..
Αγαπητοί φίλοι, καλωσορίσατε στο διαδικτυακό τσαρδί μου!
Ελπίζω παρά την έλλειψη ιδιαιτέρων ανέσεων να νιώσετε όλοι σαν στο σπίτι σας!
Μπορείτε επίσης μετά, αν θέλετε, να περάσετε και δίπλα
στα τραγούδια που αγαπώ.
Εκεί έχει μόνο... μουσική!

τι εστιν αλήθεια;

Πιλάτος (Κατά Ιωάννην, ΙΗ΄ 38)

Αναλυτικός κατάλογος

..
128. Anybody home?
127. Που λέτε, λοιπόν, πάτερ Γεώργιε…
126. «Άγιο φως» (και η κουβέντα συνεχίζεται...)
125. Το θαύμα είναι η... ευχή που... αγιάζει το φως!! (deutsch hier)
124. Το «τι εστιν αλήθεια;» και στα Γερμανικά!
123. Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου...
122. Τρία πουλάκια κάθονταν…
121. Μεταξύ θρησκοληψίας και παράνοιας
120. Απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα...
119. «Άγιο Φως»: η άλλη όψη τού νομίσματος (deutsch hier)
118. Ποιο ήταν το... θαύμα
117. Οι... άσφαιρες «πύρινες σφαίρες» (deutsch hier)
116. Αστραπές και κεραυνοί (στου φακού μας το γυαλί)... (deutsch hier)
115. Φωτιά στα μπατζάκιά μας...
114. Περί τής προφητείας τού Ησαΐα (Εμπλουτ. αναδημ.)
113. Το χρονικό μιας κωλοτούμπας...
112. Περί τού «αγνώστου θεού» (Αναδημ.)
111. Μπεεεεεε!! (Κάτω τα κεφάλια ωρέ χριστιανοί!)
110. Εγκλωβισμένοι στη ζώνη τού Λυκόφωτος…
109. Τo κάψιμο τού Καρνάβαλου… (Περί «υιών ποιητών»)
108. Άντε βρε, χρόνια πολλά!
107. Η μαρτυρία τού Τάκιτου
106. Home alone 2
105. Σήμερα τα Φώτα κι ο φωτισμός...
104. Η μαρτυρία τού Πλινίου τού Νεοτέρου
103. Η μαρτυρία τού Σουητώνιου
102. Cute Christmas Cartoon
101. Unheilig - Kling Glöckchen ... vom Album
100. Ο γυμνός νεανίσκος στή Γεσθημανή
..99. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα...
..98. Βίντεο: Καλόπουλος vs. π. Καρπαθίου
..97. Τι εμοί και σοί (κοινώς, τη ρόκα σου εσύ!);
..96. Μήνυμα προς πάσαν κατεύθυνση
..95. Μπαμ και κάτω (Περί τού Τάε Κβον Ντο)
..94. Ορθόδοξη κβαντική φυσική και τα μυαλά στα κάγκελα!
..93. Λυπάμαι, αλλά δε γίνεται αλλιώς!
..92. Η αμαρτωλή ιστορία μιας απογραφής
..91. Κυριακή γιορτή και σχόλη, να ’ταν η βδομάδα όλη…
..90. Μυρώστε με ν’... αγιάσω!
..89. Μέχρι να... παγώσει η κόλαση...
..88. H αειμεσιτεύουσα Βασίλισσα των Ουρανών
..87. Περί τού Ιωάννη τού Ριγολόγου
..86. Βίντεο με τον Μεταλληνό: Αξίζει να το δεις!
..85. Είμαστε και σε... κρίσιμη ηλικία...
..84. Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού απολογήσθαι
..83. Αποκαλυπτήρια (Sit back and enjoy the show!)
..82. Περί... υιών
..81. Περί «γεννητού» και «κτιστού» (και… «ποιητού»)
..80. Παιδιά, έχουμε γενέθλια!
..79. Τον αναγνωρίζετε;
..78. Ένα... φοβερά δύσκολο… απλό ερώτημα!!
..77. Προβληματισμών συνέχεια...
..76. Προβληματισμοί...
..75. Ανοίξτε κανένα παράθυρο, ρε παιδιά!
..74. ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (HOME ALONE)
..73. Δάσκαλε, για ρίξε ένα... repeat σε παρακαλώ!
..72. Αχαχαχαχαχαχα!
..71. Τα παιδιά τού Ζεβεδαίου ποιον είχαν πατέρα;
..70. Chicken Techno
..69. Εύτυχος και Ελπήνωρ (Αν έχεις... τύχη διάβαινε!)
..68. Περί τής γνωστής-άγνωστης εξέγερσης
..67. Η αναγκαιότητα τής πίστης
..66. Το μυστήριο τού Βαραββά
..65. Ω Αυτοκράτορ, εγρήγορας ή καθεύδης;
..64. Τα κινητά σας, ρεεεεε!!
..63. Προς Ο.Ο.Δ.Ε. (Περί του Αγίου Φωτός)
..62. Ο σωστός τρόπος να κάνεις τον σταυρό σου!
..61. Περί του Τιμίου Ξύλου
..60. Περί της αναγκαιότητας τού κακού
..59. Περί του «Πίστευε και μη ερεύνα»
..58. DEPECHE MODE - «Βlasphemous rumours»
..57. Κωδικός «Λαντσιάνο»
..56. Περί των… «γνωστών αγνώστων»
..55. Περί εικόνων
..54. Ισορροπημένη ανισορροπία ή… ανισόρροπη ισορροπία;
..53. Το χρονικό μιας... κλωνοποίησης
..52. Λάιονελ Ρότσιλντ - η περιπέτεια ενός όρκου
..51. Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
..50. Merry Christmas Mr. Bean
..49. Προς κέντρα λακτίζειν
..48. Ο δίκαιος και ο δυνάστης
..47. Μια υπέροχη Κυριακάτικη εμπειρία ...
..46. Οι Δέκα Πληγές τού ... Ιπούουερ!
..45. Με τα δυο χεράακια, πλάθω σκ*****άακια...
..44. Γκρρρρ!!! Αυτό δεν είναι δυνατόν!!!!!!
..43. For yooour eyes onlyyyyy ...
..42. Περί Θεού: Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
..41. Περί Κυρίλλου και Υπατίας τής Αλεξανδρινής
..40. «Λάβετε, φάγετε ...» - ποιος το είπε τελικά;
..39. Οι βολεμένοι μικροαστοί τής θρησκευτικής πίστης
..38. Life: press DELETE
..37. Μεταξύ πατέρα και γιού
..36. Ρε παιδιά, μήπως έχει κανείς την ... ακριβή ώρα;
..35. O Ελισαίος, οι αρκούδες και οι ... αρκουδιές!
..34. Η διάβαση της Ερυθράς και ο … Ρα!
..33. Περί … «αλλοτρίων» θαυμάτων
..32. Η μάχη για τους … «αναποφάσιστους»
..31. Οι ... Χριστιανοαντιγιαχβεβουδιστοϊνδουιστές
..30. Καλησπέρα, γιατρέ ... Είμαι ο ... Απόλλων!!
..29. Μπρρρρ!!!
..28. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 1 !!!
..27. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 3 !!!
..26. Ο απαγχονισμός τής ... κοινής λογικής
..25. (Γενικά) περί αντιφάσεων
..24. Βασίλεψε ο ήλιος (και ... νίκησε ο Δαβίδ!)
..23. Τα ... ακριβώς 153 (υπόπτου προελεύσεως) ψάρια
..22. Οι δαίμονες και οι ... τετράποδες μπριζόλες
..21. Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα
..20. Περί θεοπνευστίας
..19. Η μυστηριώδης Σινδόνη τού Τορίνο
..18. Περιέχει η Γένεση προφητείες γιά την Αποκάλυψη;
..17. Να ζει κανείς ή να μη ζει ... (Περί Αδάμ και Εύας) ...
..16. Η δημιουργία των πτηνών
..15. Εξαγαγέτω τα ύδατα ερπετά (και η φαντασία...
........δεινοσαύρους
..14. Άμοιρε άνθρωπε, τι σού ’μελλε να πάθεις!
..13. Ρουάχ -φύσηξε ο άνεμος (μας πήρε και ... μας σήκωσε)!
..12. Ολική έκλειψη ηλίου, σελήνης και ... νοημοσύνης
..11. Οι κατά ... φαντασίαν γνωρίζοντες
..10. Η σιωπή των αμνών (Περί τού Αγίου Φωτός)
...9. Η πινακίδα Ι.Ν.Β.Ι.
...8. Θεïκό σχέδιο ή … σατανική αντιγραφή;
...7. Δάσκαλε που δίδασκες ...
...6. Η καραμέλα των «ανθρωπομορφικών εκφράσεων»
...5. Περί «δημοκρατικότητας»
...4. Όλα συγχωρούνται; - Μμμ, δε νομίζω.
...3. Ο (διάτρητος) παρθενικός υμένας
...2. ΗΣΑΪΑΣ, Ζ΄ 14 - παρθένος(= ανέγγιχτη) ή ...
.......παρθένος (= νεάνις);
...1. Συγγνώμη, δεν μπορώ να περιμένω άλλο πια!

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα...


Παρότι τον τελευταίο καιρό ούτε πολύ χρόνο έχω, αλλά ούτε και ιδιαίτερη διάθεση να γράψω κάτι καινούργιο, κάνω ένα μικρό διάλειμμα απ’ τη δουλειά που ’χω συσσωρευμένη μπροστά μου, για να σχολιάσω ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο που διάβασα πριν από μερικές μέρες στην ιστοσελίδα τής Ορθόδοξης Ομάδας Δογματικής Έρευνας, γνωστότερης με το ακρωνύμιο Ο.Ο.Δ.Ε. .
..
Το άρθρο λοιπόν αυτό (το οποίο ψυχανεμίζομαι -για να μην πω, είμαι απολύτως
βέβαιος- πως γράφτηκε με αφορμή μια σειρά αγιοβιογραφικών αφιερωμάτων που αναρτήθηκαν από τον Λασκαράτο στις «Εμμονές Ροΐδη»), στηλιτεύει τις «Ακατάσχετες συκοφαντίες και αναπάντητες απολογίες» ατόμων που κατά κανόνα προέρχονται από το ευρύτερο αντορθόδοξο λόμπυ (αθεϊστές, αιρετικοί, νεοπαγανιστές, κ.λπ.). Η κεντρική ιδέα είναι ότι πολλοί κακόβουλοι «συνομιλητές» παρόλο που βλέπουν ξεκάθαρα ότι τα αντιχριστιανικά τους επιχειρήματα δεν ευσταθούν, αντιπαρέρχονται τον τεκμηριωμένο αντίλογο των χριστιανών, είτε μεταπηδώντας σε κάποιο νέο θέμα ή στην χειρότερη περίπτωση, συνεχίζοντας απτόητοι κι αμετανόητοι να διασπείρουν τις ήδη αναιρεμένες συκοφαντίες τους! Για την αποτελεσματική δε αντιμετώπιση «τέτοιου είδους» ανθρώπων, προτείνεται συγκεκριμένη στρατηγική, βασιζόμενη σε μια σειρά ενεργειών που στοχεύουν στην κατάδειξη τής υστεροβουλίας και αναξιοπιστίας που τους χαρακτηρίζει.
..
Αυτά λοιπόν έλεγε πάνω-κάτω το κείμενο και αν αφήσουμε ανοιχτό το ποιοι είναι οι παραποιητές και ποιοι οι κομίζοντες αποδείξεις, συμφωνώ μέχρι κεραίας με
τον συγγραφέα. Και όχι μόνο συμφωνώ αλλά αισθάνομαι μάλιστα και απόλυτα δικαιωμένος, αφού αυτά που προτείνεται στους χριστιανούς να κάνουν για να εκθέτουν τους κακόβολους συκοφάντες, είναι αυτά ακριβώς που κάνω κι εγώ τόσον καιρό εδώ για να εκθέσω τους αντίστοιχους χριστιανούς τού... είδους! Τα παραδείγματα που θα μπορούσα να παραθέσω για τού λόγου το αληθές, είναι τόσα πολλά που θα έκαναν τη λέξη αμέτρητα να μοιάζει με… κυριολεξία ۬ για ευνόητους λόγους όμως θα πρέπει να περιοριστώ σε μερικές μονάχα, πολύ χαρακτηριστικές περιπτώσεις που μου ’ρχονται πρόχειρα στον νου. Λέει λοιπόν κάπου το κείμενο:..«Φυσιολογικά, περιμένουμε να μας ανταπαντήσουν κάτι, αυτοί που έγραψαν την κακοήθεια. Περιμένουμε να επιχειρήσουν να αναιρέσουν αυτό που γράψαμε, με ντοκουμέντα, (ή τουλάχιστον να προσπαθήσουν να το κάνουν). Σε διαφορετική περίπτωση, περιμένουμε τουλάχιστον μία "συγνώμη", να μας πουν, ότι έκαναν λάθος, ότι δεν είχαν υπ' όψιν τους όλα τα στοιχεία, ή ότι και αυτοί παρασύρθηκαν. Αντ' αυτού όμως, συναντάμε μία εντελώς παράλογη αντίδραση! Οι "κύριοι" αυτοί, όχι μόνο δεν κάνουν τίποτα από τα ανωτέρω φυσιολογικά αναμενόμενα, αλλά… αλλάζουν συζήτηση.

Και ρωτώ εγώ τώρα: για την παραποίηση τής
φράσης υιός ποιητός σε κείμενο
τού ίδιου συγγραφέα που έγραψε τα παραπάνω, και το οποίο σε άλλο άρθρο προσυπέγραψε ο συνεργάτης του Papyrus 52 (εδώ εμφανιζόμενος με το ψευδώνυμο «ευτυχώς δεν είμαι ο κωστάκης»), για ποιον ακριβώς λόγο ούτε επιχειρήθηκε αναίρεση των όσων έγραψα, ούτε υπήρξε διόρθωση τού λάθους, ούτε ακούστηκε ποτέ κάποια συγγνώμη ή παραδοχή; Μήπως επειδή… «άαλλο αυτό»;
..
Επίσης:
γράφω εγώ για την ιστορία τού Ελισαίου με τις αρκούδες, ότι κατά τον
Κολιτσάρα και την Ιερά Σύνοδο τής Εκκλησίας τής Ελλάδος που ενέκρινε την ερμηνεία του, τα παιδιά που κατασπαράχτηκαν από τα θηρία ήταν 9 ή 10 ετών, παραθέτω παραπομπή με ακριβή βιβλιογραφική αναφορά, κι έρχεται παρ’ όλα αυτά ο απολογητής Papyrus 52 (επαναλαμβάνω, συνεργάτης τού συγγραφέα τού κειμένου τής Ο.Ο.Δ.Ε.), και απαντά τι; Ότι «αυτή είναι σαχλαμάρα του κωστάκη αφού ο Κολιτσάρας δεν αναφέρει ηλικία»!! Και απαντώ εγώ… αποσβολωμένος:
..
«Να πεις ότι δεν έδωσα παραπομπή για τον Κολιτσάρα, να πάει στο
διάολο! Αλλά έδωσα ο… χριστιανός: τόμος 2, σελ. 279. Αντιγράφω λοιπόν αυτολεξεί τι αναφέρεται εκεί υπενθυμίζοντας ότι στο εν λόγω ερμηνευτικό έργο έχει δώσει τις “ευλογίες” της η Ιερά Σύνοδος τής Εκκλησίας τής Ελλάδος (τα κεφαλαία δικά μου):
“ ‘Ανάβαινε, φαλακρέ, ανάβαινε’. Αυτά τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΝΝΙΑ Ή ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΩΝ, ήταν ικανά να διαπράξουν κάθε είδους κακίας, όπως φαίνεται από τον αυθάδη εμπαιγμό προς τον προφήτη τού Θεού […]”. Να λοιπόν μία από εκείνες τις μοναδικές στιγμές όπου λες: “Να τον πατήσω τώρα σαν σκουλήκι ή να μην τον πατήσω;”. Επειδή όμως είμαι στις καλές μου, δείχνω ανωτερότητα και προχωρώ παρακάτω…».

Αυτή η στιχομυθία διειμήφθη λοιπόν μεταξύ μας κι ακόμα περιμένω ν’ ακούσω
κάτι σαν: «Σόρι, γράψε λάθος. Σαχλαμάρα ξεφούρνισα εγώ, κι όχι εσύ!». Δε βαριέσαι όμως... Μαθημένα τα βουνά στα χιόνια... Πάμε λοιπόν παρακάτω:
..
«Υπάρχουν βέβαια και διαφορετικού τύπου αντιδράσεις από μέρους
τους. Συχνά, απλώς επαναλαμβάνουν αποσπάσματα των όσων ήδη είπαν, χωρίς να επιχειρήσουν να αναιρέσουν τα ντοκουμέντα που τους παρουσιάσαμε, (εφ' όσον είναι τεκμηρωμένα). Η επανάληψη αυτή, είτε είναι αποσπάσματα των όσων προείπαν, είτε τα ίδια που είχαν πει με... άλλα λόγια, είτε σκόρπιες αστήρικτες αναφορές και παραπομπές, σε περισσότερους συκοφάντες και παρερμηνευτές, που έχουν την ίδια πλάνη με αυτούς, είτε... βρισίδι και προσωπικές επιθέσεις! Για να αναιρέσουν όμως ένα προς ένα τα στοιχεία που τους δόθηκαν, όπως κάναμε εμείς, ούτε λόγος!»...
Εντάξει, για το βρισίδι και τις προσωπικές επιθέσεις που ΠΡΩΤΟΣ δέχθηκα
(και κατόπιν εντόκως επέστρεψα), δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω πολλά. Όσο να ’ναι, φιλοφρονήσεις όπως «νέο-απατεώνας blogger-κωστάκης», «άθλιος»,
«ρόμπας», «καραγκιόζης» κ.ά. δεν ξεχνιούνται τόσο εύκολα ۬ για το άλλο όμως περί απλής επανάληψης των ίδιων ακριβώς -υποτίθεται ήδη καταρριφθέντων- επιχειρημάτων, να θυμίσω απλώς την περίπτωση με την έμμεση παραδοχή τού π. Μεταλληνού για την ευχή τού «Αγίου Φωτός». Ίσαμε μια ντουζίνα φορές παρέπεμψα τον απολογητή τής Ο.Ο.Δ.Ε. στη λέξη «έμμεση» που υπήρχε στο κείμενό μου, ισάριθμες φορές απέρριψε αυτό που έβλεπε μπροστά στα μάτια του ρητά και ξεκάθαρα διατυπωμένο!! Οπότε από ’κεί και πέρα, τι άλλο υπάρχει για να πει κανείς;
....
«Να μην αφήνουμε τον (απατεώνα) συνομιλητή μας, να ξεφεύγει σε
άλλα θέματα "ανώδυνα", αλλά συχνά-πυκνά, να υπενθυμίζουμε δημόσια, τα σημεία που του απαντήσαμε, και που άφησε αναπάντητα, για να ανοίξει νέο θέμα για να ξεφύγει. Χρήσιμο είναι να φτιάχνουμε έναν κατάλογο των θεμάτων στα οποία διαψεύσθηκε, και των θεμάτων τα οποία αποφεύγει να απαντήσει, και να του τον επαναλαμβάνουμε κάθε τόσο, υπενθυμίζοντας και σε αυτόν, και στους τρίτους, ότι απλώς […] πάει να "κουκουλώσει" το θέμα που δεν τον βολεύει. Να εμμένουμε όχι μόνο στο να απαντάμε στις νέες του προκλήσεις […], αλλά να του ζητάμε να παραδεχθεί το λάθος του, στα σημεία στα οποία τον διαψεύσαμε, ώστε να φανεί δημόσια η υστεροβουλία του, η ισχυρογνωμοσύνη του και η ασυνέπειά του.».
..
Συμφωνώ απόλυτα! Άλλωστε αυτό ακριβώς έκανα κι εγώ τόσον καιρό εδώ,
αλλά δεεεν… Κάποιων τ’ αφτί απλά δεν ιδρώνει! Κι όμως το μόνο που έκανα, δεν ήταν παρά αυτό ακριβώς που προτείνει και το άρθρο τής Ο.Ο.Δ.Ε.! Διάβολε, έχω απαντήσει εδώ μέσα σε κάθε επιχείρημα που χρησιμοποιήθηκε για να αναιρέσει την κριτική μου ۬ δεν άφησα τίποτα ασχολίαστο, ακόμα κι αν δεν ήταν επί τής ουσίας, ακόμα κι όταν ήταν εις βάρος μου. Χώρια βέβαια τις αναρτήσεις που ακόμα περιμένουν κάποιον αντίλογο. Έχω προκαλέσει φερ’ ειπείν τον απολογητή που στοχοποίησε το μπλογκ, να επιχειρήσει ν’ αντικρούσει την ανάρτηση 36. Τον προκάλεσα λοιπόν. 10 Αύγουστου ήτανε - πριν δηλαδή από τέσσερεις ολόκληρους μήνες! Ε έχετε μήπως δει εσείς κάποιαν αντίδραση; Εγώ πάντως όχι. Για να μην πάμε τώρα στις υπενθυμίσεις! Εκεί πια η αναισθησία έχει ξεπεράσει προ πολλού τα επιτρεπτά όρια. Ούτ’ εγώ ξέρω πόσες φορές υπενθύμισα την απίστευτη παραποίηση τής φράσης υιός ποιητός μπας και φιλοτιμηθεί κανείς να αποκαταστήσει το τερατώδες λάθος, αλλά πού… Δύο φορές αφιέρωσα ξεχωριστά ποστ για το θέμα αυτό (το 81 και το 82), μία φορά ξεχωριστό σχόλιο, 15 (!) φορές το υπενθύμισα στην αρχή και στο τέλος άλλων σχολίων κι αφού πια είδα και απόειδα, το ’βαλα και στα… LoL στο κάτω μέρος τής σελίδας, μπας και υπάρξει κάποια αντίδραση. Αλλά φευ! Παρόλο που ο καμουφλαρισμένος συνεργάτης τής Ο.ΟΔ.Ε. διάβασε τις υπενθυμίσεις και επανήλθε μάλιστα με νέο σχόλιο, για την ταμπακιέρα κουβέντα! Ούτε μία λέξη ۬ ούτε μία αντίδραση. Αντιλαμβάνομαι βέβαια ότι τυχόν τοποθέτηση του για ένα ζήτημα που «επισήμως» δεν τον αφορά, δεν θα έμενε χωρίς παρενέργειες ۬ οι παρενέργειες όμως αυτές έχουν ούτως ή άλλως εμφανιστεί εδώ και πολύ καιρό, οπότε το νερό ο βρεγμένος δε θα ’πρεπε να το φοβάται! Δεν χρειάζεται λοιπόν να υποκρινόμαστε άλλο. Ξέρω πολύ καλά πως τα κείμενα μου είναι γνωστά στους ανθρώπους τής Ο.Ο.Δ.Ε. ۬ όταν πρόκειται για θρησκευτικά θέματα άλλωστε, το τι εστίν αλήθεια; εμφανίζεται συνήθως στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης ۬ δεν υπάρχει περίπτωση να μην το δεις. Από τη στιγμή, λοιπόν, που γνωρίζουν, γιατί δεν εφαρμόζουν και στη δική μου περίπτωση αυτά ακριβώς που προτρέπουν τους χριστιανούς να κάνουν; Το ίδιο το κείμενο τους το λέει: «Ο λογικός άνθρωπος, όταν του αναιρούν ένα επιχείρημα, το παραδέχεται, ζητάει συγνώμη και ευχαριστεί κιόλας τον συνομιλητή του, που τον διόρθωσε. Γιατί κάθε διόρθωση της σκέψης μας, είναι για όλους μας ωφέλεια. Αυτοί όμως, κάνουν σαν να μην είδαν την απάντηση, ή προσπαθούν να τη "θάψουν" και να τη "θολώσουν", κάτω από όγκους άλλων δεδομένων, για να ξεχαστεί.».

Αυτά είχα λοιπόν να πω. Καλή σας νύχτα.

update: Ανταπάντηση στην απάντηση τής Ο.Ο.Δ.Ε. εδώ!

..

..







5 σχόλια:

Ανορθόδοξος είπε...

Αυτός ο Papyrus η Δηδρ ή δεν ξέρω τι άλλο την έχει χάσει τη μπάλα...

Ακόμα και τραμπούκος οπαδός να ήταν, θα τον είχαν διώξει από όλους τους συνδέσμους με τη συμπεριφορά αυτή!!

Κώστας είπε...

Εμένα ωστόσο, αγαπητέ Ανορθόδοξε, αλλού μ’ ενδιαφέρει να εστιάσουμε την προσοχή μας.
Το ζήτημα τής συμπεριφοράς το έθιξα, όχι επειδή έχω όρεξη να επανέλθω σε θέματα
χιλιοειπωμένα και αυταπόδεικτα, αλλά αποκλειστικά και μόνο επειδή τέθηκε από τον
συγγραφέα τού κειμένου τής Ο.Ο.Δ.Ε. ως ένδειξη αδυναμίας και αναξιοπιστίας ۬ αλλιώς
πιθανότατα δε θα το ’χα καν αναφέρει. Και δε θα το ’χα αναφέρει όχι επειδή δεν το θεωρώ
πια τόσο σημαντικό, αλλά επειδή κάποια στιγμή θα πρέπει επιτέλους να το αφήσουμε
πίσω μας και να προχωρήσουμε παρακάτω. Πράγμα όμως που δεν είμαι διατεθειμένος
να κάνω και για τα υπόλοιπα. Εκεί οι εκκρεμότητες συνεχίζουν να υφίστανται και δεν
παραγράφονται με τίποτα! Από το πιο σοβαρό θέμα μέχρι και την πιο ασήμαντη
λεπτομέρεια, οτιδήποτε έχω επισημάνει εδώ μέσα και δεν έχει ακόμα απαντηθεί (είτε
καθόλου είτε πειστικά), εξακολουθεί να βαραίνει εκείνους που είτε συνεχίζουν να σιωπούν
εκκωφαντικά είτε επιχείρησαν εξαρχής να αντικρούσουν τον αντίλογό μου και κάπου
σκάλωσαν. Η θέση μου είναι, νομίζω, καθαρή και ξάστερη - και τα παραδείγματα που
ανέφερα στο ποστ μου, απολύτως ενδεικτικά τής ασυνέπειας που συχνά χωρίζει τον
γλαφυρό, κηρυγματικό λόγο καλλιλογούντων απολογητών από τις αντίστοιχες πράξεις
τους.

Άθεος είπε...

Τι κάθεσαι και χολοσκάς...
...ηλιούγεννα έρχονται!

Κώστας είπε...

Ξέρω, ξέρω, έλαβα ήδη γνώση - θα τα πούμε και αργότερα. ۬Μέχρι τότε… tace care! ;-)

Αλέξανδρος Ζήβας είπε...

.....περί όντως θεολογίας : ορθόδοξα ορθόδοξης και μη ανορθόδοξα ορθόδοξης, ούτε δε και ορθόδοξα ανορθόδοξης.....στο www.siopi.gr....!
Ευ λογείτε και ευ πράττετε....!

Επίσημοι, δεδηλωμένοι και... επιστημονικώς τεκμηριωμένοι αναγνώστες:

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...
Αν θέλετε να σχολιάσετε το... ασχολίαστο, επισκεφτείτε το μπλογκ του Διαγόρα! (Κλικ στην εικόνα)

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...
Τον ήλιο, ρεεεεεεεεε - τον ήλιο!!

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε
Μα καλά, τι λένε τα άτομα;
Λεμούριος (πρωτεύον θηλαστικό):

Τι;; «Μόνο οι γυναίκες έχουν παρθενικό υμένα»; Μα καλά, πάνε καλά οι άνθρωποι;
Κι ο δικός μου δηλαδή τι είναι;




«Αγιο φως»: ουρανόθεν ή...

Απόσπασμα από την Ευχή για το «άγιο φως»:

«[…] παρακαλούμεν και δεόμεθά σου, Παναγιότατε Δέσποτα, όπως αναδείξης
αυτό αγιασμού δώρον και ΠΑΣΗΣ ΘΕЇΚΗΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΕΠΛΗΡΩΜΕΝΟΝ,
διά της χάριτος τού Παναγίου και φωτοφόρου Τάφου σου˙[…] Αμήν».

Ερώτηση κρίσεως:


Έχει ανάγκη ένα εξώκοσμο φως που υποτίθεται πως κατέρχεται θαυματουρχικά
απευθείας από την άκτιστη χάρη τού Θεού, τη μεσολάβηση τού Παναγίου Τάφου
ή οποιαδήποτε ειδική δέηση, για να πλημυρίσει μ’ αυτό από το οποίο εξ ορισμού
θα έπρεπε
ήδη να… ξεχείλιζε;

Πόθεν;

Υπέρμαχοι τού «αγίου φωτός»:

Το ότι ο Πατριάρχης βρίσκεται μόνος μέσα στο κουβούκλιο δεν έχει καμία απολύτως
σημασία ούτε και είναι επιχείρημα, αφού η Ακοίμητη Κανδήλα που υπάρχει μέσα,
τη συγκεκριμένη μέρα είναι ΣΒΗΣΤΗ!

Π. Γ. Μεταλληνός:

«[…] Από τον 4ο αιώνα μ.Χ. (380) μαρτυρείται απ’ την Αιθερία, μια Ισπανίδα που πήγε
και προσκύνησε, ότι υπάρχει η ακοίμητος κανδήλα στον άγιο τάφο.
Πιστεύω λοιπόν
και καταλήγω, όταν υπάρχει πίστις και χάρις Θεού στον συγκεκριμένο Πατριάρχη,
γίνεται το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πίστις, μπορεί η κανδήλα να χρησιμοποιηθεί
γι’ αυτό...».




Δεν περιγράφω άλλο!

Φωτιά στα μπατζάκια μας...

Φωτιά στα μπατζάκια μας...
Αχ βρε παλιόπαιδο, Ιγκόρ...

... φωτιές που μας άναψες!

Τσάμπα το μπουγέλο…

Στην ιστορία τού Κατακλυσμού ο Θεός τιμώρησε τους ανθρώπους για κάτι που όπως
μετά ΡΗΤΑ ομολόγησε
,
ήταν απλώς μέσα στη φύση τους! Το ήξερε λοιπόν αυτό, κι όμως
τους έπνιξε. Όλους! Μαζί και τα ζώα. Και τους έπνιξε επειδή, λέει, … μετάνιωσε (!!) που
τους είχε φτιάξει! Για να μετανιώσει μετά… εκ νέου και να παραδεχθεί ότι βασικά… δεν
έπρεπε να είχε μετανιώσει εξαρχής! Κι όλα αυτά από έναν…
προγιγνώσκοντα θεό!!

Λοιπόν, δεν πιστεύω κάποιος από εσάς να κατάλαβε τίποτα, ε;

Όπως αναφέρει το Κατά Μάρκον Δ´ 10-12, όταν κάποτε οι μαθητές ρώτησαν
τον Χριστό γιατί δίδασκε με παραβολές, αυτός έδωσε αυτολεξεί την εξής απάντηση:
«Σ’ εσάς δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσετε τα μυστήρια τής βασιλείας τού Θεού˙
σ’ εκείνους δε έξω όλα δίνονται με παραβολές ώστε οι βλέποντες να βλέπουν αλλά
να μην αναγνωρίζουν, και οι ακούοντες ν’ ακούν, αλλά να μην αντιλαμβάνονται,
μην τυχόν και μετανοήσουν και τους συγχωρεθούν τα αμαρτήματά τους».

Με το χέρι στην καρδιά: πώς ακριβώς θα χαρακτηρίζατε εσείς έναν δάσκαλο (Ιησούς)
που σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενά του, διδάσκει επίτηδες με πολύπλοκο τρόπο
(παραβολές) με στόχο κάποιοι μαθητές του -πιθανότατα οι περισσότεροι- παρότι
παρακολουθούν το μάθημα, να μην μπορούν να καταλάβουν τίποτα, στερούμενοι έτσι
τις όποιες θεωρητικές ελπίδες θα είχαν («μην τυχόν και») να αντεπεξέλθουν στις υψηλές
απαιτήσεις («μετανοήσουν») και να πετύχουν («συγχωρεθούν»);

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;
Dirne: Μη με βλέπετε έτσι… Εγώ κάποτε ήμουν… παρθένα!
Χριστιανοί για ν’ αποδυναμώσουν την εβραϊκή λέξη bethulah που θα έπρεπε κανονικά να υπήρχε στη θέση τού almah «νεάνις», εάν η περίφημη προφητεία τού Ησαΐα όντως έθετε στο επίκεντρο μια… ανέγγιχτη παρθένο:



«Αλλά και στις γλώσσες των άλλων λαών της Μ. Ανατολής η αντίστοιχη της λέξης bethulah δεν σημαίνει απαραίτητα την (με την βιολογική σημασία) παρθένα. Για παράδειγμα, στα Ακκαδικά η λέξη batultu σημαίνει κυρίως μια ηλικιακή ομάδα. Μόνο σε συγκεκριμένα πλαίσια σημαίνει την παρθένα. Στα κείμενα της Ουγκαρίτ, η λέξη btlt είναι συνήθης χαρακτηρισμός για την Anat, την γυναίκα του Βάαλ. Σε αραμαϊκά κείμενα διαβάζουμε για γυναίκα, btwlt, η οποία είναι επίτοκος (σε τοκετό).»



Και τώρα προσέξτε απίστευτη περίπτωση-λουκούμι από τα Γερμανικά:



Η λέξη Dirne ξεκίνησε από μιαν αμάρτυρη γερμανική ρίζα με τη σημασία «παρθένος», συνέχισε στα Παλαιογερμανικά με την ίδια ακριβώς σημασία, υπέστη αργότερα σημασιακή διεύρυνση αλλάζοντας σε «νεαρό κορίτσι» κι εν συνεχεία σε «υπηρέτρια», για να ξεπέσει τελικά σε... «ΠΟΡΝΗ»!! Οι μεταβολές αυτές δε, συντελέσθηκαν εντός μιας, αν όχι μικρότερης, το λιγότερο ίσης χρονικής περιόδου με τις αντίστοιχες σημασιακές αλλαγές που εμφάνισε η σημιτική λέξη, και μάλιστα σε αντίθεση μ’ αυτήν, οι μεταβολές δεν έλαβαν χώρα σε συγγενείς μεν, διαφορετικές δε γλώσσες (Ακκαδικά, Ουγκαριτικά, Αραμαϊκά, Εβραϊκά) αλλά εντός τού ΙΔΙΟΥ γλωσσικού συστήματος (Γερμανικά)!







Θα... καλοπεράσετε, παλιόπαιδα!

Κολιτσάρας:

«
Είναι σπάνια η περίπτωση που ο Θεός τιμωρεί τα αθώα τέκνα για τις αδικίες των
γονέων τους˙ και αν καμιά φορά τα τιμωρεί
το κάνει για να ανταμείψει τα τέκνα πιο
πλουσιοπάροχα στην μέλλουσα ζωή. Ο Θεός όμως τιμωρεί την κακία μέχρι τρίτης
και τετάρτης γενεάς
εφ’ όσον οι απόγονοι μιμούνται την κακία των προγόνων τους
και μισούν τον Θεό. Διαφορετικά ο Θεός είναι πάντοτε δίκαιος, αν και
είναι απόκρυφες
σε μας οι βουλές Του».


Δηλαδή, για να κάνουμε… μετάφραση τής μετάφρασης και ερμηνεία τής ερμηνείας,
ΝΑΙ, ενίοτε τιμωρούνται ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ
για τα ανομήματα των ασεβών προγόνων τους
(1η πρόταση), ΟΧΙ, ποτέ δεν τιμωρούνται αθώοι απόγονοι (2η πρόταση), αν και
ποτέ
δεν ξέρεις
(3η πρόταση)!!

Είναι λοιπόν ή δεν είναι το θέμα για… LoL;


Φτιαγμένη από το... πουθενά!!

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Οι ανόητοι οι αρχαίοι Έλληνες να πιστεύουν πως τα περίφημα διοπετή ομοιώματα
έπεφταν κατ’ ευθείαν από τον ουρανό,
συστημένα με αποστολέα τον ίδιο τον Δία…
Ρε τους βλάκες…

Απάντηση:

Σσσσσς! Αχειροποίητα!

.

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Πόσο ανόητοι ήταν αυτοί οι ειδωλολάτρες οι αρχαίοι Έλληνες με τις δεισιδαίμονες
φαντασιοπληξίες τους περί αγαλμάτων που
μιλούσαν, χαμογελούσαν, μετακινούνταν
από μόνα τους, προστάτευαν και… πετούσαν φωτιές
όταν βέβηλοι επιχειρούσαν να τα
απομακρύνουν από τον ιερό τόπο λατρείας τους! Μα είναι ποτέ δυνατόν να πίστευαν
τέτοια πράγματα;

Απάντηση:

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ποια απάντηση θα ταίριαζε για την περίπτωσή τους.
Να απαντήσουμε λαϊκιστί με το κλασικό «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!»; Ή να
τους υπενθυμίσουμε καλύτερα ότι «στο σπίτι τού κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!»;
Μήπως πάλι να πάρουμε το «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι» ή καλύτερα την
περίφημη ρήση τού Ιησού περί κάρφους και… δοκού εν τω οφθαλμώ ημών; Ή μήπως
όλα αυτά μαζί; Διότι πώς αλλιώς θα πρέπει ν’ απαντήσει κανείς σε ανθρώπους που
τολμάνε και σχολιάζουν ειρωνικά τα παραπάνω, όταν στο ίδιο το σύστημα πίστης
που ασπάζονται κι ακολουθούν , «υπάρχουν»… δακρυροούσες
και -Θεός φυλάξοι!-
αιμοροούσες Παναγίες,
ιστορίες (γι’ αγρίους) περί εικόνων που θαυματουργικά…
φεγγοβολούσαν, μιλούσαν, κουνούσαν τα δάχτυλά τους και… τηλεμεταφέρονταν
από
το ένα μέρος στο άλλο; Έλεος, δηλαδή! Έλεος!

Θαύμα!

Θαύμα!
Πώς ένα διαδικτυακό τρολάρισμα μετατράπηκε εν μια νυκτί σε... θαύμα!

Να 'ταν η ζήλια ψώρα...

Φανταστείτε δηλαδή να ΜΗΝ είχε... παρρησία!

Παραφρονήστε ελεύθερα:

1ον : Η αειμεσιτεύουσα Παναγία ως μητέρα τού Χριστού έχει παρρησία ενώπιον του.
2ον :
Η Παναγία στον γάμο τής Κανά το μόνο που είπε ήταν: «Δεν εχουν άλλο κρασί».
3ον : Ο Χριστός παρά την… παρρησία τής μητέρας του,
την αποπήρε!
4ον
: Αυτό συνέβη επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Χριστός μιλούσε ως Θεός
.........και απλώς απαίτησε από τη φυσική του μητέρα τον προσήκοντα σεβασμό.
5ον :
Η Παναγία… ανάγκασε (!) τον Χριστό να κάνει το θαύμα πρόωρα.
6ον : Ο Χριστός συνεπώς έκανε κάτι παρά την αρχική του πρόθεση ۬ επηρεάστηκε
.........
και άλλαξε γνώμη!
7ον :
Ο Χριστός είναι… προγιγνώσκων και… άτρεπτος!
8ον :
Όχι, όχι: ο Χριστός, είπαμε, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλούσε ως άνθρωπος,
.........αλλά… ως Θεός!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Άφθαρτος!!

Άφθαρτος!!
Γειά σας! Με βρήκαν στην Κίνα, είμαι περίπου... 3000 ετών, αταρίχευτος, μα όχι... άγιος!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Was ist Wahrheit?

Sprechen Sie Deutsch? Dann klicken Sie doch mal hier rein!

Ευχαριστούμε!

Ευχαριστούμε!