..
Αγαπητοί φίλοι, καλωσορίσατε στο διαδικτυακό τσαρδί μου!
Ελπίζω παρά την έλλειψη ιδιαιτέρων ανέσεων να νιώσετε όλοι σαν στο σπίτι σας!
Μπορείτε επίσης μετά, αν θέλετε, να περάσετε και δίπλα
στα τραγούδια που αγαπώ.
Εκεί έχει μόνο... μουσική!

τι εστιν αλήθεια;

Πιλάτος (Κατά Ιωάννην, ΙΗ΄ 38)

Αναλυτικός κατάλογος

..
128. Anybody home?
127. Που λέτε, λοιπόν, πάτερ Γεώργιε…
126. «Άγιο φως» (και η κουβέντα συνεχίζεται...)
125. Το θαύμα είναι η... ευχή που... αγιάζει το φως!! (deutsch hier)
124. Το «τι εστιν αλήθεια;» και στα Γερμανικά!
123. Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου...
122. Τρία πουλάκια κάθονταν…
121. Μεταξύ θρησκοληψίας και παράνοιας
120. Απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα...
119. «Άγιο Φως»: η άλλη όψη τού νομίσματος (deutsch hier)
118. Ποιο ήταν το... θαύμα
117. Οι... άσφαιρες «πύρινες σφαίρες» (deutsch hier)
116. Αστραπές και κεραυνοί (στου φακού μας το γυαλί)... (deutsch hier)
115. Φωτιά στα μπατζάκιά μας...
114. Περί τής προφητείας τού Ησαΐα (Εμπλουτ. αναδημ.)
113. Το χρονικό μιας κωλοτούμπας...
112. Περί τού «αγνώστου θεού» (Αναδημ.)
111. Μπεεεεεε!! (Κάτω τα κεφάλια ωρέ χριστιανοί!)
110. Εγκλωβισμένοι στη ζώνη τού Λυκόφωτος…
109. Τo κάψιμο τού Καρνάβαλου… (Περί «υιών ποιητών»)
108. Άντε βρε, χρόνια πολλά!
107. Η μαρτυρία τού Τάκιτου
106. Home alone 2
105. Σήμερα τα Φώτα κι ο φωτισμός...
104. Η μαρτυρία τού Πλινίου τού Νεοτέρου
103. Η μαρτυρία τού Σουητώνιου
102. Cute Christmas Cartoon
101. Unheilig - Kling Glöckchen ... vom Album
100. Ο γυμνός νεανίσκος στή Γεσθημανή
..99. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα...
..98. Βίντεο: Καλόπουλος vs. π. Καρπαθίου
..97. Τι εμοί και σοί (κοινώς, τη ρόκα σου εσύ!);
..96. Μήνυμα προς πάσαν κατεύθυνση
..95. Μπαμ και κάτω (Περί τού Τάε Κβον Ντο)
..94. Ορθόδοξη κβαντική φυσική και τα μυαλά στα κάγκελα!
..93. Λυπάμαι, αλλά δε γίνεται αλλιώς!
..92. Η αμαρτωλή ιστορία μιας απογραφής
..91. Κυριακή γιορτή και σχόλη, να ’ταν η βδομάδα όλη…
..90. Μυρώστε με ν’... αγιάσω!
..89. Μέχρι να... παγώσει η κόλαση...
..88. H αειμεσιτεύουσα Βασίλισσα των Ουρανών
..87. Περί τού Ιωάννη τού Ριγολόγου
..86. Βίντεο με τον Μεταλληνό: Αξίζει να το δεις!
..85. Είμαστε και σε... κρίσιμη ηλικία...
..84. Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού απολογήσθαι
..83. Αποκαλυπτήρια (Sit back and enjoy the show!)
..82. Περί... υιών
..81. Περί «γεννητού» και «κτιστού» (και… «ποιητού»)
..80. Παιδιά, έχουμε γενέθλια!
..79. Τον αναγνωρίζετε;
..78. Ένα... φοβερά δύσκολο… απλό ερώτημα!!
..77. Προβληματισμών συνέχεια...
..76. Προβληματισμοί...
..75. Ανοίξτε κανένα παράθυρο, ρε παιδιά!
..74. ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (HOME ALONE)
..73. Δάσκαλε, για ρίξε ένα... repeat σε παρακαλώ!
..72. Αχαχαχαχαχαχα!
..71. Τα παιδιά τού Ζεβεδαίου ποιον είχαν πατέρα;
..70. Chicken Techno
..69. Εύτυχος και Ελπήνωρ (Αν έχεις... τύχη διάβαινε!)
..68. Περί τής γνωστής-άγνωστης εξέγερσης
..67. Η αναγκαιότητα τής πίστης
..66. Το μυστήριο τού Βαραββά
..65. Ω Αυτοκράτορ, εγρήγορας ή καθεύδης;
..64. Τα κινητά σας, ρεεεεε!!
..63. Προς Ο.Ο.Δ.Ε. (Περί του Αγίου Φωτός)
..62. Ο σωστός τρόπος να κάνεις τον σταυρό σου!
..61. Περί του Τιμίου Ξύλου
..60. Περί της αναγκαιότητας τού κακού
..59. Περί του «Πίστευε και μη ερεύνα»
..58. DEPECHE MODE - «Βlasphemous rumours»
..57. Κωδικός «Λαντσιάνο»
..56. Περί των… «γνωστών αγνώστων»
..55. Περί εικόνων
..54. Ισορροπημένη ανισορροπία ή… ανισόρροπη ισορροπία;
..53. Το χρονικό μιας... κλωνοποίησης
..52. Λάιονελ Ρότσιλντ - η περιπέτεια ενός όρκου
..51. Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
..50. Merry Christmas Mr. Bean
..49. Προς κέντρα λακτίζειν
..48. Ο δίκαιος και ο δυνάστης
..47. Μια υπέροχη Κυριακάτικη εμπειρία ...
..46. Οι Δέκα Πληγές τού ... Ιπούουερ!
..45. Με τα δυο χεράακια, πλάθω σκ*****άακια...
..44. Γκρρρρ!!! Αυτό δεν είναι δυνατόν!!!!!!
..43. For yooour eyes onlyyyyy ...
..42. Περί Θεού: Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
..41. Περί Κυρίλλου και Υπατίας τής Αλεξανδρινής
..40. «Λάβετε, φάγετε ...» - ποιος το είπε τελικά;
..39. Οι βολεμένοι μικροαστοί τής θρησκευτικής πίστης
..38. Life: press DELETE
..37. Μεταξύ πατέρα και γιού
..36. Ρε παιδιά, μήπως έχει κανείς την ... ακριβή ώρα;
..35. O Ελισαίος, οι αρκούδες και οι ... αρκουδιές!
..34. Η διάβαση της Ερυθράς και ο … Ρα!
..33. Περί … «αλλοτρίων» θαυμάτων
..32. Η μάχη για τους … «αναποφάσιστους»
..31. Οι ... Χριστιανοαντιγιαχβεβουδιστοϊνδουιστές
..30. Καλησπέρα, γιατρέ ... Είμαι ο ... Απόλλων!!
..29. Μπρρρρ!!!
..28. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 1 !!!
..27. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 3 !!!
..26. Ο απαγχονισμός τής ... κοινής λογικής
..25. (Γενικά) περί αντιφάσεων
..24. Βασίλεψε ο ήλιος (και ... νίκησε ο Δαβίδ!)
..23. Τα ... ακριβώς 153 (υπόπτου προελεύσεως) ψάρια
..22. Οι δαίμονες και οι ... τετράποδες μπριζόλες
..21. Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα
..20. Περί θεοπνευστίας
..19. Η μυστηριώδης Σινδόνη τού Τορίνο
..18. Περιέχει η Γένεση προφητείες γιά την Αποκάλυψη;
..17. Να ζει κανείς ή να μη ζει ... (Περί Αδάμ και Εύας) ...
..16. Η δημιουργία των πτηνών
..15. Εξαγαγέτω τα ύδατα ερπετά (και η φαντασία...
........δεινοσαύρους
..14. Άμοιρε άνθρωπε, τι σού ’μελλε να πάθεις!
..13. Ρουάχ -φύσηξε ο άνεμος (μας πήρε και ... μας σήκωσε)!
..12. Ολική έκλειψη ηλίου, σελήνης και ... νοημοσύνης
..11. Οι κατά ... φαντασίαν γνωρίζοντες
..10. Η σιωπή των αμνών (Περί τού Αγίου Φωτός)
...9. Η πινακίδα Ι.Ν.Β.Ι.
...8. Θεïκό σχέδιο ή … σατανική αντιγραφή;
...7. Δάσκαλε που δίδασκες ...
...6. Η καραμέλα των «ανθρωπομορφικών εκφράσεων»
...5. Περί «δημοκρατικότητας»
...4. Όλα συγχωρούνται; - Μμμ, δε νομίζω.
...3. Ο (διάτρητος) παρθενικός υμένας
...2. ΗΣΑΪΑΣ, Ζ΄ 14 - παρθένος(= ανέγγιχτη) ή ...
.......παρθένος (= νεάνις);
...1. Συγγνώμη, δεν μπορώ να περιμένω άλλο πια!

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

Ορθόδοξη κβαντική φυσική και τα μυαλά στα κάγκελα!


Λοιπόν, παιδιά, φυσικός ΔΕΝ είμαι. Για την ακρίβεια οι γνώσεις μου στο πεδίο αυτό μετά βίας ξεπερνούν τα απολύτως απαραίτητα και δε θα διανοούμουν ποτέ να εμπλακώ σε μιαν εκτενέστερη συζήτηση για θέματα όπως η Αρχή τής Αβεβαιότητας στην κβαντομηχανική ή, ξέρω ’γώ, η συναρπαστική θεωρία των παράλληλων συμπάντων. Επειδή όμως πρόσφατα υπέπεσαν στην αντίληψή μου κάποιες... ομορφιές αναφορικά με τη «χριστιανικά», λέει, «ακριβέστερη αντίληψη» τού χρόνου, αποφάσισα ν’ ασχοληθώ κι εγώ λιγάκι με το θέμα, για να δούμε αν όντως έχουν δίκιο οι ορθόδοξοι «πεφωτισμένοι» όταν κάνουν λόγο για… σταυρικά αλληλοτεμνόμενο χρόνο που «προσιδιάζει στους αγίους».
..
Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα των ορθοδόξων, σε αντίθεση με τις έξι πρώτες
μέρες τής Δημιουργίας οι οποίες παρουσιάζονται από τον βιβλικό συγγραφέα ως πέραν πάσης αμφισβήτησης συντελεσμένες, η 7η, λέει, ακόμα... τρέχει! Κι όχι μόνο τρέχει, αλλά συνυπάρχει, λέει, σε ένα ανώτερο επίπεδο χρόνου και με την… 6η, όπως επίσης και με την -δεν κάνω πλάκα τώρα!- … 8η! Κι αν αναρωτιέστε τώρα από πού ακριβώς προκύπτουν όλα αυτά, θα πρέπει κατά πρώτον να γνωρίζετε ότι ακόμα και η… υμνογραφία τής Εκκλησίας τα επιβεβαιώνει! Εκεί «δεν έχει νόημα η χρονική κατάταξη των γεγονότων» ۬ «ο γραμμικός χρόνος καταργείται, και οι άγιοι εμφανίζονται μέσα από αυτή την κατάλυση του χρόνου, σε ένα αιώνιο παρόν […]».
..
Πέραν τούτου όμως, υπάρχει πάντα και η… αδιάσειστη απόδειξη τού Γένεσις Β΄ 4, όπου «αμέσως μετά από την ανάπτυξη, των περί της 7ης ημέρας καταπαύσεως του Κυρίου, συνοψίζονται οι 6 προηγούμενες ημέρες σε μία, καθώς λέει: "Αυτή η βίβλος γενέσεως ουρανού και γης, ότε εγένετο, ή ημέρα εποίησεν ο Θεός τον ουρανόν και την γην...". Και ενώ στα προηγούμενα περιγράφονται 6 ημέρες για τη δημιουργία, ξαφνικά αυτές ενοποιούνται, και θεωρούνται μία ενιαία περίοδος, και ξεχωρίζονται από την 7η. Αυτό […] συμβαίνει, επειδή η 7η (όπως και η 8η) ημέρα, τέμνει (σταυρικά) τις υπόλοιπες δημιουργικές ημέρες, και δεν τις αντικαθιστά χρονικά […]»!
..
Καταλάβατε λοιπόν τώρα, αγαπητοί μου φίλοι; Πώς; Όχι; Ε μα το θαύμα θα ήταν να είχατε… καταλάβει, δεν το… καταλάβατε; Διότι αυτά που κάθονται και γράφουν οι άνθρωποι, μόνο κάποιος -θα το πω ευγενικά- αλαφροήσκιωτος θα μπορούσε να τα καταλάβει! Εδώ, βλέπετε, αγαπητοί μου φίλοι, δεν τίθεται θέμα κατανόησης τής θεωρίας των κβάντων ή άλλων ριζοσπαστικών θεωριών αναφορικά με την υπόσταση και αντίληψη τού χρόνου, αλλά αποκλειστικά και μόνο ζήτημα κοινής λογικής και στοιχειώδους αντιληπτικής ικανότητας! Κι αν νομίζετε πως ίσως υπερβάλλω τώρα λιγάκι με την τοποθέτησή μου αυτή, θα σας απαντήσω πως… και λίγα λέω!..Πρώτα απ’ όλα, το ότι στο Γένεσις Β΄ 4 έχουμε το θαυμαστό γεγονός τής σύμπτυξης ολόκληρης τής Δημιουργίας σε… μία μόνο ημέρα, όχι μόνο ΔΕΝ ισχύει, αλλά αποτελεί συν τοις άλλοις μιαν απίστευτου μεγέθους παρερμηνεία την οποία υπό κανονικές συνθήκες πιθανότατα να χαρακτήριζα απροκάλυπτη διαστρέβλωση! Τα χωρία, βλέπετε, είναι τόσο ξεκάθαρα διατυπωμένα που πραγματικά είναι ν’ απορεί κανείς πώς παρερμηνεύονται! Διότι το γεγονός ότι στο εδάφιο 3 γίνεται λόγος για την ανάπαυση τού Θεού μετά την ολοκλήρωση τής Δημιουργίας, ασφαλώς και ΔΕΝ σημαίνει πως όλα αυτά που περιγράφονται παρακάτω, έλαβαν χώρα σε… μία μέρα! Αυτά που αναφέρονται από το χωρίο 4 και μετά, δεν είναι παρά μια σύντομη ανασκόπηση των βασικών γεγονότων τής Δημιουργίας με εντελώς αντιεπιστημονική όμως αλληλουχία, αφού σε αντίθεση με το Γένεσις, Α΄ το ανθρώπινο είδος εμφανίζεται εδώ ΠΡΙΝ από την ανάπτυξη τής χλωρίδας και τής πανίδας - προτού καν δηλαδή εμπλουτιστεί η ατμόσφαιρα μέσω της διαδικασίας τής φωτοσύνθεσης με οξυγόνο! Θυμίζω τα επίμαχα χωρία:..«Και συνετελέσθησαν ο ουρανός και η γη και πας ο κόσμος αυτών..Εδώ έχουμε μια συνοπτική διατύπωση που παρουσιάζει τη δημιουργία ως ήδη συντελεσμένη.
..
«2 και συνετέλεσεν ο Θεός, εν τη ημέρα τη έκτη τα έργα αυτού, α εποίησε, και
κατέπαυσε τη ημέρα τη εβδόμη από πάντων των έργων αυτού, ων εποίησε. 3 και ευλόγησεν ο Θεός την ημέραν την εβδόμην και ηγίασεν αυτήν ۬ ότι εν αυτή κατέπαυσεν από πάντων των έργων αυτού, ων ήρξατο ο Θεός ποιήσαι.»

Το ίδιο και εδώ: πουθενά δε λέει ότι όλα αυτά που είχανε γίνει τις προηγούμενες
μέρες, στην εκδοχή αυτή ο Θεός τα έκανε σε… μία (την 6η)! Διότι δεν τα έκανε («εποίησε»), αλλά τα… ολοκλήρωσε («συνετέλεσε»), αν καταλαβαίνουν οι χριστιανοί τη διαφορά που χωρίζει τις δύο λέξεις! Τα ολοκλήρωσε, λοιπόν, και μετά άαραξε…...«4 Αυτή η βίβλος γενέσεως ουρανού και γης, ότε εγένετο η ημέρα εποίησε κύριος ο Θεός τον ουρανόν και τη γην 5 και παν χλωρόν προ τού γενέσθαι επί τής γης και πάντα χόρτον αγρού προ τού ανατείλαι ۬ ου γαρ έβρεξεν ο Θεός επί τής γην, και άνθρωπος ουκ ην εργάζεσθαι αυτήν۬ 6 πηγή δε ανέβαινεν εκ τής γης και επότιζε παν το πρόσωπο τής γης. 7 και έπλασεν ο Θεός, χουν από τής γης, και ενεφύσησεν εις το πρόσωπον αυτού πνοήν ζωής, και εγένετο ο άνθρωπος εις ψυχήν ζώσαν.»..
Τα εδάφια είναι κάτι παραπάνω από ξεκάθαρα: στην ημέρα για την οποία γίνεται
λόγος εδώ, δεν ενοποιείται καμία… δημιουργική εβδομάδα και δεν τέμνεται κανένας… ανωτέρου επιπέδου χρόνος! Τη συγκεκριμένη μέρα, βλέπετε, το μόνο που είχε φτιαχτεί ήταν -όπως το ίδιο το κείμενο ρητά αναφέρει- ο ουρανός και η γη! ΜΟΝΟ! Όχι με «πάντα τον κόσμον αυτών» όπως λέει φέρ’ ειπείν το χωρίο 1! Συνεπώς βρισκόμαστε μόλις στη 2η προς 3η ημέρα τής Δημιουργίας και πάνω στον έρμο τον πλανήτη δεν υπάρχουν ακόμα, όχι άνθρωποι, αλλά ούτε καν… γαϊδουράγκαθα! Αυτό δεν είναι δυνατόν ν’ αμφισβητείται, αφού το κείμενο το λέει ξεκάθαρα (1)! Το μισό τού χωρίου 5 όπου ρητά αναφέρεται η παντελής απουσία χλωρίδας συνάπτεται στο άλλο μισό με τον αιτιολογικό σύνδεσμο «γαρ». Συνεπώς τα αίτια τού δευτέρου εξηγούν πέραν πάσης αμφισβήτησης το αιτιατό τού πρώτου. Μ’ άλλα λόγια, βλάστηση δεν υπήρχε επειδή -αιτία 1η- ακόμα δεν είχε βρέξει και -αιτία 2η- επειδή δεν είχε δημιουργηθεί ακόμα ο άνθρωπος για να καλλιεργήσει τη γη. Χωρίς δε να παρεμβληθεί ούτε υποψία βλάστησης στο χωρίο 6, έρχεται το 7 με τη δημιουργία τού ανθρώπου (Αδάμ) και ακολουθούν το 8 και το 9 με την εμφάνιση (επιτέλους!) τής χλωρίδας. Οπότε πού στην ευχή βλέπουν αυτοί οι αθεόφοβοι, μεταξύ επιστήμης και θρησκείας ασθμαίνοντες και πνευστιώντες, χριστιανοί, να ενοποιούνται εδώ οι έξι βιβλικές μέρες σε… μία; Έλεος δηλαδή! Είπαμε, καλή και άγια η κβαντική φυσική, καλή κι η ενημέρωση για τις νέες θεωρίες, αλλά καλή κι η κατανόηση κειμένων, έτσι δεν είναι;
..
Τα ίδια φυσικά ισχύουν και για την ετέρα θεωρία περί τής «ανολοκλήρωτης»
7ης ημέρας, η οποία υποτίθεται ότι κατά έναν ασύλληπτο τρόπο συνυπάρχει με τη συντελεσμένη 6η! Διότι και εδώ γίνεται τής… αυθαιρεσίας το κάγκελο! Λέει το κείμενο για κάθε μέρα που ολοκληρώνεται: «και εγένετο εσπέρα και εγένετο πρωί», ημέρα τάδε κ.λπ., κι όταν κάποια στιγμή έρχεται με το καλό κι η σειρά τής 6ης να μπει στο χρονοντούλαπο τής ιστορίας, βγαίνει ξαφνικά από το καπέλο τού μάγου το συμπέρασμα ότι από τη στιγμή που το τέλος τής 6ης… συμπίπτει με την αρχή τής 7ης, οι δύο αυτές μέρες… συνυπάρχουν παράλληλα! Κι αν κάνεις το λάθος να αντιπαρατηρήσεις πως με το σκεπτικό αυτό, ΟΛΕΣ οι μέρες συνυπάρχουν αφού πάντα το τέλος τής μιας… συμπίπτει με την αρχή τής άλλης, θα σε πούνε και αθεολόγητο κι από πάνω - ή απλώς… αγράμματο! Πού να τους μιλήσεις δηλαδή κιόλας για το βασικότερο που… παρέβλεψαν, το γεγονός δηλαδή ότι στην πραγματικότητα αφού με το πού ολοκληρώνεται κάθε 24ωρο, ο χρόνος… μηδενίζεται και ξεκινά πάλι από την αρχή, η καινούργια μέρα δεν συνυπάρχει με την προηγούμενη ούτε κατά ένα…απειροελάσχιστο κλάσμα τού δευτερολέπτου - όχι… αιωνίως που λέν’ εκείνοι για την περιβόητη 7η ημέρα! Όσο για το αν τελείωσε η μέρα αυτή ή... ακόμα τρέχει, θα συμφωνήσω ότι το ζήτημα είναι από θεολογικής, επιστημονικής αλλά και κοινωνικοπολιτικής πλευράς υψίστης σημασίας και χρήζει περαιτέρω έρευνας με συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων ειδικοτήτων: θεολόγων, απολογητών, επιτρόπων, αιρεσιαρχών, φιλοσόφων, φυσικών, αστρονόμων, αστρολόγων, μέντιουμ, ρολογάδων, πνευματιστών, θαυματοποιών, κυνηγών φαντασμάτων, τσαρλατάνων, κοινωνιολόγων, οικονομολόγων, πολιτικών και λοιπών ειδημόνων που ας με συγχωρέσουν αν παρέλειψα να τους αναφέρω...Μέχρι όμως να βγούνε τα νεότερα συμπεράσματα, λέω να βολευτούμε με την -λυπάμαι, δεν έχω κάτι πιο… πολύπλοκο!- απλή εξήγηση ότι ο λόγος για τον οποίο στην περίπτωση τής 7ης ημέρας δεν υπάρχει η στερεότυπη έκφραση «και εγένετο εσπέρα και εγένετο πρωί, ημέρα τάδε», είναι ότι τη συγκεκριμένη μέρα, σε αντίθεση με τις προηγούμενες, δεν έγινε… απολύτως τίποτα! Όπως ακριβώς σάς το λέω, αγαπητοί μου φίλοι. Τόσο απλό είναι. Για ποιον λόγο, δηλαδή, γιά μια μέρα που ο Θεός δεν κούνησε ούτε το δαχτυλάκι του, να επαναλαμβανόταν η επίμαχη φράση; Χώρια που η αφήγηση δεν προέρχεται από το ίδιο κεφάλαιο με τις έξι πρώτες βιβλικές ημέρες, αλλά -δεδομένων και των αντιφατικών αναφορών για τη δημιουργία τού ανθρώπου- από μια διαφορετική πηγή! Και τέλος, εάν η έβδομη μέρα ακόμα… τρέχει, τότε γιατί ο καλός Θεούλης είπε τότε στο Ιδαίον Άντρο… εεε, συγγνώμη, στο όρος Σινά ήθελα να πω, πως οι Ισραηλίτες έπρεπε να τηρούν την αργία τής 7ης ημέρας σε ανάμνηση τής κατάπαυσής του σύμφωνα με τη μία εκδοχή, τής Εξόδου σύμφωνα με την άλλη; Αν αυτή η περίφημη 7η μέρα ήταν διαρκώς παρούσα, δεν θα ’πρεπε ν’ αγιαζόταν επί… μονίμου βάσεως και... Κυριακή γιορτή και σχόλη, να ’ταν η βδομάδα όλη; ‘Αντε λοιπόν, ας πιούμε στην υγειά των... κβάντων και των παράλληλων συμπάντων! Και… καλά μυαλά!
.
...
...
....
Π Α Ρ Α Π Ο Μ Π Ε Σ


[1] Εδώ το θέμα γίνεται απίστευτα διασκεδαστικό! Οι μεν Δημιουργιστές,
δεμένοι πισθάγκωνα και μουσκεμένοι στον ιδρώτα, αδυνατούν ν’ αντιτάξουν
ακόμα και τον πιο ισχνό αντίλογο για να εξηγήσουν το… αστείο γεγονός
τής εμφάνισης τού ανθρώπου πριν από τη… χλωρίδα και την πανίδα ۬ οι δε
εξελικτές χριστιανοί (που βέβαια αντιλαμβάνονται απόλυτα την αντιφατικότητα
και αστειότητα τού Γένεσις Β΄ 4-6) στην προσπάθειά τους να βγάλουν άκρη
μέσα σ’ αυτόν τον βιβλικό κυκεώνα, ισχυρίζονται με πάσα σοβαρότητα ότι
εδώ δεν επρόκειτο για την αρχική δημιουργία, αλλά για… ΑΝΑδημιουργία!
Ναι, καλά το διαβάσατε: αναδημιουργία, ανάπλαση, ανακατασκευή! Με την
απίστευτη αυτή θεωρία ασχολήθηκα σε μια παλαιότερη ανάρτηση και από
τη στιγμή που -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- δεν έχω υπ’ όψιν μου κάποιον
αντίλογο, δεν προτίθεμαι να σπαταλήσω ουτε μία λέξη παραπάνω απ’
όσα ήδη έχω πει.
..
..
..

13 σχόλια:

Π είπε...

«Είναι ν’ απορεί κανείς πώς παρερμηνεύονται!» Μα είναι απορία αυτή βρε Κώστα; Μόνο δια της παρερμηνείας βγαίνει λογαριασμός!

Στα σοβαρά, τώρα, έχεις γράψει σε κάποιο άλλο ποστ για τις δύο αντικρουόμενες εκδοχές της δημιουργίας που συνυπάρχουν στη Γένεση;

Κώστας είπε...

Το ερώτημα ήταν ασφαλώς ρητορικό, φίλε Π, αν και για να λέμε τα πράγματα με
τ’ όνομά τους, εδώ μιλάμε για παρερμηνεία ΚΑΤ’ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ αφού τον
συγκεκριμένο παραλογισμό τον είχα επισημάνει εκεί που έπρεπε, ήδη πριν από
ενάμιση χρόνο, προτού δηλαδή καν φτιάξω το μπλογκ αυτό! Αυτός είναι και ο
λόγος που είπα πως τα περί αλληλοτεμνομένου χρόνου αποτελούν «μια απίστευτου
μεγέθους παρερμηνεία την οποία ΥΠΟ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ πιθανότατα να
χαρακτήριζα απροκάλυπτη διαστρέβλωση!». Μ’ αυτό το «υπό κανονικές συνθήκες»
ασφαλώς κάποιο μήνυμα ήθελα να περάσω. Θα προτιμήσω όμως να το κρατήσω
για μένα. Αυτοί που πρέπει να καταλάβουν, θα καταλάβουν.

Όσον αφορά τώρα τις αλληλοαναιρούμενες εκδοχές τής Γένεσης, στην παραπομπή
(1) παρέθεσα κάποιο λινκ. Και βέβαια υπάρχουν και πολλά άλλα κείμενα τα οποία
μπορεί κανείς να βρει συγκεντρωμένα στην ετικέτα «Περί Δημιουργίας».
Καλό κουράγιο! ;-)

Ανορθόδοξος είπε...

Φίλε Κώστα
Αν διασκεδάζεις διαβάζοντας παρόμοια χριστιανικά ψευδο-επιστημονικά άρθρα και έχεις χρόνο για σκότωμα, θα σου σύστηνα το http://melambodas.blogspot.com/

Εγώ προσωπικά δεν την παλεύω άλλο με το συγκεκριμένο άτομο (είναι τακτικός πελάτης του ιστολογίου μου)...

Κώστας είπε...

Έριξα μια ματιά στο μπλογκ αυτό, αλλά η αλήθεια είναι ότι λίγο μπερδεύτηκα
ως προς το τι ακριβώς πιστεύει ο Μελάμποδας. Με την πρώτη ευκαιρία πάντως,
θα τον ξαναδιαβάσω, με περισσότερη προσοχή αυτή τη φορά. Και πέρα από την
πλάκα τώρα, υπάρχει καλύτερο πράγμα από τον αντίλογο; Ακόμα και μαλακίες
να σου λέει ο απέναντί σου, κάτι μπορεί να βγει από ’κεί. Αλλά όταν βλέπεις ότι
έχεις να κάνεις με τρολ που στην πραγματικότητα άλλους στόχους έχουν, τότε
πραγματικά δεν πρέπει καν να τους δίνεις βήμα! Δυστυχώς ως σχετικά νέος
στο Διαδύκτιο, άργησα να το καταλάβω. Όμως κάλλιο αργά παρά ποτέ…

Elias είπε...

Αυτό που πασχίζει να εξηγήσει ο συντάκτης του κειμένου, νομίζω πως είναι μία ερμηνεία της Γενέσεως πολύ διαδεδομένη στους θεολόγους του Μεσαίωνα: ότι το χρονικό της Δημιουργίας και των 7 ημερών θα πρέπει να κατανοηθεί αιτιακά, όχι χρονικά. Η Δημουργία λαμβάνει χώρα ανά πάσα στιγμή.
Δεν πρόκειται δηλαδή για δική του ιδέα• δικά του (ή της εκκλησιαστικής φράξιας στην οποία ανήκει) πρέπει είναι η ορολογία περί "σταυρικού χρόνου", καθώς και το έντονα περιπλεγμένο ύφος γραφής, σαν να διαβάζεις Γάλλο μεταμοντέρνο φιλόσοφο που δεν κάνει καμία προσπάθεια να εξηγήσει με απλά λόγια αυτό που έχει στο μυαλό του.

Είναι κάτι που το κάνουμε όλοι μας όταν λέμε, π.χ.: "Το Πνεύμα προϋπάρχει της Ύλης" (αν είμαστε του Πλάτωνα) ή "Η Ύλη προϋπάρχει του Πνεύματος" (αν είμαστε του Μαρξ). Δεν εννούμε ότι προϋπάρχουν χρονικά, απλώς χρησιμοποιούμε μία μεταφορά για να διακρίνουμε την πρώτη αιτία από τα παράγωγά της, τη βάση από το εποικοδόμημα.

Elias είπε...

Σου χρειάζεται πραγματικά ο μετριασμός; Γιατί, πολύ πιο απλά, δε σβήνεις τα πειρατικά σχόλια; Δε νομίζω ότι είναι τίποτα φοβερό να εμφανιστεί για λίγο ένα υβριστικό σχόλιο και μετά να σβηστεί. Ούτε είναι ανάγκη να εξηγείς: δικό σου είναι το μαγαζί, εσύ ορίζεις τους κανόνες λειτουργίας του και λογαριασμό δε δίνεις.

Δε χρειάζεται να το δημοσιεύσεις αυτό το σχόλιο.

Κώστας είπε...

Ηλία, καλή σου μέρα.

Εγώ θα πάω ακόμα πιο πίσω. Η ερμηνεία αυτή ανάγεται στην αντίληψη περί άχρονου
Θεού καθώς και σε αγιογραφικά κλισέ τού τύπου «παρά Κυρίω μία ημέρα είναι ως χίλια
έτη, και χίλια έτη ως ημέρα μία». Κι εγώ σού λέω, Ηλία μου, μέσα! Να συμφωνήσουμε
λοιπόν πως όντως θα μπορούσαν και να ’ναι έτσι τα πράγματα. Να συμφωνήσουμε
όμως ΟΧΙ λόγω τού Γένεσις Β΄ 4-6 το οποίο εντελώς αυθαίρετα παρουσιάζεται ως
τεκμήριο αλληλοτεμνομένου χρόνου, αλλά επειδή -αν θέλουμε να είμαστε 100%
καλυμμένοι- στη ζωή αυτή, πράγματι δεν μπορούμε ν’ αποκλείσουμε τίποτα! Ούτε
καν το ότι εμείς και όλα όσα βλέπουμε γύρω μας, δεν είναι παρά… δισδιάστατα
ολογράμματα!

Όσον αφορά τώρα το θέμα που έθιξες με τον μετριασμό σχολίων, το πρόβλημα είναι
ότι τα ανεπιθύμητα σχόλια μπορούν να φτάσουν ανά πάσα στιγμή, π.χ. όταν λείπω
από το σπίτι ή ξέρω ’γώ, όταν κοιμάμαι. Στην περίπτωη αυτή όμως δε θα μιλούσαμε
πια για μερικά μόνο λεπτά, αλλά για ένα διάστημα αρκετών ωρών το οποίο, Ηλία μου,
δεν χαρίζω πλέον σε κανένα τρολ! Εκτός αυτού, επειδή μετά απ’ όλα όσα συνέβησαν,
έχω πλέον απολέσει και τα τελευταία αποθέματα υπομονής και αυτοσυγκράτησης,
αν άφηνα ένα προβοκατόρικο σχόλιο να εμφανιστεί έστω και λίγα μόνο λεπτά στο
μπλογκ, ξέρω ότι αποκλείεται να τα κατάφερνα να συγκρατηθώ - πιθανοτατα θα
απαντούσα με ανάλογο -μπορεί και χειρότερο!- ύφος, κι άαντε πάλι απ’ την αρχή!

Elias είπε...

Η εξαγωγή του μη-γραμμικού χρόνου ("σταυρικού") από τα σχετικά χωρία της Γενέσεως ήταν πράγματι... αριστοτεχνική. Αξίζουν συγχαρητήρια σ' αυτόν που το εμπνεύστηκε.

Όσο για τα τρολ... σιγά και τι είναι τα τρολ! Υπερεκτιμημένα ζιζάνια. Το βρίσιμο είναι τζάμπα, δεν το φορολόγησε (ακόμα) ο Αλογοσκούφης. Έχεις και παιδί/παιδιά, αν δεν κάνω λάθος (κάπου το ανέφερες, νομίζω;). Όταν έχεις οικογένεια, δε σου επιτρέπεται να χάνεις και τα τελευταία αποθέματα υπομονής & αυτοσυγκράτησης!
Πάρε λοιπόν μια βαθιά ανάσα, βάλε κάποιο ωραίο τραγούδι και σβήσε σαδιστικά τα πειρατικά σχόλια. Απλό και απολαυστικό. Βγάλε κι αυτόν τον μετριασμό, που μετριάζει την όρεξή μου για σχολιασμό.

Κώστας είπε...

Σ’ ευχαριστώ πολύ Ηλία για την ειλικρινή άποψη που εξέφρασες αναφορικά με
το ζήτημα τού μετριασμού. Σε διαβεβαιώ ότι τα λόγια σου με προβλημάτισαν
ιδιαίτερα και τα έλαβα σοβαρά υπ’ όψιν. Επειδή όμως εν τω μεταξύ έχουν προκύψει
και κάποια άλλα ζητήματα, προς το παρόν λέω να μην ακολουθήσω την παρόρμησή
που μου λέει ν’ απενεργοποιήσω τον μετριασμό, αλλά να διατηρήσω την επόπτευση
των σχολιών ως έχει. Σ’ ευχαριστώ πάντως πάρα πολύ για τη μέχρι τώρα συμμετοχή
και υποστήριξη σου, και παρά το… ξενέρωμα που σού επιφύλαξα, ελπίζω να συνεχίσεις
και στο μέλλον να περνάς πού και πού για να τα λέμε!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Κώστα, διάβασα τα "κατινίστηκα" σχόλια του ανορθόδοξου για το blog μου-πίστευα μεγαλύτερο σεβασμό από μέρους του- αλλά και τις δικές σου "αλήθειες".
Δε χρειάζεται να ξέρεις που ανήκω για να έχεις αντίλογο. Δε ξέρω όμως γιατί δεν έχεις αντίλογο στον παιδιάστικο, ιστορικά και φιλοσοφικά αθεϊσμό του ανορθόδοξου.
Ζει στον 21ο αιώνα και αναπαράγει τα επιχειρήματα του αθεϊσμου του 17ου. Να αναπαράγει αυτά του 20 και 21ου λέγω εγώ, δια να είναι εγκυρότερος φιλοσοφικά...
Αθεϊα υπήρξε και υπάρχει ίσως και να υπάρχει. Για μένα όμως το περιεχόμενό της ούτε αποδεικνύεται ούτε απορριπτεται επιστημονικά, όπως και αυτό των θρησκευόντων ανθρώπων(καλή ώρα αυθαιντιά μου)
Εγώ απλά εκκινούμαι, από εμπειρίες ανθρώπων, παραδόσεων εκτός της πολιτισμικής σφαίρας του διαφωτισμού, διότι πιστεύω ότι η επιστήμη δεν έχει νόημα να απορρίπτει φαινόμενα,μιας και η ίδια δημιουργεί τέτοια. Δηλαδή η έννοια ηλεκρομαγνητική ενέργεια είναι αναφορική του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου, αλλά τις δίνουμε και τιμές μηδέν ως μεγέθους κλάσης έκτασης. Αυτό είναι φαινομενολογικά-φιλοσοφικός όρος- φαινόμενο, έστω και μη οριακά αντιφατικό...

Κώστας είπε...

Αγαπητέ Μελάμποδα,

πρώτα απ’ όλα να σ’ ευχαριστήσω για την επίσκεψη σου στο «τι εστίν αλήθεια;». Επί
τής ουσίας τώρα, και χωρίς να θέλω να κάνω τον συνήγορο τού Ανορθόδοξου, εγώ
προσωπικά το σχόλιό του πως «δεν την παλεύει άλλο μαζί σου» το εξέλαβα περισσότερο
ως χιουμοριστικό κόμεντ που ενείχε στοιχεία μιας σχέσης αγάπης-μίσους, παρά ως
ασεβή κατινιά! Έτσι τουλάχιστον το εισέπραξα εγώ.

Όσον αφορά τώρα τα εισαγωγικά με τα οποία εσώκλεισες τις «αλήθειες» μου, ακόμα
κι εγώ ο ίδιος, μη ξεχνάς, ρωτάω ρητορικά στο πάνω μέρος τής σελίδας: «τι εστίν
αλήθεια;»! Εν προκειμένω όμως, αν αναφέρεσαι ειδικά στην ανάρτηση ετούτη ή και σε
οτιδήποτε άλλο έτυχε να διαβάσεις εδώ, με χαρά ν’ ακούσω τις ενστάσεις σου.

Αναφορικά δε με την παρατήρησή σου ότι δεν χρειάζεται να ξέρω «πού ανήκεις» για
να υπάρξει αντίλογος, με παρερμήνευσες, αγαπητέ φίλε. Κατ’ αρχάς η συγκεκριμένη
φραστική διατύπωση που μού προσάπτεις, δεν είναι ακριβής. Αυτό που κατά λέξη
είπα στον Ανορθόδοξο ήταν πως έριξα μια ματιά στο μπλογκ σου, αλλά μπερδεύτηκα
λίγο ως προς το τι ακριβώς πιστεύεις, γι’ αυτό και επιφυλάχθηκα με την πρώτη
ευκαιρία να σε ξαναδιαβάσω, «με περισσότερη προσοχή αυτή τη φορά». Το πού
«ανήκει» ιδεολογικά, φίλε Μελάμποδα -πίστεψέ με- είναι το τελευταίο που μ’
ενδιαφέρει όταν γνωρίζω έναν άνθρωπο!

Τώρα για το ερώτημά σου για ποιον λόγο δεν ασκώ κριτική στον αθεϊσμό τού
Ανορθόδοξου, τι να πω; Μήπως επειδή δε διαφωνώ με τις θέσεις του; Μήπως
διαφωνώ μόνο σε μερικά σημεία; Μήπως διαφωνώ σε όλα, σε πολλά ή λίγα, αλλά
επειδή το μπλογκ ετούτο για άλλα θέματα το έφτιαξα, δεν έχω τον χρόνο ή τη διάθεση
ν’ ασχοληθώ εκτενώς και μ’ άλλα ζητήματα; Μήπως πάλι δεν έτυχε ποτέ να διαβάσω
τα συγκεκριμένα κείμενα τού Ανορθόδοξου στα οποία αναφέρεσαι; Μήπως, ρε παιδί
μου, ο άνθρωπος είναι κολλητός μου και δε θέλω να τον στενοχωρήσω; Ή μήπως
όλα αυτά… μαζί; Πιθανοί λόγοι, όπως βλέπεις λοιπόν, υπάρχουν πολλοί και διάφοροι,
οπότε το ρητορικό ερώτημά που μού έθεσες, στην πραγματικότητα δε νομίζω πως
έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία.

Τέλος, όσον αφορά τη… διευκρίνισή σου ότι «η έννοια ηλεκρομαγνητική ενέργεια
είναι αναφορική του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου, αλλά τις δίνουμε και τιμές μηδέν ως
μεγέθους κλάσης έκτασης», τι να πω, σηκώνω τα χέρια ψηλά! Δε σε ειρωνεύομαι
τώρα, μη με παρεξηγείς, απλώς - όπως άλλωστε κατέστησα σαφές από τις πρώτες
κιόλας γραμμές τού αρχικού μου κειμένου- η Φυσική δεν είναι ακριβώς αυτό που
θα έλεγα: «η ειδικότητά μου»!

Υ.Γ. Όποτε έχεις χρόνο και διάθεση να πεις κάτι, η πόρτα είναι ανοιχτή.

Αγγελος είπε...

Ισως θα άξιζε να εξηγήσεις - γιατί δεν φαντάζομαι να το ξέρει ο μέσος αναγνώστης - ότι η Γένεσις είναι συρραφή δύο πηγών, που η μία αναφέρεται στο Θεό απλώς ως Ελωείμ (=θεός, παραδόξως με κατάληξη πληθυντικού αλλά σύνταξη ενικού αριθμού), ενώ η άλλη του δίνει το συγκεκριμένο άφατο (που απαγορευόταν να προφερθεί) όνομα που μεταφράζεται στους Εβδομήκοντα 'Κύριος' και το οποίο, μάλλον λανθασμένα, αποδίδεται καμιά φορά στα ελληνικά ως Ιεχωβά, και ότι το κεφ. α΄, μαζί με τους τρεις πρώτους στίχους του β΄, προέρχεται από την πρώτη πηγή, ενώ η συνέχεια ως και το κεφ. δ΄, με όλη την ιστορία περί Εδέμ, όφεως κλπ., προέρχεται από τη δεύτερη.

Κώστας είπε...

Περισσότερες πληροφορίες μπορεί να βρει κανείς εδώ.

Επίσημοι, δεδηλωμένοι και... επιστημονικώς τεκμηριωμένοι αναγνώστες:

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...
Αν θέλετε να σχολιάσετε το... ασχολίαστο, επισκεφτείτε το μπλογκ του Διαγόρα! (Κλικ στην εικόνα)

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...
Τον ήλιο, ρεεεεεεεεε - τον ήλιο!!

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε
Μα καλά, τι λένε τα άτομα;
Λεμούριος (πρωτεύον θηλαστικό):

Τι;; «Μόνο οι γυναίκες έχουν παρθενικό υμένα»; Μα καλά, πάνε καλά οι άνθρωποι;
Κι ο δικός μου δηλαδή τι είναι;




«Αγιο φως»: ουρανόθεν ή...

Απόσπασμα από την Ευχή για το «άγιο φως»:

«[…] παρακαλούμεν και δεόμεθά σου, Παναγιότατε Δέσποτα, όπως αναδείξης
αυτό αγιασμού δώρον και ΠΑΣΗΣ ΘΕЇΚΗΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΕΠΛΗΡΩΜΕΝΟΝ,
διά της χάριτος τού Παναγίου και φωτοφόρου Τάφου σου˙[…] Αμήν».

Ερώτηση κρίσεως:


Έχει ανάγκη ένα εξώκοσμο φως που υποτίθεται πως κατέρχεται θαυματουρχικά
απευθείας από την άκτιστη χάρη τού Θεού, τη μεσολάβηση τού Παναγίου Τάφου
ή οποιαδήποτε ειδική δέηση, για να πλημυρίσει μ’ αυτό από το οποίο εξ ορισμού
θα έπρεπε
ήδη να… ξεχείλιζε;

Πόθεν;

Υπέρμαχοι τού «αγίου φωτός»:

Το ότι ο Πατριάρχης βρίσκεται μόνος μέσα στο κουβούκλιο δεν έχει καμία απολύτως
σημασία ούτε και είναι επιχείρημα, αφού η Ακοίμητη Κανδήλα που υπάρχει μέσα,
τη συγκεκριμένη μέρα είναι ΣΒΗΣΤΗ!

Π. Γ. Μεταλληνός:

«[…] Από τον 4ο αιώνα μ.Χ. (380) μαρτυρείται απ’ την Αιθερία, μια Ισπανίδα που πήγε
και προσκύνησε, ότι υπάρχει η ακοίμητος κανδήλα στον άγιο τάφο.
Πιστεύω λοιπόν
και καταλήγω, όταν υπάρχει πίστις και χάρις Θεού στον συγκεκριμένο Πατριάρχη,
γίνεται το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πίστις, μπορεί η κανδήλα να χρησιμοποιηθεί
γι’ αυτό...».




Δεν περιγράφω άλλο!

Φωτιά στα μπατζάκια μας...

Φωτιά στα μπατζάκια μας...
Αχ βρε παλιόπαιδο, Ιγκόρ...

... φωτιές που μας άναψες!

Τσάμπα το μπουγέλο…

Στην ιστορία τού Κατακλυσμού ο Θεός τιμώρησε τους ανθρώπους για κάτι που όπως
μετά ΡΗΤΑ ομολόγησε
,
ήταν απλώς μέσα στη φύση τους! Το ήξερε λοιπόν αυτό, κι όμως
τους έπνιξε. Όλους! Μαζί και τα ζώα. Και τους έπνιξε επειδή, λέει, … μετάνιωσε (!!) που
τους είχε φτιάξει! Για να μετανιώσει μετά… εκ νέου και να παραδεχθεί ότι βασικά… δεν
έπρεπε να είχε μετανιώσει εξαρχής! Κι όλα αυτά από έναν…
προγιγνώσκοντα θεό!!

Λοιπόν, δεν πιστεύω κάποιος από εσάς να κατάλαβε τίποτα, ε;

Όπως αναφέρει το Κατά Μάρκον Δ´ 10-12, όταν κάποτε οι μαθητές ρώτησαν
τον Χριστό γιατί δίδασκε με παραβολές, αυτός έδωσε αυτολεξεί την εξής απάντηση:
«Σ’ εσάς δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσετε τα μυστήρια τής βασιλείας τού Θεού˙
σ’ εκείνους δε έξω όλα δίνονται με παραβολές ώστε οι βλέποντες να βλέπουν αλλά
να μην αναγνωρίζουν, και οι ακούοντες ν’ ακούν, αλλά να μην αντιλαμβάνονται,
μην τυχόν και μετανοήσουν και τους συγχωρεθούν τα αμαρτήματά τους».

Με το χέρι στην καρδιά: πώς ακριβώς θα χαρακτηρίζατε εσείς έναν δάσκαλο (Ιησούς)
που σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενά του, διδάσκει επίτηδες με πολύπλοκο τρόπο
(παραβολές) με στόχο κάποιοι μαθητές του -πιθανότατα οι περισσότεροι- παρότι
παρακολουθούν το μάθημα, να μην μπορούν να καταλάβουν τίποτα, στερούμενοι έτσι
τις όποιες θεωρητικές ελπίδες θα είχαν («μην τυχόν και») να αντεπεξέλθουν στις υψηλές
απαιτήσεις («μετανοήσουν») και να πετύχουν («συγχωρεθούν»);

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;
Dirne: Μη με βλέπετε έτσι… Εγώ κάποτε ήμουν… παρθένα!
Χριστιανοί για ν’ αποδυναμώσουν την εβραϊκή λέξη bethulah που θα έπρεπε κανονικά να υπήρχε στη θέση τού almah «νεάνις», εάν η περίφημη προφητεία τού Ησαΐα όντως έθετε στο επίκεντρο μια… ανέγγιχτη παρθένο:



«Αλλά και στις γλώσσες των άλλων λαών της Μ. Ανατολής η αντίστοιχη της λέξης bethulah δεν σημαίνει απαραίτητα την (με την βιολογική σημασία) παρθένα. Για παράδειγμα, στα Ακκαδικά η λέξη batultu σημαίνει κυρίως μια ηλικιακή ομάδα. Μόνο σε συγκεκριμένα πλαίσια σημαίνει την παρθένα. Στα κείμενα της Ουγκαρίτ, η λέξη btlt είναι συνήθης χαρακτηρισμός για την Anat, την γυναίκα του Βάαλ. Σε αραμαϊκά κείμενα διαβάζουμε για γυναίκα, btwlt, η οποία είναι επίτοκος (σε τοκετό).»



Και τώρα προσέξτε απίστευτη περίπτωση-λουκούμι από τα Γερμανικά:



Η λέξη Dirne ξεκίνησε από μιαν αμάρτυρη γερμανική ρίζα με τη σημασία «παρθένος», συνέχισε στα Παλαιογερμανικά με την ίδια ακριβώς σημασία, υπέστη αργότερα σημασιακή διεύρυνση αλλάζοντας σε «νεαρό κορίτσι» κι εν συνεχεία σε «υπηρέτρια», για να ξεπέσει τελικά σε... «ΠΟΡΝΗ»!! Οι μεταβολές αυτές δε, συντελέσθηκαν εντός μιας, αν όχι μικρότερης, το λιγότερο ίσης χρονικής περιόδου με τις αντίστοιχες σημασιακές αλλαγές που εμφάνισε η σημιτική λέξη, και μάλιστα σε αντίθεση μ’ αυτήν, οι μεταβολές δεν έλαβαν χώρα σε συγγενείς μεν, διαφορετικές δε γλώσσες (Ακκαδικά, Ουγκαριτικά, Αραμαϊκά, Εβραϊκά) αλλά εντός τού ΙΔΙΟΥ γλωσσικού συστήματος (Γερμανικά)!







Θα... καλοπεράσετε, παλιόπαιδα!

Κολιτσάρας:

«
Είναι σπάνια η περίπτωση που ο Θεός τιμωρεί τα αθώα τέκνα για τις αδικίες των
γονέων τους˙ και αν καμιά φορά τα τιμωρεί
το κάνει για να ανταμείψει τα τέκνα πιο
πλουσιοπάροχα στην μέλλουσα ζωή. Ο Θεός όμως τιμωρεί την κακία μέχρι τρίτης
και τετάρτης γενεάς
εφ’ όσον οι απόγονοι μιμούνται την κακία των προγόνων τους
και μισούν τον Θεό. Διαφορετικά ο Θεός είναι πάντοτε δίκαιος, αν και
είναι απόκρυφες
σε μας οι βουλές Του».


Δηλαδή, για να κάνουμε… μετάφραση τής μετάφρασης και ερμηνεία τής ερμηνείας,
ΝΑΙ, ενίοτε τιμωρούνται ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ
για τα ανομήματα των ασεβών προγόνων τους
(1η πρόταση), ΟΧΙ, ποτέ δεν τιμωρούνται αθώοι απόγονοι (2η πρόταση), αν και
ποτέ
δεν ξέρεις
(3η πρόταση)!!

Είναι λοιπόν ή δεν είναι το θέμα για… LoL;


Φτιαγμένη από το... πουθενά!!

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Οι ανόητοι οι αρχαίοι Έλληνες να πιστεύουν πως τα περίφημα διοπετή ομοιώματα
έπεφταν κατ’ ευθείαν από τον ουρανό,
συστημένα με αποστολέα τον ίδιο τον Δία…
Ρε τους βλάκες…

Απάντηση:

Σσσσσς! Αχειροποίητα!

.

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Πόσο ανόητοι ήταν αυτοί οι ειδωλολάτρες οι αρχαίοι Έλληνες με τις δεισιδαίμονες
φαντασιοπληξίες τους περί αγαλμάτων που
μιλούσαν, χαμογελούσαν, μετακινούνταν
από μόνα τους, προστάτευαν και… πετούσαν φωτιές
όταν βέβηλοι επιχειρούσαν να τα
απομακρύνουν από τον ιερό τόπο λατρείας τους! Μα είναι ποτέ δυνατόν να πίστευαν
τέτοια πράγματα;

Απάντηση:

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ποια απάντηση θα ταίριαζε για την περίπτωσή τους.
Να απαντήσουμε λαϊκιστί με το κλασικό «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!»; Ή να
τους υπενθυμίσουμε καλύτερα ότι «στο σπίτι τού κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!»;
Μήπως πάλι να πάρουμε το «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι» ή καλύτερα την
περίφημη ρήση τού Ιησού περί κάρφους και… δοκού εν τω οφθαλμώ ημών; Ή μήπως
όλα αυτά μαζί; Διότι πώς αλλιώς θα πρέπει ν’ απαντήσει κανείς σε ανθρώπους που
τολμάνε και σχολιάζουν ειρωνικά τα παραπάνω, όταν στο ίδιο το σύστημα πίστης
που ασπάζονται κι ακολουθούν , «υπάρχουν»… δακρυροούσες
και -Θεός φυλάξοι!-
αιμοροούσες Παναγίες,
ιστορίες (γι’ αγρίους) περί εικόνων που θαυματουργικά…
φεγγοβολούσαν, μιλούσαν, κουνούσαν τα δάχτυλά τους και… τηλεμεταφέρονταν
από
το ένα μέρος στο άλλο; Έλεος, δηλαδή! Έλεος!

Θαύμα!

Θαύμα!
Πώς ένα διαδικτυακό τρολάρισμα μετατράπηκε εν μια νυκτί σε... θαύμα!

Να 'ταν η ζήλια ψώρα...

Φανταστείτε δηλαδή να ΜΗΝ είχε... παρρησία!

Παραφρονήστε ελεύθερα:

1ον : Η αειμεσιτεύουσα Παναγία ως μητέρα τού Χριστού έχει παρρησία ενώπιον του.
2ον :
Η Παναγία στον γάμο τής Κανά το μόνο που είπε ήταν: «Δεν εχουν άλλο κρασί».
3ον : Ο Χριστός παρά την… παρρησία τής μητέρας του,
την αποπήρε!
4ον
: Αυτό συνέβη επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Χριστός μιλούσε ως Θεός
.........και απλώς απαίτησε από τη φυσική του μητέρα τον προσήκοντα σεβασμό.
5ον :
Η Παναγία… ανάγκασε (!) τον Χριστό να κάνει το θαύμα πρόωρα.
6ον : Ο Χριστός συνεπώς έκανε κάτι παρά την αρχική του πρόθεση ۬ επηρεάστηκε
.........
και άλλαξε γνώμη!
7ον :
Ο Χριστός είναι… προγιγνώσκων και… άτρεπτος!
8ον :
Όχι, όχι: ο Χριστός, είπαμε, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλούσε ως άνθρωπος,
.........αλλά… ως Θεός!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Άφθαρτος!!

Άφθαρτος!!
Γειά σας! Με βρήκαν στην Κίνα, είμαι περίπου... 3000 ετών, αταρίχευτος, μα όχι... άγιος!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Was ist Wahrheit?

Sprechen Sie Deutsch? Dann klicken Sie doch mal hier rein!

Ευχαριστούμε!

Ευχαριστούμε!