..
Αγαπητοί φίλοι, καλωσορίσατε στο διαδικτυακό τσαρδί μου!
Ελπίζω παρά την έλλειψη ιδιαιτέρων ανέσεων να νιώσετε όλοι σαν στο σπίτι σας!
Μπορείτε επίσης μετά, αν θέλετε, να περάσετε και δίπλα
στα τραγούδια που αγαπώ.
Εκεί έχει μόνο... μουσική!

τι εστιν αλήθεια;

Πιλάτος (Κατά Ιωάννην, ΙΗ΄ 38)

Αναλυτικός κατάλογος

..
128. Anybody home?
127. Που λέτε, λοιπόν, πάτερ Γεώργιε…
126. «Άγιο φως» (και η κουβέντα συνεχίζεται...)
125. Το θαύμα είναι η... ευχή που... αγιάζει το φως!! (deutsch hier)
124. Το «τι εστιν αλήθεια;» και στα Γερμανικά!
123. Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου...
122. Τρία πουλάκια κάθονταν…
121. Μεταξύ θρησκοληψίας και παράνοιας
120. Απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα...
119. «Άγιο Φως»: η άλλη όψη τού νομίσματος (deutsch hier)
118. Ποιο ήταν το... θαύμα
117. Οι... άσφαιρες «πύρινες σφαίρες» (deutsch hier)
116. Αστραπές και κεραυνοί (στου φακού μας το γυαλί)... (deutsch hier)
115. Φωτιά στα μπατζάκιά μας...
114. Περί τής προφητείας τού Ησαΐα (Εμπλουτ. αναδημ.)
113. Το χρονικό μιας κωλοτούμπας...
112. Περί τού «αγνώστου θεού» (Αναδημ.)
111. Μπεεεεεε!! (Κάτω τα κεφάλια ωρέ χριστιανοί!)
110. Εγκλωβισμένοι στη ζώνη τού Λυκόφωτος…
109. Τo κάψιμο τού Καρνάβαλου… (Περί «υιών ποιητών»)
108. Άντε βρε, χρόνια πολλά!
107. Η μαρτυρία τού Τάκιτου
106. Home alone 2
105. Σήμερα τα Φώτα κι ο φωτισμός...
104. Η μαρτυρία τού Πλινίου τού Νεοτέρου
103. Η μαρτυρία τού Σουητώνιου
102. Cute Christmas Cartoon
101. Unheilig - Kling Glöckchen ... vom Album
100. Ο γυμνός νεανίσκος στή Γεσθημανή
..99. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα...
..98. Βίντεο: Καλόπουλος vs. π. Καρπαθίου
..97. Τι εμοί και σοί (κοινώς, τη ρόκα σου εσύ!);
..96. Μήνυμα προς πάσαν κατεύθυνση
..95. Μπαμ και κάτω (Περί τού Τάε Κβον Ντο)
..94. Ορθόδοξη κβαντική φυσική και τα μυαλά στα κάγκελα!
..93. Λυπάμαι, αλλά δε γίνεται αλλιώς!
..92. Η αμαρτωλή ιστορία μιας απογραφής
..91. Κυριακή γιορτή και σχόλη, να ’ταν η βδομάδα όλη…
..90. Μυρώστε με ν’... αγιάσω!
..89. Μέχρι να... παγώσει η κόλαση...
..88. H αειμεσιτεύουσα Βασίλισσα των Ουρανών
..87. Περί τού Ιωάννη τού Ριγολόγου
..86. Βίντεο με τον Μεταλληνό: Αξίζει να το δεις!
..85. Είμαστε και σε... κρίσιμη ηλικία...
..84. Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού απολογήσθαι
..83. Αποκαλυπτήρια (Sit back and enjoy the show!)
..82. Περί... υιών
..81. Περί «γεννητού» και «κτιστού» (και… «ποιητού»)
..80. Παιδιά, έχουμε γενέθλια!
..79. Τον αναγνωρίζετε;
..78. Ένα... φοβερά δύσκολο… απλό ερώτημα!!
..77. Προβληματισμών συνέχεια...
..76. Προβληματισμοί...
..75. Ανοίξτε κανένα παράθυρο, ρε παιδιά!
..74. ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (HOME ALONE)
..73. Δάσκαλε, για ρίξε ένα... repeat σε παρακαλώ!
..72. Αχαχαχαχαχαχα!
..71. Τα παιδιά τού Ζεβεδαίου ποιον είχαν πατέρα;
..70. Chicken Techno
..69. Εύτυχος και Ελπήνωρ (Αν έχεις... τύχη διάβαινε!)
..68. Περί τής γνωστής-άγνωστης εξέγερσης
..67. Η αναγκαιότητα τής πίστης
..66. Το μυστήριο τού Βαραββά
..65. Ω Αυτοκράτορ, εγρήγορας ή καθεύδης;
..64. Τα κινητά σας, ρεεεεε!!
..63. Προς Ο.Ο.Δ.Ε. (Περί του Αγίου Φωτός)
..62. Ο σωστός τρόπος να κάνεις τον σταυρό σου!
..61. Περί του Τιμίου Ξύλου
..60. Περί της αναγκαιότητας τού κακού
..59. Περί του «Πίστευε και μη ερεύνα»
..58. DEPECHE MODE - «Βlasphemous rumours»
..57. Κωδικός «Λαντσιάνο»
..56. Περί των… «γνωστών αγνώστων»
..55. Περί εικόνων
..54. Ισορροπημένη ανισορροπία ή… ανισόρροπη ισορροπία;
..53. Το χρονικό μιας... κλωνοποίησης
..52. Λάιονελ Ρότσιλντ - η περιπέτεια ενός όρκου
..51. Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
..50. Merry Christmas Mr. Bean
..49. Προς κέντρα λακτίζειν
..48. Ο δίκαιος και ο δυνάστης
..47. Μια υπέροχη Κυριακάτικη εμπειρία ...
..46. Οι Δέκα Πληγές τού ... Ιπούουερ!
..45. Με τα δυο χεράακια, πλάθω σκ*****άακια...
..44. Γκρρρρ!!! Αυτό δεν είναι δυνατόν!!!!!!
..43. For yooour eyes onlyyyyy ...
..42. Περί Θεού: Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
..41. Περί Κυρίλλου και Υπατίας τής Αλεξανδρινής
..40. «Λάβετε, φάγετε ...» - ποιος το είπε τελικά;
..39. Οι βολεμένοι μικροαστοί τής θρησκευτικής πίστης
..38. Life: press DELETE
..37. Μεταξύ πατέρα και γιού
..36. Ρε παιδιά, μήπως έχει κανείς την ... ακριβή ώρα;
..35. O Ελισαίος, οι αρκούδες και οι ... αρκουδιές!
..34. Η διάβαση της Ερυθράς και ο … Ρα!
..33. Περί … «αλλοτρίων» θαυμάτων
..32. Η μάχη για τους … «αναποφάσιστους»
..31. Οι ... Χριστιανοαντιγιαχβεβουδιστοϊνδουιστές
..30. Καλησπέρα, γιατρέ ... Είμαι ο ... Απόλλων!!
..29. Μπρρρρ!!!
..28. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 1 !!!
..27. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 3 !!!
..26. Ο απαγχονισμός τής ... κοινής λογικής
..25. (Γενικά) περί αντιφάσεων
..24. Βασίλεψε ο ήλιος (και ... νίκησε ο Δαβίδ!)
..23. Τα ... ακριβώς 153 (υπόπτου προελεύσεως) ψάρια
..22. Οι δαίμονες και οι ... τετράποδες μπριζόλες
..21. Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα
..20. Περί θεοπνευστίας
..19. Η μυστηριώδης Σινδόνη τού Τορίνο
..18. Περιέχει η Γένεση προφητείες γιά την Αποκάλυψη;
..17. Να ζει κανείς ή να μη ζει ... (Περί Αδάμ και Εύας) ...
..16. Η δημιουργία των πτηνών
..15. Εξαγαγέτω τα ύδατα ερπετά (και η φαντασία...
........δεινοσαύρους
..14. Άμοιρε άνθρωπε, τι σού ’μελλε να πάθεις!
..13. Ρουάχ -φύσηξε ο άνεμος (μας πήρε και ... μας σήκωσε)!
..12. Ολική έκλειψη ηλίου, σελήνης και ... νοημοσύνης
..11. Οι κατά ... φαντασίαν γνωρίζοντες
..10. Η σιωπή των αμνών (Περί τού Αγίου Φωτός)
...9. Η πινακίδα Ι.Ν.Β.Ι.
...8. Θεïκό σχέδιο ή … σατανική αντιγραφή;
...7. Δάσκαλε που δίδασκες ...
...6. Η καραμέλα των «ανθρωπομορφικών εκφράσεων»
...5. Περί «δημοκρατικότητας»
...4. Όλα συγχωρούνται; - Μμμ, δε νομίζω.
...3. Ο (διάτρητος) παρθενικός υμένας
...2. ΗΣΑΪΑΣ, Ζ΄ 14 - παρθένος(= ανέγγιχτη) ή ...
.......παρθένος (= νεάνις);
...1. Συγγνώμη, δεν μπορώ να περιμένω άλλο πια!

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα...


Σάββατο βράδυ τις προάλλες και μετά από αρκετόν καιρό είπαμε να βγούμε με μια φιλική παρέα για φαγητό. Το ρεστοράν καλό, η διάθεση ανάλογη - οι ιδανικότερες προϋποθέσεις, δηλαδή, για μια ευχάριστη βραδιά που θα μας έβγαζε για λίγο από τους αγχωτικούς ρυθμούς τής καθημερινής ρουτίνας. Κάποια στιγμή λοιπόν, κι ενώ η κουβέντα είχε ανάψει γύρω από το κεφαλαιώδους σημασίας ζήτημα ποιος απ’ τους άντρες ήταν ο καλύτερος στο… Pro, κάποιος από την παρέα ζήτησε από την αλλοδαπή βοηθό τραπεζοκόμου σε άπταιστα… Ελληνικά λίγο νερό. Η απάντηση, ωστόσο, μάς ήρθε λίγο ξαφνική: «English.», είπε ορθά-κοφτά η πιτσιρίκα αφήνοντας μας όλους σύξυλους!Ε αυτό ήταν: η αγενέστατη και υπεροπτική συμπεριφορά τής «ξεβράκωτης, τυχάρπαστης χορεύτριας μπάρας» πυροδότησε έναν νέο κύκλο αψιμαχιών κι από ’κεί που μαλώναμε για το ποιος έπαιζε στο Pro τον άλλον για πλάκα, βρεθήκαμε να καβγαδίζουμε περί τής Συνθήκης τού Σένγκεν, περί τού πραγματικού νοήματος τής πολυπολιτισμικής κοινωνίας, περί τής απαξίωσης τής μοναδικής βαριάς βιομηχανίας που διαθέτουμε ως χώρα, δηλαδή τού τουρισμού, περί φιλελληνισμού και ανθελληνισμού και τελευταίο, αλλά όχι έσχατο, περί τού μεταναστευτικού! Ε και λέγε λέγε, κάποια στιγμή η κουβέντα αναπόφευκτα έφτασε και στα πρόσφατα επεισόδια που έγιναν στην Αθήνα με αφορμή την υποτιθέμενη βεβήλωση τού Κορανίου από αστυνομικό κατά τη διάρκεια ελέγχου σε Ιρακινό διαδηλωτή. Τα αίματα άναψαν λοιπόν όταν έκανα το λάθος να σχολιάσω τη δημόσια δήλωση τού αρχηγού τού ΛΑ.Ο.Σ. ότι «σεβόμαστε απολύτως τη θρησκεία τους, σεβόμαστε απολύτως τα ήθη τους, να καταλάβουν, όμως, ότι ήρθαν απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα»:

«Μα είναι δυνατόν ρε συ, αρχηγός πολιτικού κόμματος να βγαίνει δημόσια και να λέει τέτοιες κοτσάνες;»

● «Και πολύ καλά τα είπε!», αντέτεινε με βροντερή φωνή ο περισσότερο θερμόαιμος τής παρέας. «Έτσι ακριβώς είναι! Να σέβονται τη θρησκεία μας, για να σεβόμαστε κι εμείς τη δικιά τους!».

«Μα τι σχέση αυτό που λες τώρα, ρε συ; Ποιος έδειξε ασέβεια στην προκειμένη περίπτωση; Έσχισαν μήπως καμιά Βίβλο ή έκαψαν καμιά εικόνα; Αυτοκίνητα κατέστρεψαν και τα ’καναν γυαλιά καρφιά στους δρόμους! Αυτό ήταν το παράπτωμά τους κι όχι η βεβήλωση χριστιανικών ιερών συμβόλων!».

□ «Ναι, λίγα μας έχουνε κάνει κι εμάς…», μπήκαν στη συζήτηση και οι κυρίες τής παρέας.

«Έτερον εκάτερον.», αντέτεινα εγώ. «Εδώ δεν τίθεται ζήτημα ανταπόδοσης όλων των θρησκευτικών διωγμών που υποστήκαμε ποτέ, αλλά λειτουργίας ενός -υποτίθεται- συντεταγμένου κράτους δικαίου. Πού κολλάει λοιπόν αυτό το “χριστιανική χώρα”;».

□ «Μ’ αφού ΕΙΜΑΣΤΕ χριστιανική χώρα!», διαμαρτυρήθηκαν εν χορώ οι υπόλοιποι. «Τι να έλεγε δηλαδή; Πως είμαστε… μουσουλμάνοι;».

«Όχι - να μην έλεγε τίποτα!», απάντησα εγώ. «Να έλεγε απλώς: “Ήρθαν σε μια ευνομούμενη δημοκρατική χώρα”. Όχι σε μια χριστιανική! Τι σχέση έχει εδώ η αναφορά στο θρήσκευμα; Εντελώς άσχετη είναι!».

● «Έτσι το βλέπεις εσύ.», σχολίασε λακωνικά ο φίλος μου.

«Μα τι θα πει, έτσι το βλέπω εγώ;», άρχισα να φουντώνω. «Εδώ δεν μιλάμε για υποκειμενικά ζητήματα, αλλά για γεγονότα! Ξαναρωτώ λοιπόν: τα επεισόδια και οι καταστροφές που προκάλεσαν οι μουσουλμάνοι διαδηλωτές, τι αμφισβήτησαν, τους νόμους τού κράτους ή τη χριστιανική θρησκεία;».

● «Τους νόμους.», παραδέχθηκε αυτός.

«Ε τότε; Δεν υπήρχε κανένας απολύτως λόγος αρχηγός πολιτικού κόμματος, σχολιάζοντας τη διάπραξη ποινικών αδικημάτων από αλλόθρησκους μετανάστες, να μπλέξει μέσα τη θρησκεία! Ήταν μεγάλο ατόπημα αυτό! Δε ζούμε πια στον Μεσαίωνα, ρεε! Ξυπνήστε! Άλλο νόμοι τού κράτους κι άλλο Εκκλησία! Ξεχάστε αυτά που ξέρατε! Τι “χριστιανική χώρα”, ρε; Ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε κι ο καθένας πιστεύει ό,τι γουστάρει.».

□ «Ναι, ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε, αλλά να σέβονται την κυρίαρχη θρησκεία!», ακούστηκε κάποια φωνή από την ομήγυρη.

«Φτου διάολε, ξανά μανά τα ίδια…», μονολόγησα απελπισμένος βλέποντας πως η συζήτηση είχε αρχίσει πλέον να κάνει κύκλους. «Ρε σεις, θα με τρελάνετε; Τι λέγαμε τόση ώρα ότι τα αδικήματα που διαπράχτηκαν δεν είχαν καμία σχέση με τη θρησκεία και την Εκκλησία, παρά μόνο με τους νόμους τού κράτους; Να τους μπουζουριάσουν λοιπόν αυτούς που τα σπάσαν, ΝΑΙ. Να τους στείλουν από ’κεί που ήρθαν, πάλι ΝΑΙ. Να ενταθούν οι έλεγχοι, το ίδιο. Όμως όχι επειδή μας θίξανε τη θρησκεία μας, αλλά επειδή δεν σεβάστηκαν τους νόμους!».

□ «Μην ξεχνάς ότι ο Καρατζαφέρης μίλησε εκπροσωπώντας το κόμμα του!», επισήμανε κάποιος άλλος. «Και το κόμμα του λέγεται Λαϊκος ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ Συναγερμός. Γι αυτό λοιπόν αναφέρθηκε στο θρήσκευμα.».

«Ακριβώς: το κόμμα του εκπροσωπούσε, κι όχι το ελληνικό κράτος που στην προκειμένη περίπτωση ήταν η θιγόμενη πλευρά! Για το κόμμα του μπορεί να λέει ό,τι θέλει, για την Ελλάδα όμως και για τους Έλληνες πολίτες, όχι! Δεν είναι μαγαζί του ο νόμος για να μετατρέπει κάθε παραβίαση του σε… βεβήλωση τής χριστιανικής θρησκείας! Είπαμε: τα επεισόδια ΔΕΝ αφορούσαν την Εκκλησία.».

◊ «Ασφαλώς και την αφορούσαν!», παρενέβη τότε ξαφνικά στη συζήτηση κάποιος συνδαιτυμόνας που μέχρι τη στιγμή εκείνη παρακολουθούσε σιωπηλός.

«Α ναι; Και με ποιον τρόπο, αν επιτρέπεται;», ρώτησα προετοιμασμένος για τα… χειρότερα.

◊ «Μα είναι απλό: Μπορεί τα αυτοκίνητα που κάψαν οι Μουσουλμάνοι να ήταν των… δεσποτάδων!», απάντησε αφοπλιστικά αυτός, ξεσηκώνοντας ένα βροντερό κύμα γέλιου στην ομήγυρη.

«Α άμα είναι έτσι, πάω πάσο!», συμφώνησα κι εγώ και χριστιανική ειρήνη επανήλθε επιτέλους στο τραπέζι...
..

..

17 σχόλια:

Ιοκάστη είπε...

Αχ βρε Κώστα, πόσο δίκιο έχεις! Φτάνουμε πάντα από το ένα άκρο στο άλλο σ'αυτή την χώρα, την μέση λύση την έχουμε πετάξει από το παράθυρο προ πολλού... Ή που θα δικαιολογούμε τα πάντα ή που θα καταδικάζουμε τα πάντα. Προσωπικά πιστεύω πως οι μουσουλμάνοι είχαν και δίκιο και άδικο σ'αυτή την περίπτωση και φυσικά θεωρώ τελείως άδικο το να τους κρίνω μόνο και μόνο ως αλλόθρησκους (ή και ως φανατισμένους – που μπορεί να είναι αλλά αυτό δεν σημαίνει αυτομάτως πως έχουν πάντα άδικο).

Και σκασίλα μου μεγάλη αν προσβάλουν την ορθόδοξη χριστιανική θρησκεία, οι ιδέες και τα πιστεύω είναι ελεύθερα και για κριτική και για σάτιρα και για προσβολή ακόμα, σιγά μην λογοκρίνουμε τα πάντα τώρα – οι υλικές καταστροφές όμως είναι άλλο θέμα.

Γενικά δεν έχουμε μέτρο και όριο όταν κρίνουμε καταστάσεις πιστεύω.

Κώστας είπε...

Συμφωνώ, αγαπητή Ιοκάστη. Στην προκειμένη περίπτωση πάντως, ειλικρινά δε μ’ ενδιέφερε αν είχαν δίκιο οι Μουσουλμάνοι ή όχι, ούτε και ήθελα να το παίξω υπερασπιστής τους. Αυτό που μού κάθησε στραβά ήταν ο ΑΣΧΕΤΟΣ με το ζητούμενο προσδιορισμός που χρησιμοποίησε δημόσια ένας αρχηγός πολιτικού κόμματος! Ήταν καθαρά και ξάστερα μια απίστευτα μισαλλόδοξη και πολιτικά εντελώς άστοχη δήλωση, την οποία θα είχα καταδικάσει απ’ οποιονδήποτε κι αν είχε προέλθει!Και βέβαια έχει σημασία, ότι όταν έγινε η επίμαχη δήλωση, αν δεν απατώμαι, ακόμα δεν είχαν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες τού επεισοδίου. Ο Καρατζαφέρης δηλαδή είπε αυτά που είπε θεωρώντας ότι οι -όπως αποδείχθηκε αργότερα-ανυπόστατοι ισχυρισμοί των Μουσουλμάνων είχαν βάση! Αυτό όπως ήταν φυσικό, με εξόργισε ακόμα περισσότερο!

Κλείτωρ είπε...

http://kleitor.blogspot.com/2009/05/blog-post_23.html

απο τον καρατζαφύρερ δεν περίμενα τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Αυτοί ζουν ακόμα στο βυζάντιο και τους αρέσει κιόλας οι μαζόχες

aeroxeimarros είπε...

Πέρα από όλα όσα λες και στα οποία συμφωνώ απολύτως, αυτό που πρέπει να μας απασχολεί όλους εμάς που προσπαθούμε τουλάχιστον να προστατέψουμε ο καθένας μας με τον τρόπο του την ελευθερία, και εν γένει τον Διαφωτισμό είναι η ευνοϊκή μεταχείριση που απολαμβάνει η θρησκεία στις ημέρες μας κάτι που δίνει το δικαίωμα στους φανατικούς οποιασδήποτε θρησκείας να καταστρέφουν τα πάντα όταν νομίζουν ότι προσβλήθηκαν!

Εν ολίγοις, θα έλεγα ότι ναι σέβομαι την πίστη του καθενός, δεν απαγορεύω σε κανέναν να πιστέψει ακόμα και στο πιο αδιανόητο αλλά ταυτόχρονα έχω το δικαίωμα να θεωρώ ότι πιστεύει σε ηλιθιότητες, με καταλαβαίνεις;;

Όσο για τον Καρατζαφέρη, είναι ο πιο κουτοπόνηρος πολιτικός της χώρας μας, με όλη τη σημασία της λέξεως...

Κλείτωρ είπε...

σε καταλαβαίνω νομίζω. Δεν θα έμπαινα ποτέ σε έναν ναό να βανδαλίσω αλλά διατηρώ το δικαίωμα να αγοράσω όσα κοράνια και καινές διαθήκες θέλω για προσάναμα στο τζάκι μου.

Κώστας είπε...

@Κλείτωρ

Για να είμαι ειλικρινής, αγαπητέ, δεν περιμένω πλέον τίποτα όχι ειδικά από το συγκεκριμένο πολιτικό πρόσωπο, αλλά γενικά από κανέναν...

@Αεροχείμαρρος

Δεν είμαι σίγουρος αγαπητέ φίλε, αν και με ποιον τρόπο μπορεί να οριοθετηθεί η έννοια τής προσβολής θρησκείας. Συμφωνώ μεν απόλυτα μαζί σου ότι όσο δικαιούται ο οπαδός οποιουδήποτε ιδεολογικοθρησκευτικού συστήματος να πιστεύει αυτά που πιστεύει, άλλο τόσο δικαιούνται οι υπόλοιποι όχι μόνο να διαφωνούν, αλλά ακόμα και να εκφράζουν τη διαφωνία τους αυτή με οξύ τρόπο (αιχμηρή κριτική, ειρωνία, χιούμορ, σάτιρα κ.λπ.). Το αν τώρα οι οπαδοί τού ενός ή τού άλλου συστήματος πίστης είναι τόσο εύθικτοι, είναι ένα άλλο ζήτημα για το οποίο δε φέρει την ευθύνη αυτός που εκφράζει τη διαφωνία του, αλλά το ίδιο το αντικείμενο τής κριτικής του. Δηλαδή αν το δούμε ψυχρά και χωρίς ταμπού, δε θα έπρεπε να υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα στο να κράζεις τον άλλον για την αγαπημένη του ποδοσφαιρική ομάδα ή για το κόμμα των σκανδάλων που ψηφίζει και στο να καυτηριάζεις με οποιονδήποτε τρόπο εσύ κρίνεις σωστό, τις ανοησίες τής θρηκείας του! Εξαίρεση, ωστόσο, -τουλάχιστον για μένα- αποτελεί η χυδαιολογία καθώς και η -θα το πω, κι ας απογοητεύσω κάποιους- περιύβριση θρησκευτικών συμβόλων, ακόμα κι αν αυτό γίνεται «καλλιτεχνική αδεία». Ακόμα κι αν δεν πιστεύω σε κανέναν Θεό και κανέναν Χριστό και καμία Παναγία και πουθενά αλλού, οποιαδήποτε παραμόρφωση τής εικόνας τού Εσταυρωμένου λόγου χάρη, μου προκαλεί εντελώς αρνητικά συναισθήματα. Πες το κόλλημα χωρίς περιεχόμενο, πες το απλό κατάλοιπο από το παρελθόν μου ως πιστού (ή μάλλον, μη απίστου), κάποια πράγματα τα θεωρώ όντως προσβλητικά και απολύτως περιττά.

Hades είπε...

Εκτιμώ ότι μιλούσατε για διαφορετικά πράγματα. Υπάρχουν δύο τινά, η συνταγματικά επικρατούσα θρησκεία της χώρας η οποία όντως μας καθιστά χριστιανική χώρα και από την άλλη μεριά η ελευθερία επιλογής του καθενός. Λεπτή η διαχωριστική γραμμή, αλλά τελείως διαφορετικά πράγματα...

Άλλο βέβαια αν οι περισσότεροι τα περί ανεξιθρησκείας δεν τα γνωρίζουν καν, αν και ακόμη κι αν τα γνωρίζουν το θεωρούν αδιανόητο να μην είναι χριστιανοί.

Κώστας είπε...

Αγαπητέ φίλε Άδη,

νομίζω, εδώ θα διαφωνήσω: μιλούσαμε για το ίδιο ακριβώς πράγμα, μόνο που ο χριστιανός φίλος μου και νυν ψηφοφόρος τού ΛΑ.Ο.Σ. αδυνατούσε ή δεν ήθελε να καταλάβει το σκεπτικό τής κριτικής μου. Διότι -όπως εξήγησα- στην προκειμένη περίπτωση δεν ετίθετο καν θέμα θρησκεύματος. Έτσι λοιπόν, όχι μόνο ο προσδιορισμός «χριστιανική» ήτανε άσχετος, αλλά με τα συγκεκριμένα συμφραζόμενα ούτε καν το «ανεξίθρησκη» δε θα κολλούσε! Από τη στιγμή που τα αδικήματα που διέπραξαν οι αλλόθρησκοι διαδηλωτές ΔΕΝ συνιστούσαν προσβολή θρησκείας (τής χριστιανικής ή οποιασδήποτε άλλης), αλλά αποκλειστικά και μόνο παραβίαση των νόμων τού κράτους, δεν υπήρχε κανένας απολύτως λόγος να συνδεθεί το ζήτημα με οποιασδήποτε μορφής θρησκευτική παράμετρο - ούτε καν με την έννοια τής ανεξιθρησκείας Διότι η μεν πρώτη διατύπωση αφήνει να εννοηθεί ότι στη χριστιανική χώρα που λέγεται Ελλάδα (ή κατ’ άλλους Ελλαδιστάν), στα ήθη και τα έθιμα που θα πρέπει να σέβονται οι αλλόθρησκοι μετανάστες, συγκαταλέγεται μεταξύ άλλων και η βεβήλωση ιερών θρησκευτικών τους συμβόλων, ενώ η δεύτερη διατύπωση θα επέτρεπε να υφέρπει η εντύπωση ότι τα αδικήματα που διέπραξαν οι Μουσουλμάνοι μετά το επεισόδιο με τον αστυνομικό και οι αντιδράσεις που αυτά προκάλεσαν στη συνέχεια, όντως έπρεπε να κριθούν με θρησκευτικά κριτήρια και όχι υπό το πρίσμα τού Νόμου. Και βέβαια μπορεί μεν η αφορμή όντως να ήταν θρησκευτικής φύσεως, όλα τα υπόλοιπα όμως είχαν να κάνουν αποκλειστικά και μόνο με την έννομη τάξη. Γι’ αυτήν ακριβώς τη διασάλευση τής έννομης τάξης έπρεπε λοιπόν να είχε εγκαλέσει τους διαδηλωτές ο Καρατζαφέρης και όχι για τα άλλα που ατυχώς είπε. Έτσι λοιπόν -θα επιμείνω- η μοναδική διατύπωση που με τα συγκεκριμένα συμφραζόμενα άρμοζε, θα ήταν: «Ήρθανε απρόσκλητοι σε μία δημοκρατική ευνομούμενη χώρα.». Οτιδήποτε διαφορετικό με βρίσκει ριζικά διαφωνούντα.

EvanT είπε...

Μα φίλτατε Κώστα, ο Καρατζαφύρερ είπε ακριβώς αυτό που ήθελε, αλλά πιο πλαγίως. Το κοινό του πάντως ήξερε ακριβώς τι ήθελε να πει. Το "ήρθαν απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα" ο τυπικός ψηφοφόρος του ΛΑΟΣ το μεταφράζει ως "δεν θέλουμε Τούρκους στην Ελλάδα"

Περιττό να πω ότι το "μουσουλμάνος" και το "τούρκος" είναι σχεδόν συνώνυμα. Είναι βέβαια παράδοξο πως δεν είχαμε σοβαρό θρησκευτικό πρόβλημα με τους επίσης μουσουλμάνους Αλβανούς, αλλά αυτοί είναι πολύ πιο μετριοπαθείς και μας μαζεύαν και τις ελιές.

Κώστας είπε...

Αγαπητέ EvanT,

τι εννοείς λέγοντας ότι το "μουσουλμάνος" και το "τούρκος" είναι σχεδόν συνώνυμα; Συνώνυμα για ποιους; Και με ποια κριτήρια;

EvanT είπε...

Χεχε, ομολογουμένως το θεώρησα σχεδόν αυτονόητο ότι η έννοιες "επιθετικός μουσουλμάνος" και "τούρκος"/"οθωμανός" είναι σχεδόν ταυτόσημες στο λεξιλόγιο του συντηρητικού Έλληνα, οπότε και παρεξηγήθηκα. Το βλέπω τόσο συχνά που δεν το θεώρησα καν σκόπιμο να το αιτιολογήσω.

Δεδομένου, επίσης, του ότι η λαθρομετανάστευση χρεώνεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στην Τουρκία (όχι και τελείως άδικα, για να είμαστε ειλικρινείς) δεν θέλει και πολύ κανείς να φανταστεί ότι γίνεται επίτηδες για την διάλυση της εθνικοθρησκευτικής μας ομοιογένειας.

Υπό τέτοιες συνθήκες οι συνομιλητές σου στο παράδειγμα που ανέφερες αντέδρασαν καθαρά αντανακλαστικά. Αυτό για το οποίο δεν είμαι σίγουρος είναι αν η επιμονή τους στο θέμα θρησκεία οφείλεται στο ότι νιώθουν πρωτίστως Χριστιανοί και δευτερευόντως Έλληνες ή αν η θρησκευτικής φύσης διαμαρτυρία των μουσουλμάνων έφερε στο προσκήνιο το χριστιανικό σύμπλεγμα διωγμού.

Κώστας είπε...

Αγαπητέ EvanT, αν έμπαινα στον πειρασμό να σχολιάσω τη θρησκευτική συνείδηση και συνέπεια των χριστιανών συνομιλητών μου τής βραδιάς εκείνης, θα γελούσε και ο κάθε πικραμένος... Ένας αχταρμάς προσωπικών απόψεων και στρεβλών πεποιθήσεων, διανθισμένος από πλήθος αιρετικών δοξασιών, που βουτηγμένες μέσα στη θρησκευτική άγνοια και ημιμάθεια, εξαγνίζονται με την απλή ομολογία... «χριστιανός ορθόδοξος»!! Άσ’ τα, ρε φίλε... Άσ’ τα, σου λέω, μην τα ψάχνεις... Και το χειρότερο, ν’ ακούς να σε λένε άθεο οι άνθρωποι αυτοί που -όσο καλοί φίλοι κι αν είναι, κι όσο κι αν τους αγαπάς και σ’ αγαπάνε- σε θέματα θρησκείας και πίστης, δεν έχουν τον... Θεό τους, οι αθεόφοβοι!!

Tony Manero είπε...

Δηλαδή ρε Κώστα το θέμα σου εσένα ήταν αν η Ελλάδα είναι χριστιανική ή μη και όχι τα προβλήματα των μεταναστων αλλά και οι δολιοφθορές που προκάλεσαν;
Μνήσθητι μου Κύριε!

Βλέπω ότι χαρακτηρίζεις την Ελλάδα ευνομούμενη δημοκρατική χώρα. Τώρα αυτό που το είδες, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο!

Αυτό που μπορούμε με σιγουριά να πούμε είναι ότι η Ελλάδα είναι χριστιανική χώρα. Δεν είναι ούτε ολυμπιακή, ούτε παναθηναϊκή, ούτε νεοδημοκρατική. Θεός Φυλάξοι!

Αυτόν τον προσδιορισμό, χωρίς φόβο και πάθος, δηλώνουν, ελέω Θεού οι περισσότεροι έλληνες.

Προς Θεού, Κώστα μην πέσεις στην παγίδα των νεοπαγανιστών και 12θεϊστών. Αυτοί δεν έχουν το Θεό τους.
Άφησε τους στην ευχή του Πανάγαθου.

Κώστας είπε...

@Tony Manero

Με συγχωρείς, αγαπητέ φίλε, για την καθυστέρηση στη δημοσίευση τού σχολίου σου, αλλά μόλις σήμερα επέστρεψα στη βάση μου. Επί τής ουσίας τώρα:

«Δηλαδή ρε Κώστα το θέμα σου εσένα ήταν αν η Ελλάδα είναι χριστιανική ή μη και όχι τα προβλήματα των μεταναστων αλλά και οι δολιοφθορές που προκάλεσαν;»

Όπως αβίαστα προκύπτει από τα γραφόμενά μου (βλ. 2ο σχόλιο), το ζητούμενο για μένα εδώ δεν ήταν να εκφράσω την προσωπική μου άποψη για το μεταναστευτικό. Όπως θα πρόσεξες, άλλωστε, η θεματολογία στο μπλογκ αυτό, κατά κανόνα περιλαμβάνει θέματα που -άμεσα ή έμμεσα- συνδέονται με τη θρησκεία. Κοινωνικοπολιτική άποψη για το θέμα σαφώς και έχω -όπως και για πολλά άλλα θέματα άλλωστε-, αλλά αυτά προτιμώ να τα κρατάω για μένα. Καθαρά προσωπική επιλογή.

«Βλέπω ότι χαρακτηρίζεις την Ελλάδα ευνομούμενη δημοκρατική χώρα. Τώρα αυτό που το είδες, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο!»

Δεν ζω σε άλλον πλανήτη, αγαπητέ φίλε! Η διατύπωση που αντιπρότεινα ασφαλώς και δεν πίστευα ότι θα απέδιδε καλύτερα τη θλιβερή πραγματικότητα στην οποία ζούμε. Απλώς ήταν αυτή που κατά τη γνώμη μου άρμοζε στην περίσταση.

«Αυτό που μπορούμε με σιγουριά να πούμε είναι ότι η Ελλάδα είναι χριστιανική χώρα. […] Αυτόν τον προσδιορισμό, χωρίς φόβο και πάθος, δηλώνουν, ελέω Θεού οι περισσότεροι έλληνες.»

Αν και για πολλοστή φορά μπαίνω στον πειρασμό να εκφράσω ζωηρότατες αμφιβολίες για το κατά πόσο η περιβόητη αυτή «ομολογία πίστεως» τού εννενήντα πόσο τοις εκατό των Ελλήνων έχει ουσιαστικό αντίκρισμα, θα συμφωνήσω, ότι, ναι, τυπικά έτσι είναι. Όμως, επαναλαμβάνω, ΔΕΝ ήταν το ζητούμενο αυτό!

«Προς Θεού, Κώστα μην πέσεις στην παγίδα των νεοπαγανιστών και 12θεϊστών.»

Επειδή πραγματικά αυτό το μοτίβο με τους νεοπαγανιστές και τους 12θεϊστές, έχει ξεπεράσει προ πολλού τα όρια τού κακόγουστου αστείου, θα μπορούσες, αγαπητέ φίλε, να μου εξηγήσεις τι σε κάνει να πιστεύεις ότι εγώ προσωπικά συμπλέω προς αυτήν την κατεύθυνση;

Νικόλαος είπε...

Φίλτατε Κώστα, συμφωνώ απόλυτα με την επισήμανση και ένστασή σου (περί της δηλώσεως Καρατζαφέρη), η οποία ήτο και συγκεκριμένη και σαφής.

Δεν κατανοώ δε, την αδυναμία πρόσληψης των μηνυμάτων σου και από τους ομοτράπεζούς σου, αλλά και από μέρος των αναγνωστών του blog.

Αλλά τι αναρωτιέμαι ο αφελής ;

Αυτό ακριβώς είναι και ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας της δικής μου ζωής : άλλα να λέω και σε άλλα να μου απαντούν ...

Μερικές φορές αντιλαμβάνομαι ότι ούτε στο 1+1 δεν μπορώ να συμφωνήσω με κάποιους πόσο κάνει, ή ακόμη χειρότερα στο να αναπτύσσω π.χ. την σκέψη μου στα διάφορα "τυράκια" που μας πετάει το "σύστημα" για να βρισκόμαστε συνεχώς διαιρεμένοι και αλληλο-κατασπαραζόμενοι και ο συνομιλητής μου να μου απαντάει ότι, η ώρα είναι 1:30 ... ;;;

Απέραντη μοναξιά για τα μυαλά που ξύπνησαν ...

Περαστικά μας ... λολ

Κώστας είπε...

Aγαπητέ φίλε,

ειλικρινά χαίρομαι που αντιλαμβάνεσαι πού ακριβώς εστιαζόταν η κριτική μου. Το... ενθαρρυντικό, πάντως, είναι ότι ο Καρατζαφέρης τον Φεβρουάριο που μας πέρασε αναφερόμενος στους μετανάστες, επιτέλους έθεσε το ζήτημα επί διαφορετικής βάσης: «Νόμιμος είναι αυτός που μπαίνει με τους κανόνες, σεβόμενος τους νόμους του κράτους», είπε. Εκτός αυτού θα έπαιρνα όρκο ότι σε κάποιαν ομιλία του τον πήρε τ' αφτί μου να κάνει λόγο για υποχρέωση των μεταναστών να σέβονται το ευνομούμενο κράτος που τους φιλοξενεί ή κάτι τέτοιο, τέλος πάντων! Αν μη τι άλλο αξιοσημείωτη πρόοδος, δεν μπορείς να πεις! Μωρέ, μπας και διαβάζει το... «τι εστιν αλήθεια;» και δεν το ξέρουμε; LoL

Υ.Γ. Όσον αφορά την έκπληξη σου για την αδυναμία των ομοτράπεζων μου να εννοήσουν αυτό που τους έλεγα, απλώς θα σου προτείνω να διαβάσεις το «Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου...». Διάβασε το λοιπόν και μετά να δω αν θα εξακολουθείς να απορείς... LoL

Νικόλαος είπε...

Φίλτατε Κώστα,

η απορία (εδώ και χρόνια) είναι ρητορική ... λολ

Το εν λόγω post το είχα διαβάσει πριν το υφιστάμενο και σε διαβεβαιώ δεν με ξένισε καθόλου.

Ως γνήσιος νεο-έλλην μεταξύ νεο-ελλήνων, έχω βιώσει αναρίθμητες τέτοιες στιγμές μετά πολλών και μόνος (εκεί να δεις απίστευτες αντιφάσεις, αυτομαστιγώματα και απίθανα "οκτάρια" και ζιγκ-ζαγκ μεταξύ πίστης και μη ... λολ).

Αλλά γιατί να απορεί κάποιος για αυτές τις ψυχο-πνευματικές μεταπτώσεις και αντιφάσεις του νεο-έλληνα, όταν ανατρέφεται από την μία με τον θρησκευτικό δογματισμό του φόβου και της αγάπης (εάν αυτά συνδυαζόμενα δεν σε πάνε κατευθείαν στην "σχιζοφρένεια", τότε τι σε πάει ;) και από την άλλη με τις κατεξοχήν (ανά τον κόσμο) πολιτισμικές καταβολές της αμφισβήτησης και έρευνας (ελληνικός πολιτισμός) ;

Πάλι καλά να λέμε ...

Άλλοι λαοί ή εθνότητες μπορεί να είχαν πάρει τα βουνά ... λολ

Όσο για τον Καρατζαφέρη, είπε αυτό που όφειλε να πει εξ αρχής και οφείλουν να λένε όλοι οι εκλεγμένοι άρχοντες.

Αλλά τι περιμένεις σε ένα ολιγαρχικό σύστημα που οι εκπρόσωποι (;) του λαού για να αναλάβουν την διαχείριση της εξουσίας ορκίζονται σε ένα ιερατείο εν ονόματι ενός πεποιημένου θεού και δη αλλότριου ;

Κατά τ' άλλα, "όλους εμάς ενώνει η Ελλάς" ... λολ

Επίσημοι, δεδηλωμένοι και... επιστημονικώς τεκμηριωμένοι αναγνώστες:

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...
Αν θέλετε να σχολιάσετε το... ασχολίαστο, επισκεφτείτε το μπλογκ του Διαγόρα! (Κλικ στην εικόνα)

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...
Τον ήλιο, ρεεεεεεεεε - τον ήλιο!!

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε
Μα καλά, τι λένε τα άτομα;
Λεμούριος (πρωτεύον θηλαστικό):

Τι;; «Μόνο οι γυναίκες έχουν παρθενικό υμένα»; Μα καλά, πάνε καλά οι άνθρωποι;
Κι ο δικός μου δηλαδή τι είναι;




«Αγιο φως»: ουρανόθεν ή...

Απόσπασμα από την Ευχή για το «άγιο φως»:

«[…] παρακαλούμεν και δεόμεθά σου, Παναγιότατε Δέσποτα, όπως αναδείξης
αυτό αγιασμού δώρον και ΠΑΣΗΣ ΘΕЇΚΗΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΕΠΛΗΡΩΜΕΝΟΝ,
διά της χάριτος τού Παναγίου και φωτοφόρου Τάφου σου˙[…] Αμήν».

Ερώτηση κρίσεως:


Έχει ανάγκη ένα εξώκοσμο φως που υποτίθεται πως κατέρχεται θαυματουρχικά
απευθείας από την άκτιστη χάρη τού Θεού, τη μεσολάβηση τού Παναγίου Τάφου
ή οποιαδήποτε ειδική δέηση, για να πλημυρίσει μ’ αυτό από το οποίο εξ ορισμού
θα έπρεπε
ήδη να… ξεχείλιζε;

Πόθεν;

Υπέρμαχοι τού «αγίου φωτός»:

Το ότι ο Πατριάρχης βρίσκεται μόνος μέσα στο κουβούκλιο δεν έχει καμία απολύτως
σημασία ούτε και είναι επιχείρημα, αφού η Ακοίμητη Κανδήλα που υπάρχει μέσα,
τη συγκεκριμένη μέρα είναι ΣΒΗΣΤΗ!

Π. Γ. Μεταλληνός:

«[…] Από τον 4ο αιώνα μ.Χ. (380) μαρτυρείται απ’ την Αιθερία, μια Ισπανίδα που πήγε
και προσκύνησε, ότι υπάρχει η ακοίμητος κανδήλα στον άγιο τάφο.
Πιστεύω λοιπόν
και καταλήγω, όταν υπάρχει πίστις και χάρις Θεού στον συγκεκριμένο Πατριάρχη,
γίνεται το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πίστις, μπορεί η κανδήλα να χρησιμοποιηθεί
γι’ αυτό...».




Δεν περιγράφω άλλο!

Φωτιά στα μπατζάκια μας...

Φωτιά στα μπατζάκια μας...
Αχ βρε παλιόπαιδο, Ιγκόρ...

... φωτιές που μας άναψες!

Τσάμπα το μπουγέλο…

Στην ιστορία τού Κατακλυσμού ο Θεός τιμώρησε τους ανθρώπους για κάτι που όπως
μετά ΡΗΤΑ ομολόγησε
,
ήταν απλώς μέσα στη φύση τους! Το ήξερε λοιπόν αυτό, κι όμως
τους έπνιξε. Όλους! Μαζί και τα ζώα. Και τους έπνιξε επειδή, λέει, … μετάνιωσε (!!) που
τους είχε φτιάξει! Για να μετανιώσει μετά… εκ νέου και να παραδεχθεί ότι βασικά… δεν
έπρεπε να είχε μετανιώσει εξαρχής! Κι όλα αυτά από έναν…
προγιγνώσκοντα θεό!!

Λοιπόν, δεν πιστεύω κάποιος από εσάς να κατάλαβε τίποτα, ε;

Όπως αναφέρει το Κατά Μάρκον Δ´ 10-12, όταν κάποτε οι μαθητές ρώτησαν
τον Χριστό γιατί δίδασκε με παραβολές, αυτός έδωσε αυτολεξεί την εξής απάντηση:
«Σ’ εσάς δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσετε τα μυστήρια τής βασιλείας τού Θεού˙
σ’ εκείνους δε έξω όλα δίνονται με παραβολές ώστε οι βλέποντες να βλέπουν αλλά
να μην αναγνωρίζουν, και οι ακούοντες ν’ ακούν, αλλά να μην αντιλαμβάνονται,
μην τυχόν και μετανοήσουν και τους συγχωρεθούν τα αμαρτήματά τους».

Με το χέρι στην καρδιά: πώς ακριβώς θα χαρακτηρίζατε εσείς έναν δάσκαλο (Ιησούς)
που σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενά του, διδάσκει επίτηδες με πολύπλοκο τρόπο
(παραβολές) με στόχο κάποιοι μαθητές του -πιθανότατα οι περισσότεροι- παρότι
παρακολουθούν το μάθημα, να μην μπορούν να καταλάβουν τίποτα, στερούμενοι έτσι
τις όποιες θεωρητικές ελπίδες θα είχαν («μην τυχόν και») να αντεπεξέλθουν στις υψηλές
απαιτήσεις («μετανοήσουν») και να πετύχουν («συγχωρεθούν»);

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;
Dirne: Μη με βλέπετε έτσι… Εγώ κάποτε ήμουν… παρθένα!
Χριστιανοί για ν’ αποδυναμώσουν την εβραϊκή λέξη bethulah που θα έπρεπε κανονικά να υπήρχε στη θέση τού almah «νεάνις», εάν η περίφημη προφητεία τού Ησαΐα όντως έθετε στο επίκεντρο μια… ανέγγιχτη παρθένο:



«Αλλά και στις γλώσσες των άλλων λαών της Μ. Ανατολής η αντίστοιχη της λέξης bethulah δεν σημαίνει απαραίτητα την (με την βιολογική σημασία) παρθένα. Για παράδειγμα, στα Ακκαδικά η λέξη batultu σημαίνει κυρίως μια ηλικιακή ομάδα. Μόνο σε συγκεκριμένα πλαίσια σημαίνει την παρθένα. Στα κείμενα της Ουγκαρίτ, η λέξη btlt είναι συνήθης χαρακτηρισμός για την Anat, την γυναίκα του Βάαλ. Σε αραμαϊκά κείμενα διαβάζουμε για γυναίκα, btwlt, η οποία είναι επίτοκος (σε τοκετό).»



Και τώρα προσέξτε απίστευτη περίπτωση-λουκούμι από τα Γερμανικά:



Η λέξη Dirne ξεκίνησε από μιαν αμάρτυρη γερμανική ρίζα με τη σημασία «παρθένος», συνέχισε στα Παλαιογερμανικά με την ίδια ακριβώς σημασία, υπέστη αργότερα σημασιακή διεύρυνση αλλάζοντας σε «νεαρό κορίτσι» κι εν συνεχεία σε «υπηρέτρια», για να ξεπέσει τελικά σε... «ΠΟΡΝΗ»!! Οι μεταβολές αυτές δε, συντελέσθηκαν εντός μιας, αν όχι μικρότερης, το λιγότερο ίσης χρονικής περιόδου με τις αντίστοιχες σημασιακές αλλαγές που εμφάνισε η σημιτική λέξη, και μάλιστα σε αντίθεση μ’ αυτήν, οι μεταβολές δεν έλαβαν χώρα σε συγγενείς μεν, διαφορετικές δε γλώσσες (Ακκαδικά, Ουγκαριτικά, Αραμαϊκά, Εβραϊκά) αλλά εντός τού ΙΔΙΟΥ γλωσσικού συστήματος (Γερμανικά)!







Θα... καλοπεράσετε, παλιόπαιδα!

Κολιτσάρας:

«
Είναι σπάνια η περίπτωση που ο Θεός τιμωρεί τα αθώα τέκνα για τις αδικίες των
γονέων τους˙ και αν καμιά φορά τα τιμωρεί
το κάνει για να ανταμείψει τα τέκνα πιο
πλουσιοπάροχα στην μέλλουσα ζωή. Ο Θεός όμως τιμωρεί την κακία μέχρι τρίτης
και τετάρτης γενεάς
εφ’ όσον οι απόγονοι μιμούνται την κακία των προγόνων τους
και μισούν τον Θεό. Διαφορετικά ο Θεός είναι πάντοτε δίκαιος, αν και
είναι απόκρυφες
σε μας οι βουλές Του».


Δηλαδή, για να κάνουμε… μετάφραση τής μετάφρασης και ερμηνεία τής ερμηνείας,
ΝΑΙ, ενίοτε τιμωρούνται ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ
για τα ανομήματα των ασεβών προγόνων τους
(1η πρόταση), ΟΧΙ, ποτέ δεν τιμωρούνται αθώοι απόγονοι (2η πρόταση), αν και
ποτέ
δεν ξέρεις
(3η πρόταση)!!

Είναι λοιπόν ή δεν είναι το θέμα για… LoL;


Φτιαγμένη από το... πουθενά!!

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Οι ανόητοι οι αρχαίοι Έλληνες να πιστεύουν πως τα περίφημα διοπετή ομοιώματα
έπεφταν κατ’ ευθείαν από τον ουρανό,
συστημένα με αποστολέα τον ίδιο τον Δία…
Ρε τους βλάκες…

Απάντηση:

Σσσσσς! Αχειροποίητα!

.

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Πόσο ανόητοι ήταν αυτοί οι ειδωλολάτρες οι αρχαίοι Έλληνες με τις δεισιδαίμονες
φαντασιοπληξίες τους περί αγαλμάτων που
μιλούσαν, χαμογελούσαν, μετακινούνταν
από μόνα τους, προστάτευαν και… πετούσαν φωτιές
όταν βέβηλοι επιχειρούσαν να τα
απομακρύνουν από τον ιερό τόπο λατρείας τους! Μα είναι ποτέ δυνατόν να πίστευαν
τέτοια πράγματα;

Απάντηση:

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ποια απάντηση θα ταίριαζε για την περίπτωσή τους.
Να απαντήσουμε λαϊκιστί με το κλασικό «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!»; Ή να
τους υπενθυμίσουμε καλύτερα ότι «στο σπίτι τού κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!»;
Μήπως πάλι να πάρουμε το «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι» ή καλύτερα την
περίφημη ρήση τού Ιησού περί κάρφους και… δοκού εν τω οφθαλμώ ημών; Ή μήπως
όλα αυτά μαζί; Διότι πώς αλλιώς θα πρέπει ν’ απαντήσει κανείς σε ανθρώπους που
τολμάνε και σχολιάζουν ειρωνικά τα παραπάνω, όταν στο ίδιο το σύστημα πίστης
που ασπάζονται κι ακολουθούν , «υπάρχουν»… δακρυροούσες
και -Θεός φυλάξοι!-
αιμοροούσες Παναγίες,
ιστορίες (γι’ αγρίους) περί εικόνων που θαυματουργικά…
φεγγοβολούσαν, μιλούσαν, κουνούσαν τα δάχτυλά τους και… τηλεμεταφέρονταν
από
το ένα μέρος στο άλλο; Έλεος, δηλαδή! Έλεος!

Θαύμα!

Θαύμα!
Πώς ένα διαδικτυακό τρολάρισμα μετατράπηκε εν μια νυκτί σε... θαύμα!

Να 'ταν η ζήλια ψώρα...

Φανταστείτε δηλαδή να ΜΗΝ είχε... παρρησία!

Παραφρονήστε ελεύθερα:

1ον : Η αειμεσιτεύουσα Παναγία ως μητέρα τού Χριστού έχει παρρησία ενώπιον του.
2ον :
Η Παναγία στον γάμο τής Κανά το μόνο που είπε ήταν: «Δεν εχουν άλλο κρασί».
3ον : Ο Χριστός παρά την… παρρησία τής μητέρας του,
την αποπήρε!
4ον
: Αυτό συνέβη επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Χριστός μιλούσε ως Θεός
.........και απλώς απαίτησε από τη φυσική του μητέρα τον προσήκοντα σεβασμό.
5ον :
Η Παναγία… ανάγκασε (!) τον Χριστό να κάνει το θαύμα πρόωρα.
6ον : Ο Χριστός συνεπώς έκανε κάτι παρά την αρχική του πρόθεση ۬ επηρεάστηκε
.........
και άλλαξε γνώμη!
7ον :
Ο Χριστός είναι… προγιγνώσκων και… άτρεπτος!
8ον :
Όχι, όχι: ο Χριστός, είπαμε, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλούσε ως άνθρωπος,
.........αλλά… ως Θεός!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Άφθαρτος!!

Άφθαρτος!!
Γειά σας! Με βρήκαν στην Κίνα, είμαι περίπου... 3000 ετών, αταρίχευτος, μα όχι... άγιος!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Was ist Wahrheit?

Sprechen Sie Deutsch? Dann klicken Sie doch mal hier rein!

Ευχαριστούμε!

Ευχαριστούμε!