαναγγείλει, και μετά θα σταματήσω.
Όχι νωρίτερα. Κάθε βρισιά, κάθε ειρωνεία, κάθε συκοφαντία και κάθε πρόκληση που
δέχτηκα από τα περασμένα Χριστούγεννα μέχρι και τώρα, θα επιστραφεί - και με το
παραπάνω.

Επίσημοι, δεδηλωμένοι και... επιστημονικώς τεκμηριωμένοι αναγνώστες:

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...
Αν θέλετε να σχολιάσετε το... ασχολίαστο, επισκεφτείτε το μπλογκ του Διαγόρα! (Κλικ στην εικόνα)

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...
Τον ήλιο, ρεεεεεεεεε - τον ήλιο!!

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε
Μα καλά, τι λένε τα άτομα;
Λεμούριος (πρωτεύον θηλαστικό):

Τι;; «Μόνο οι γυναίκες έχουν παρθενικό υμένα»; Μα καλά, πάνε καλά οι άνθρωποι;
Κι ο δικός μου δηλαδή τι είναι;




«Αγιο φως»: ουρανόθεν ή...

Απόσπασμα από την Ευχή για το «άγιο φως»:

«[…] παρακαλούμεν και δεόμεθά σου, Παναγιότατε Δέσποτα, όπως αναδείξης
αυτό αγιασμού δώρον και ΠΑΣΗΣ ΘΕЇΚΗΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΕΠΛΗΡΩΜΕΝΟΝ,
διά της χάριτος τού Παναγίου και φωτοφόρου Τάφου σου˙[…] Αμήν».

Ερώτηση κρίσεως:


Έχει ανάγκη ένα εξώκοσμο φως που υποτίθεται πως κατέρχεται θαυματουρχικά
απευθείας από την άκτιστη χάρη τού Θεού, τη μεσολάβηση τού Παναγίου Τάφου
ή οποιαδήποτε ειδική δέηση, για να πλημυρίσει μ’ αυτό από το οποίο εξ ορισμού
θα έπρεπε
ήδη να… ξεχείλιζε;

Πόθεν;

Υπέρμαχοι τού «αγίου φωτός»:

Το ότι ο Πατριάρχης βρίσκεται μόνος μέσα στο κουβούκλιο δεν έχει καμία απολύτως
σημασία ούτε και είναι επιχείρημα, αφού η Ακοίμητη Κανδήλα που υπάρχει μέσα,
τη συγκεκριμένη μέρα είναι ΣΒΗΣΤΗ!

Π. Γ. Μεταλληνός:

«[…] Από τον 4ο αιώνα μ.Χ. (380) μαρτυρείται απ’ την Αιθερία, μια Ισπανίδα που πήγε
και προσκύνησε, ότι υπάρχει η ακοίμητος κανδήλα στον άγιο τάφο.
Πιστεύω λοιπόν
και καταλήγω, όταν υπάρχει πίστις και χάρις Θεού στον συγκεκριμένο Πατριάρχη,
γίνεται το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πίστις, μπορεί η κανδήλα να χρησιμοποιηθεί
γι’ αυτό...».




Δεν περιγράφω άλλο!

Φωτιά στα μπατζάκια μας...

Φωτιά στα μπατζάκια μας...
Αχ βρε παλιόπαιδο, Ιγκόρ...

... φωτιές που μας άναψες!

Τσάμπα το μπουγέλο…

Στην ιστορία τού Κατακλυσμού ο Θεός τιμώρησε τους ανθρώπους για κάτι που όπως
μετά ΡΗΤΑ ομολόγησε
,
ήταν απλώς μέσα στη φύση τους! Το ήξερε λοιπόν αυτό, κι όμως
τους έπνιξε. Όλους! Μαζί και τα ζώα. Και τους έπνιξε επειδή, λέει, … μετάνιωσε (!!) που
τους είχε φτιάξει! Για να μετανιώσει μετά… εκ νέου και να παραδεχθεί ότι βασικά… δεν
έπρεπε να είχε μετανιώσει εξαρχής! Κι όλα αυτά από έναν…
προγιγνώσκοντα θεό!!

Λοιπόν, δεν πιστεύω κάποιος από εσάς να κατάλαβε τίποτα, ε;

Όπως αναφέρει το Κατά Μάρκον Δ´ 10-12, όταν κάποτε οι μαθητές ρώτησαν
τον Χριστό γιατί δίδασκε με παραβολές, αυτός έδωσε αυτολεξεί την εξής απάντηση:
«Σ’ εσάς δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσετε τα μυστήρια τής βασιλείας τού Θεού˙
σ’ εκείνους δε έξω όλα δίνονται με παραβολές ώστε οι βλέποντες να βλέπουν αλλά
να μην αναγνωρίζουν, και οι ακούοντες ν’ ακούν, αλλά να μην αντιλαμβάνονται,
μην τυχόν και μετανοήσουν και τους συγχωρεθούν τα αμαρτήματά τους».

Με το χέρι στην καρδιά: πώς ακριβώς θα χαρακτηρίζατε εσείς έναν δάσκαλο (Ιησούς)
που σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενά του, διδάσκει επίτηδες με πολύπλοκο τρόπο
(παραβολές) με στόχο κάποιοι μαθητές του -πιθανότατα οι περισσότεροι- παρότι
παρακολουθούν το μάθημα, να μην μπορούν να καταλάβουν τίποτα, στερούμενοι έτσι
τις όποιες θεωρητικές ελπίδες θα είχαν («μην τυχόν και») να αντεπεξέλθουν στις υψηλές
απαιτήσεις («μετανοήσουν») και να πετύχουν («συγχωρεθούν»);

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;
Dirne: Μη με βλέπετε έτσι… Εγώ κάποτε ήμουν… παρθένα!
Χριστιανοί για ν’ αποδυναμώσουν την εβραϊκή λέξη bethulah που θα έπρεπε κανονικά να υπήρχε στη θέση τού almah «νεάνις», εάν η περίφημη προφητεία τού Ησαΐα όντως έθετε στο επίκεντρο μια… ανέγγιχτη παρθένο:



«Αλλά και στις γλώσσες των άλλων λαών της Μ. Ανατολής η αντίστοιχη της λέξης bethulah δεν σημαίνει απαραίτητα την (με την βιολογική σημασία) παρθένα. Για παράδειγμα, στα Ακκαδικά η λέξη batultu σημαίνει κυρίως μια ηλικιακή ομάδα. Μόνο σε συγκεκριμένα πλαίσια σημαίνει την παρθένα. Στα κείμενα της Ουγκαρίτ, η λέξη btlt είναι συνήθης χαρακτηρισμός για την Anat, την γυναίκα του Βάαλ. Σε αραμαϊκά κείμενα διαβάζουμε για γυναίκα, btwlt, η οποία είναι επίτοκος (σε τοκετό).»



Και τώρα προσέξτε απίστευτη περίπτωση-λουκούμι από τα Γερμανικά:



Η λέξη Dirne ξεκίνησε από μιαν αμάρτυρη γερμανική ρίζα με τη σημασία «παρθένος», συνέχισε στα Παλαιογερμανικά με την ίδια ακριβώς σημασία, υπέστη αργότερα σημασιακή διεύρυνση αλλάζοντας σε «νεαρό κορίτσι» κι εν συνεχεία σε «υπηρέτρια», για να ξεπέσει τελικά σε... «ΠΟΡΝΗ»!! Οι μεταβολές αυτές δε, συντελέσθηκαν εντός μιας, αν όχι μικρότερης, το λιγότερο ίσης χρονικής περιόδου με τις αντίστοιχες σημασιακές αλλαγές που εμφάνισε η σημιτική λέξη, και μάλιστα σε αντίθεση μ’ αυτήν, οι μεταβολές δεν έλαβαν χώρα σε συγγενείς μεν, διαφορετικές δε γλώσσες (Ακκαδικά, Ουγκαριτικά, Αραμαϊκά, Εβραϊκά) αλλά εντός τού ΙΔΙΟΥ γλωσσικού συστήματος (Γερμανικά)!







Θα... καλοπεράσετε, παλιόπαιδα!

Κολιτσάρας:

«
Είναι σπάνια η περίπτωση που ο Θεός τιμωρεί τα αθώα τέκνα για τις αδικίες των
γονέων τους˙ και αν καμιά φορά τα τιμωρεί
το κάνει για να ανταμείψει τα τέκνα πιο
πλουσιοπάροχα στην μέλλουσα ζωή. Ο Θεός όμως τιμωρεί την κακία μέχρι τρίτης
και τετάρτης γενεάς
εφ’ όσον οι απόγονοι μιμούνται την κακία των προγόνων τους
και μισούν τον Θεό. Διαφορετικά ο Θεός είναι πάντοτε δίκαιος, αν και
είναι απόκρυφες
σε μας οι βουλές Του».


Δηλαδή, για να κάνουμε… μετάφραση τής μετάφρασης και ερμηνεία τής ερμηνείας,
ΝΑΙ, ενίοτε τιμωρούνται ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ
για τα ανομήματα των ασεβών προγόνων τους
(1η πρόταση), ΟΧΙ, ποτέ δεν τιμωρούνται αθώοι απόγονοι (2η πρόταση), αν και
ποτέ
δεν ξέρεις
(3η πρόταση)!!

Είναι λοιπόν ή δεν είναι το θέμα για… LoL;


Φτιαγμένη από το... πουθενά!!

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Οι ανόητοι οι αρχαίοι Έλληνες να πιστεύουν πως τα περίφημα διοπετή ομοιώματα
έπεφταν κατ’ ευθείαν από τον ουρανό,
συστημένα με αποστολέα τον ίδιο τον Δία…
Ρε τους βλάκες…

Απάντηση:

Σσσσσς! Αχειροποίητα!

.

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Πόσο ανόητοι ήταν αυτοί οι ειδωλολάτρες οι αρχαίοι Έλληνες με τις δεισιδαίμονες
φαντασιοπληξίες τους περί αγαλμάτων που
μιλούσαν, χαμογελούσαν, μετακινούνταν
από μόνα τους, προστάτευαν και… πετούσαν φωτιές
όταν βέβηλοι επιχειρούσαν να τα
απομακρύνουν από τον ιερό τόπο λατρείας τους! Μα είναι ποτέ δυνατόν να πίστευαν
τέτοια πράγματα;

Απάντηση:

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ποια απάντηση θα ταίριαζε για την περίπτωσή τους.
Να απαντήσουμε λαϊκιστί με το κλασικό «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!»; Ή να
τους υπενθυμίσουμε καλύτερα ότι «στο σπίτι τού κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!»;
Μήπως πάλι να πάρουμε το «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι» ή καλύτερα την
περίφημη ρήση τού Ιησού περί κάρφους και… δοκού εν τω οφθαλμώ ημών; Ή μήπως
όλα αυτά μαζί; Διότι πώς αλλιώς θα πρέπει ν’ απαντήσει κανείς σε ανθρώπους που
τολμάνε και σχολιάζουν ειρωνικά τα παραπάνω, όταν στο ίδιο το σύστημα πίστης
που ασπάζονται κι ακολουθούν , «υπάρχουν»… δακρυροούσες
και -Θεός φυλάξοι!-
αιμοροούσες Παναγίες,
ιστορίες (γι’ αγρίους) περί εικόνων που θαυματουργικά…
φεγγοβολούσαν, μιλούσαν, κουνούσαν τα δάχτυλά τους και… τηλεμεταφέρονταν
από
το ένα μέρος στο άλλο; Έλεος, δηλαδή! Έλεος!

Θαύμα!

Θαύμα!
Πώς ένα διαδικτυακό τρολάρισμα μετατράπηκε εν μια νυκτί σε... θαύμα!

Να 'ταν η ζήλια ψώρα...

Φανταστείτε δηλαδή να ΜΗΝ είχε... παρρησία!

Παραφρονήστε ελεύθερα:

1ον : Η αειμεσιτεύουσα Παναγία ως μητέρα τού Χριστού έχει παρρησία ενώπιον του.
2ον :
Η Παναγία στον γάμο τής Κανά το μόνο που είπε ήταν: «Δεν εχουν άλλο κρασί».
3ον : Ο Χριστός παρά την… παρρησία τής μητέρας του,
την αποπήρε!
4ον
: Αυτό συνέβη επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Χριστός μιλούσε ως Θεός
.........και απλώς απαίτησε από τη φυσική του μητέρα τον προσήκοντα σεβασμό.
5ον :
Η Παναγία… ανάγκασε (!) τον Χριστό να κάνει το θαύμα πρόωρα.
6ον : Ο Χριστός συνεπώς έκανε κάτι παρά την αρχική του πρόθεση ۬ επηρεάστηκε
.........
και άλλαξε γνώμη!
7ον :
Ο Χριστός είναι… προγιγνώσκων και… άτρεπτος!
8ον :
Όχι, όχι: ο Χριστός, είπαμε, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλούσε ως άνθρωπος,
.........αλλά… ως Θεός!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Άφθαρτος!!

Άφθαρτος!!
Γειά σας! Με βρήκαν στην Κίνα, είμαι περίπου... 3000 ετών, αταρίχευτος, μα όχι... άγιος!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Was ist Wahrheit?

Sprechen Sie Deutsch? Dann klicken Sie doch mal hier rein!

Ευχαριστούμε!

Ευχαριστούμε!