..
Αγαπητοί φίλοι, καλωσορίσατε στο διαδικτυακό τσαρδί μου!
Ελπίζω παρά την έλλειψη ιδιαιτέρων ανέσεων να νιώσετε όλοι σαν στο σπίτι σας!
Μπορείτε επίσης μετά, αν θέλετε, να περάσετε και δίπλα
στα τραγούδια που αγαπώ.
Εκεί έχει μόνο... μουσική!

τι εστιν αλήθεια;

Πιλάτος (Κατά Ιωάννην, ΙΗ΄ 38)

Αναλυτικός κατάλογος

..
128. Anybody home?
127. Που λέτε, λοιπόν, πάτερ Γεώργιε…
126. «Άγιο φως» (και η κουβέντα συνεχίζεται...)
125. Το θαύμα είναι η... ευχή που... αγιάζει το φως!! (deutsch hier)
124. Το «τι εστιν αλήθεια;» και στα Γερμανικά!
123. Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου...
122. Τρία πουλάκια κάθονταν…
121. Μεταξύ θρησκοληψίας και παράνοιας
120. Απρόσκλητοι σε μια χριστιανική χώρα...
119. «Άγιο Φως»: η άλλη όψη τού νομίσματος (deutsch hier)
118. Ποιο ήταν το... θαύμα
117. Οι... άσφαιρες «πύρινες σφαίρες» (deutsch hier)
116. Αστραπές και κεραυνοί (στου φακού μας το γυαλί)... (deutsch hier)
115. Φωτιά στα μπατζάκιά μας...
114. Περί τής προφητείας τού Ησαΐα (Εμπλουτ. αναδημ.)
113. Το χρονικό μιας κωλοτούμπας...
112. Περί τού «αγνώστου θεού» (Αναδημ.)
111. Μπεεεεεε!! (Κάτω τα κεφάλια ωρέ χριστιανοί!)
110. Εγκλωβισμένοι στη ζώνη τού Λυκόφωτος…
109. Τo κάψιμο τού Καρνάβαλου… (Περί «υιών ποιητών»)
108. Άντε βρε, χρόνια πολλά!
107. Η μαρτυρία τού Τάκιτου
106. Home alone 2
105. Σήμερα τα Φώτα κι ο φωτισμός...
104. Η μαρτυρία τού Πλινίου τού Νεοτέρου
103. Η μαρτυρία τού Σουητώνιου
102. Cute Christmas Cartoon
101. Unheilig - Kling Glöckchen ... vom Album
100. Ο γυμνός νεανίσκος στή Γεσθημανή
..99. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν άκουσα...
..98. Βίντεο: Καλόπουλος vs. π. Καρπαθίου
..97. Τι εμοί και σοί (κοινώς, τη ρόκα σου εσύ!);
..96. Μήνυμα προς πάσαν κατεύθυνση
..95. Μπαμ και κάτω (Περί τού Τάε Κβον Ντο)
..94. Ορθόδοξη κβαντική φυσική και τα μυαλά στα κάγκελα!
..93. Λυπάμαι, αλλά δε γίνεται αλλιώς!
..92. Η αμαρτωλή ιστορία μιας απογραφής
..91. Κυριακή γιορτή και σχόλη, να ’ταν η βδομάδα όλη…
..90. Μυρώστε με ν’... αγιάσω!
..89. Μέχρι να... παγώσει η κόλαση...
..88. H αειμεσιτεύουσα Βασίλισσα των Ουρανών
..87. Περί τού Ιωάννη τού Ριγολόγου
..86. Βίντεο με τον Μεταλληνό: Αξίζει να το δεις!
..85. Είμαστε και σε... κρίσιμη ηλικία...
..84. Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού απολογήσθαι
..83. Αποκαλυπτήρια (Sit back and enjoy the show!)
..82. Περί... υιών
..81. Περί «γεννητού» και «κτιστού» (και… «ποιητού»)
..80. Παιδιά, έχουμε γενέθλια!
..79. Τον αναγνωρίζετε;
..78. Ένα... φοβερά δύσκολο… απλό ερώτημα!!
..77. Προβληματισμών συνέχεια...
..76. Προβληματισμοί...
..75. Ανοίξτε κανένα παράθυρο, ρε παιδιά!
..74. ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (HOME ALONE)
..73. Δάσκαλε, για ρίξε ένα... repeat σε παρακαλώ!
..72. Αχαχαχαχαχαχα!
..71. Τα παιδιά τού Ζεβεδαίου ποιον είχαν πατέρα;
..70. Chicken Techno
..69. Εύτυχος και Ελπήνωρ (Αν έχεις... τύχη διάβαινε!)
..68. Περί τής γνωστής-άγνωστης εξέγερσης
..67. Η αναγκαιότητα τής πίστης
..66. Το μυστήριο τού Βαραββά
..65. Ω Αυτοκράτορ, εγρήγορας ή καθεύδης;
..64. Τα κινητά σας, ρεεεεε!!
..63. Προς Ο.Ο.Δ.Ε. (Περί του Αγίου Φωτός)
..62. Ο σωστός τρόπος να κάνεις τον σταυρό σου!
..61. Περί του Τιμίου Ξύλου
..60. Περί της αναγκαιότητας τού κακού
..59. Περί του «Πίστευε και μη ερεύνα»
..58. DEPECHE MODE - «Βlasphemous rumours»
..57. Κωδικός «Λαντσιάνο»
..56. Περί των… «γνωστών αγνώστων»
..55. Περί εικόνων
..54. Ισορροπημένη ανισορροπία ή… ανισόρροπη ισορροπία;
..53. Το χρονικό μιας... κλωνοποίησης
..52. Λάιονελ Ρότσιλντ - η περιπέτεια ενός όρκου
..51. Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
..50. Merry Christmas Mr. Bean
..49. Προς κέντρα λακτίζειν
..48. Ο δίκαιος και ο δυνάστης
..47. Μια υπέροχη Κυριακάτικη εμπειρία ...
..46. Οι Δέκα Πληγές τού ... Ιπούουερ!
..45. Με τα δυο χεράακια, πλάθω σκ*****άακια...
..44. Γκρρρρ!!! Αυτό δεν είναι δυνατόν!!!!!!
..43. For yooour eyes onlyyyyy ...
..42. Περί Θεού: Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
..41. Περί Κυρίλλου και Υπατίας τής Αλεξανδρινής
..40. «Λάβετε, φάγετε ...» - ποιος το είπε τελικά;
..39. Οι βολεμένοι μικροαστοί τής θρησκευτικής πίστης
..38. Life: press DELETE
..37. Μεταξύ πατέρα και γιού
..36. Ρε παιδιά, μήπως έχει κανείς την ... ακριβή ώρα;
..35. O Ελισαίος, οι αρκούδες και οι ... αρκουδιές!
..34. Η διάβαση της Ερυθράς και ο … Ρα!
..33. Περί … «αλλοτρίων» θαυμάτων
..32. Η μάχη για τους … «αναποφάσιστους»
..31. Οι ... Χριστιανοαντιγιαχβεβουδιστοϊνδουιστές
..30. Καλησπέρα, γιατρέ ... Είμαι ο ... Απόλλων!!
..29. Μπρρρρ!!!
..28. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 1 !!!
..27. Πώς το 40 χώρεσε μέσα στο ... 3 !!!
..26. Ο απαγχονισμός τής ... κοινής λογικής
..25. (Γενικά) περί αντιφάσεων
..24. Βασίλεψε ο ήλιος (και ... νίκησε ο Δαβίδ!)
..23. Τα ... ακριβώς 153 (υπόπτου προελεύσεως) ψάρια
..22. Οι δαίμονες και οι ... τετράποδες μπριζόλες
..21. Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα
..20. Περί θεοπνευστίας
..19. Η μυστηριώδης Σινδόνη τού Τορίνο
..18. Περιέχει η Γένεση προφητείες γιά την Αποκάλυψη;
..17. Να ζει κανείς ή να μη ζει ... (Περί Αδάμ και Εύας) ...
..16. Η δημιουργία των πτηνών
..15. Εξαγαγέτω τα ύδατα ερπετά (και η φαντασία...
........δεινοσαύρους
..14. Άμοιρε άνθρωπε, τι σού ’μελλε να πάθεις!
..13. Ρουάχ -φύσηξε ο άνεμος (μας πήρε και ... μας σήκωσε)!
..12. Ολική έκλειψη ηλίου, σελήνης και ... νοημοσύνης
..11. Οι κατά ... φαντασίαν γνωρίζοντες
..10. Η σιωπή των αμνών (Περί τού Αγίου Φωτός)
...9. Η πινακίδα Ι.Ν.Β.Ι.
...8. Θεïκό σχέδιο ή … σατανική αντιγραφή;
...7. Δάσκαλε που δίδασκες ...
...6. Η καραμέλα των «ανθρωπομορφικών εκφράσεων»
...5. Περί «δημοκρατικότητας»
...4. Όλα συγχωρούνται; - Μμμ, δε νομίζω.
...3. Ο (διάτρητος) παρθενικός υμένας
...2. ΗΣΑΪΑΣ, Ζ΄ 14 - παρθένος(= ανέγγιχτη) ή ...
.......παρθένος (= νεάνις);
...1. Συγγνώμη, δεν μπορώ να περιμένω άλλο πια!

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Επειδή όλα κάποτε τελειώνουν...

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008

Ένα... φοβερά δύσκολο… απλό ερώτημα!!

...........................
..
Δεν αντέχω άλλο, θα τρελαθώ! Τι να του απαντήσω;
..

9 σχόλια:

JustAnotherGoneOff είπε...

Μα ποιό είναι επιτέλους αυτό το διαβόητο ερώτημα;

Αν και υποψιάζομαι ότι η απάντηση δεν είναι ναι ή όχι, αλλά 42.

:-)

Κώστας είπε...

42, ε; Χμμ… Γιατί δεν καταλαβαίνω;;

Υ.Γ. 1:
Το ερώτημα Νο 14 το υπενθύμισα χθες με λινκ για όσους είτε είχαν χάσει… επεισόδια, ή απλώς δεν θυμόντουσαν. Πρόκειται λοιπόν για το
πολύ απλό ερώτημα που απήυθυνα στον απολογητή-συνεργάτη τής Ο.Ο.Δ.Ε. «Papyrus 52-
Papyrus-Δηδρ-Δηδε-Ευτυχώς δεν είμαι ο κωστάκης»

για 1η φορά στις 9 Ιανουαρίου, ώρα 1:07 μμ,
για 2η στις 29 Απριλίου, ώρα 12:33 πμ,
για 3η στις 31 Μαΐου, ώρα 12:54 πμ και
για 4η στις 1 Ιουλίου, ώρα 12:43 πμ.

Το ερώτημα αυτό ήταν το 14ο στη σειρά από συνολικά 21 (χώρια και κάποια άλλα που δεν
περιέλαβα στην… αρίθμηση, αλλά ΔΕΝ ξεχνώ) κι έλεγε τα εξής:

«Ασ’ τα “γύρω-γύρω όλοι στη μέση ο Μανόλης” και απάντησε μ’ ένα ξερό ΝΑΙ ή μ’ ένα ΟΧΙ:
θεωρεί ο π. Μεταλληνός τον Καλοκύρη που απορρίπτει κατηγορηματικά την περίπτωση
θαύματος, ΑΘΕΟ;»

Επειδή λοιπόν ο αγαπητός φίλος τού μπλογκ έκανε το λάθος να επανέλθει, όχι βέβαια
για να δώσει απαντήσεις, αλλά για να μας δηλώσει και επίσημα αυτό που λίγο-πολύ
όλοι… υποψιαζόμασταν, ότι δηλαδή πάει να την κάνει… μ’ ελαφρά πηδηματάκια, τον
προειδοποίησα με πάσα σαφήνεια ότι εάν δεν τοποθετούνταν, θα άρχιζα να του κακαρίζω!
Επειδή δε επικαλέστηκε έλλειψη χρόνου, για να τον διευκολύνω του πρότεινα… διακανονισμό:

«Σου προτείνω λοιπόν ν’ αρχίσεις να απαντάς στα εικοσιπόσα ερωτήματα που σου έθεσα…
τμηματικά. Με δόσεις, ρε παιδί μου. Σήμερα ένα, την επόμενη εβομάδα άλλο, και ούτω καθ’
εξής. Έτσι δεν θα σου φανεί! Λοιπόν, τι λες; Να το κάνουμε έτσι; Για να μην επιβαρυνθείς
μάλιστα στην προκαταβολή, σου προτείνω να ξεκινήσεις με το ερώτημα Νο 14 όπου η
απάντηση μπορεί να είναι μόνο ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ! Γνωρίζεις βέβαια το ερώτημα, έτσι δεν
είναι; Ξεκίνα λοιπόν από ’κεί, αγαπητέ μου φίλε - διάολε, πόσο χρόνο θα σου πάρει να
πληκτρολογήσεις ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ; Καλή επιτυχία…»

Αυτά λοιπόν του είχα γράψει, κι όταν πια είδα ότι είχε περάσει μιάμιση μέρα, δηλαδή
32 περίπου ώρες χωρίς να λάβω την αποτελούμενη από μία μόνο λέξη απάντηση, έπραξα
κι εγώ τα… δέοντα. Και έπεται και… συνέχεια αφού εμένα σε αντίθεση με άλλους, δεν
μ’ αρέσει ν’ αφήνω εκκρεμότητες. Αυτό άλλωστε το απέδειξα και όταν, παραδεχόμενος
το λάθος που είχα κάνει στην ανάρτηση 43, δημοσίευσα αυτούσιο το υβριστικό σχόλιο
που είχα σβήσει, και αποκατέστησα με τον πιο επίσημο και ξεκάθαρο τρόπο την εσφαλμένη πληροφορία. Αν λοιπόν το έκανα αυτό για μια περίπτωση που ήταν εις βάρος μου, φαντάσου τι πρόκειται
ν’ ακολουθήσει για εκεί που ξέρω ότι έχω απόλυτο δίκιο…

Υ.Γ. 2:
Α και για να μην το ξεχάσω: μπορεί φίλε Jugo να είναι αυτή η πρώτη φορά που αφήνεις
σχόλιο στο μπλογκ, δεν ξεχνώ όμως ότι ήσουν από τους πρώτους που το ανακάλυψαν
και το σχολίασαν θετικά! Σ’ ευχαριστώ λοιπόν και… επισήμως!

Hades είπε...

Μήπως υπάρχει η δυνατότητα να προσθέσεις και τα δικα΄μου ερωτήματα στα δικά σου; Τι 21, τι 24-25. Άλλωστε δεν πρόκειται να απαντήσει και σε κανένα. :):)

Κι όσον αφορά στο τωρινό σου ερώτημα, τι άλλο να κάνεις, νομίζω είναι σαφές: να απελπιστείς. Με αυτούς που πας και μπλέκεις, ποιος σου φταίει... :):):):)

Κώστας είπε...

Ρε συ, πας καλά; Δεν είναι δικό μου το ερώτημα!!

Ανώνυμος είπε...

Βρε ανόητε, έχεις την εντύπωση ότι ο κόσμος γυρίζει γύρω από σένα; Έχεις την εντύπωση ότι επειδή έβαλες τα κλαμματα, εγώ θα τριγυρίζω γύρω από τις σελίδες σου για να σε ακούσω;

Μόλις κατάλαβα ότι απευθύνεσαι σε μένα που σου έχω κάνει τη ζωη δύκολη, έφτασα...

Καταρχάς, το μόνο που χρειάζεται για να απαντήσει κάποιος στην ανοησία που ρωτάς, είναι να ξέρει ανάγνωση...


1ον. Φυσικά και σύμφωνα με τη δήλωση του Μεταλληνού, σε κάθε περίπτωση που ο οποιοσδήποτε απορρίπτει "διαρρήδην κάθε περίπτωση θαύματος στο θέμα του ‘Αγίου Φωτός’", θεωρεί ότι είναι άθεος. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτή η δήλωση έτσι όπως γίνεται να εξαιρεί κανέναν. Είτε τον καλοκύρη, είτε τον Τσέτση, είτε τον ...Κακοκύρη.

2ον. Η μόνη ολοφάνερη διαφορά που τους βρίσκει, είναι ότι εκείνος είναι σε θέση να δικαιολογήσει την εκκλησία, ενώ ο άθεος θα την κατηγορούσε χωρίς να μπει καν στον κόπο.

3ον. Επειδή όμως, ο Καλοκύρης δεν έφησε περιθώρια στο αν είναι θαύμα το Άγιο Φως, τότε προφανώς βαραίνει αυτό και άρα θεωρείται άθεος κανονικός. Οποιαδήποτε άλλη διαφοροποίηση, μόνο με ...επόμενη έκδοση του βιβλίου του μπορεί να κάνει ο π. Μεταλληνός (και να πει π.χ. ότι το έγραψα για να τον αφυπνήσω ότι με αυτά που γράφει προκαλεί, ή ότι δεν μπορεί να γράφει έτσι άνθρωπος πιστός κ.λπ.).
Το παρόν κείμενο, έχει τη σημασία που προείπα.

ΥΓ
Είσαι βαρεμένος μήπως; Εδώ έχω ξεφτιλήσει κάθε σου θεωρία με την οποία ασχολήθηκα (και που βλέπω μέχρι και οι επισκέπτες σου απορούν γιατί γράφεις τόσες ανοησίες στο blog.

Θα με προβλημάτιζε αυτή η απάντηση;...

ΥΓ2
Στο διαδίκτυο, έχω γράψει χιλιάδες χιλιομέτρων κείμενα. Παρ' όλ' αυτά, όλοι οι όμοιοί σου, μετά από μια καλή "περιποίηση", συνεχίζουν να γράφουν ό,τι τους κατέβει, και μόλις δεν τους απαντάς, λένε ότι "δεν μπορείς γι αυτό δεν απαντάς".

κωστάκη...μερικές απαντήσεις μου σε σένα, τις έχω κάνει Copy-Paste από άλλες συζητήσεις.

Θέλω να πω, ότι ανήκεις σε μία πολυπληθή κατηγορία ατόμων με κοινά χαρακηριστικά, αυτού του νεο-παγανο-αθεο-απολογητικού χώρου, και γράφεις τα ίδια ακριβώς που γράφουν εκατοντάδες άλλοι, έλληνες ή ξένοι καθημερινά.

Άρα, αυτό που κάνω εγώ, είναι να διαλέγω τα πιο γερά σας δόντια, και να τα βγάζω. Με τα σάπια δεν ασχολούμαι.

Όπως θα κατάλαβες, όμως, δεν χρησιμοποιω αναισθητικό...

Ανώνυμος είπε...

κωστάκη...κωστάκη...

Επειδή μόλις διάβασα και άλλα κομμάτια από το παραλήρημά σου:

Εμένα το αυτί μου δεν ιδρώνει. Δεν καταλαβαίνω τίποτα από χαρακτηρισμούς, ειρωνίες, ύβρεις, και τα παρόμοια. Θα έλεγα ότι μάλλον ως μελωδία τα ακούω, καθώς επαναλαμβάνονται κάθε φορά που τις βιβλιογραφημένες και τεκμηριωμένες απαντήσεις μου, ακολουθεί ένα ιδρωμένο ποτάμι δικαιολογιών.

Αν εκνευρίζεσαι κωστάκη, να μην κλαις στο blog σου, αλλά στο σπίτι σου. Εκτός αν σε βαριούνται και εκεί και δεν έχεις που να πεις τον πόνο σου....

Ότι η παρουσία μου σε έχει πονέσει, δεν μπορείς να το κρύψεις, φαίνεται από τις αντιδράσεις σου. Μην απορείς όμως. Είναι φυσικό, και το παθαίνουν όλοι όσοι λένε πολλά, χωρίς να τα γνωρίζουν κιόλας...


21 απαντήσεις, σε 21 ηλίθιες ερωτήσεις

Τελικά η ερώτηση 14 ήταν μία από άλλες 20, επίσης ανόητες ερωτήσεις.

Βρε καραγκιόζη:

Το γεγονός ότι δεν έχεις τίποτα να πεις, και επαναλαμβάνεις για 4η φορά τα ίδια επιχειρήματα με άλλες λέξεις, νομίζεις ότι σου δίνει...μπόι;

Ως τι διαλαλείς τα 21 παρακάτω, που δεν περιέχουν τίποτα, πέρα από όσα είχες πει στο πρώτο κείμενο, και μερικά στην πρώτη απάντηση;


1) Κατάλαβες ή δεν κατάλαβες τι σημαίνει «κάνω κάτι που για τον πολύ κόσμο
είναι σχεδόν άγνωστο, ΕΥΡΥΤΕΡΩΣ γνωστό»;

Όχι γιατί γράφεις επί λέξη:

"Αυτό που πρώτιστα με ενδιαφέρει είναι να βγούν επιτέλους όλες αυτές οι ΑΓΝΩΣΤΕΣ πτυχές του θέματος στην επιφάνεια"

Ούτε "σχεδόν" έγραψες, ούτε άλλα τσιλιμπουρδίσματα. Έγραψες, "άγνωστες".


2) Κατάλαβες ή δεν κατάλαβες ότι ο χρόνος έκδοσης ενός βιβλίου και ο βαθμός
αναγνωσιμότητάς του είναι δύο διαφορετικά πράγματα»;

Εσύ δεν το κατάλαβες μάλλον. Το ΑΓΝΩΣΤΕΣ σημαίνει γνώση μηδενικής αναγνωσιμότητας. Αυτό είτε το αποδεικνύεις, είτε γράφεις βλακείες όταν οι συγγραφείς είναι τόσο γνωστοί. Απλώς ήθελες να το παίξεις πονηρός και ερευνητής και μας μίλησες για κάποια "άγνωστα", το αγαπημένο θέμα των χαρδαβελοθαυμαστών.


3) Στα συνολικά 65 κείμενα καθώς και στα σχόλια που έχω αναρτήσει μέχρι τώρα,
πόσες φορές, για ποιο ακριβώς θέμα και με τι πνεύμα παρέπεμψα στον Μιχάλη
Καλόπουλο;

Μετά το κάζο που έπαθες δεν ξέρω αν έφερες πάλι τον Καλόπουλος ως επιχείρημα. Τουλάχιστον όμως, τον χρησιμοποίησες στο κείμενο με το οποίο σε διέψευσα και σε γελοιοποίησα και που βέβαια το αφήνεις στη θέση του, γιατί είναι καλύτερο για σένα να το παίζεις υπεράνω, παρά να το κόψεις, γιατί ξέρεις καλά ότι το παραμύθι σου θα αναρτηθεί και θα γίνει γνωστό έτσι ή αλλιώς...


4) Ποια ακριβώς είναι η διαφορά ανάμεσα στην «εμπάθειά του ενάντια στην
Εκκλησία, την Αγία Γραφή, τον Κλήρο κ.λπ» και την δική σας ενάντια στους
αθέους, σκεπτικιστές, αιρετικούς κ.λπ;

Ότι εσείς βάζετε ερωτήσεις που σας έρχονται απλά στο μυαλό ή χαλκεύσεις ή παρερμηνείες ή μισές αλήθειες, ενώ οι απαντήσεις έρχονται τεκμηριωμένες και άρα, η απαξίωσή σας οφείλεται ακριβώς σε αυτό. Το blog σου είναι γεμάτο αυθαιρεσίες. Προσωπικές σκέψεις μικρού παιδιού, χωρίς στηρίγματα. Πήρες τεκμηριωμένες απαντήσεις, και έλεγες κάτι περίεργα πράγματα ότι ..."η βιβλιογραφία είναι χριστιανική". Γι αυτό η απαξίωση των παγανιστόφιλων όπως εσύ, είναι διαφορετική από την εμπάθεια λόγω άγνοιας που έχετε εσείς.
Ακόμα χειρότερα: βάζεις διαρκώς θέματα και ...ερμηνεύεις την αγία γραφή: "αυτό είναι έτσι", αυτό δεν μπορεί να είναι αλλιώς". Σου έχω ξαναπεί ότι αυτός είναι ο πλέον ηλίθιος τρόπος απολογητικής. Αν όποιος διάβαζε την γραφή, έβγαζε τα ίδια συμπεράσματα, δεν θα υπήρχαν τόσες χιλιάδες χριστιανικές ομολογίες. Άρα τι κάνεις; Επί της ουσίας, προβάλεις τις δικές σου διδασκαλίες μέσα από την Γραφή, και μετά τις διαψεύδεις, κατηγορώντας μάλιστα τρίτους. Όπως κάνει ο Καλόπουλος με τα "θαύματα" που φτιάχνει στην τηλεόραση. Η διδασκαλία της Εκκλησίας εκπροσωπείται από τις ερμηνείες των Οικ. Συνόδων και τη συμφωνία Πατέρων. Αν κάποιος δεν βλέπει την Αγία Τριάδα στην Π.Δ. ή προφητείες για τον Χριστό, δεν έχει κανένα νόημα. Γι αυτό υπάρχουν ακόμα οι ιουδαϊκού τύπου αιρέσεις, γι αυτό υπάρχουν οι τριαδολογικές διδασκαλίες, παρ' όλες τις διαφωνίες τους.


5) Αναφορικά με την Ευχή, προς τι το σχόλιο: «που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ για πρώτη
φορά αποκαλύπτει ο Καλοκύρης»; Πότε και πού είπε κάτι τέτοιο ο Καλοκύρης,
πότε και πού είπα κάτι τέτοιο εγώ;

Για την ευχή, με περιεχόμενο αλλά Καλοκύρη, τίγκα στις αυθαιρεσίες, ο ίδιος ο Μεταλληνός είπε ότι είναι εφεύρεση του Καλοκύρη: "Ό καθηγητής Κ. Καλοκύρης έχει τις δικές του προϋποθέσεις στην εκτίμηση του πράγματος και ακολουθεί τον δικό του δρόμο." (σελ. 31).

Το οποίο αποτελεί άλλο ένα σχόλιο ενδεικτικό της διαφωνίας του με τις αυθαιρεσίες του Καλοκύρη.

Πέρα από το άλλο σχόλιο:

"(Ο ορός πίστη εδώ δεν είναι ίσως κατάλληλος)" (σελ. 32)


Για να μην προσθέσω και την ειρωνική χροιά στη φράση:

"Ο κ. Καλοκύρης οδηγεί τον αναγνώστη «από την παραπληροφόρηση στην ορθή πληροφόρηση»" (σελ. 32)


Σαν να λέει ο Μεταλληνός: "Όπως καταλαβαίνετε, έτσι νομίζει ο καθηγητής, γι αυτό είναι η φράση σε εισαγωγικά. Κατά πόσο είναι έτσι ...άλλο θέμα".


6) Αν η ευχή παλαιότερα ήταν διαφορετική, ΤΙ ακριβώς έλεγε; Έλεγε περισσότερα
ή λιγότερα; Είτε ισχύει το πρώτο, είτε το δεύτερο, για ποιον λόγο έγινε η αλλαγή
αυτή; Κι αν δεν ξέρεις, τότε γιατί μιλάς;

Ο τίτλος του Μιλιαρά, μιλάει για σύγχρονη τελετή, ενώ εσύ έγραψες αυθαίρετα:

"οι Πατριάρχες υπακούοντας σε μια παντελώς ακατανόητη εμμονή συνεχίζουν εδώ και ΑΙΩΝΕΣ να αναπέμπουν κατ’ έτος μία δέηση με ας μου επιτραπεί η έκφραση άσχετο περιεχόμενο".

Να θυμίσω ότι ούτε ένας αιώνας δεν έχει περάσει...Γι αυτό μιλάω, γιατί πήρες την εκδοχή που σε βολεύει. Από τον τίτλο του Μηλιαρά, βγαίνει συμπέρασμα ότι είναι ευχή του 1933, όχι όμως το αντίθετο.


7) Περιλαμβάνει ή δεν περιλαμβάνει η τελετή και άλλα στοιχεία πέραν της δέησης;

Βεβαίως, όπως και την ευχή και όλα θα μπορούσε να είναι σύγχρονα, αν δεν είχαμε στοιχεία που να επιβεβαιώνουν την παλαιότητά τους. Αν ήξερες ότι η ευχή είναι ίδια εδώ και αιώνες, ας έδινες τις αποδείξεις πρώτα.


8) Αφού κι εσύ πιστεύεις ότι όταν κάποιος χρησιμοποιεί μία φράση από βιβλίο
τρίτου, δεν σημαίνει και ότι συμφωνεί με ΟΛΑ τα συμπεράσματά του, για ποιον
λόγο μου την έπεσες τότε για τον Κολιτσάρα;

Γιατί σε ένα βιβλίο δεν μπορεί να εκλαμβάνεται κανείς ως αϊνστάϊν όταν συμφωνούμε, ενώ όταν δεν συμφωνούμε να μετατρέπεται σε βοσκό.


9) Για ποιον λόγο ο π. Μεταλληνός αναφερόμενος στη μετάφραση τού Επισκόπου
Αυξεντίου, σημείωσε με νόημα πως αυτός ΩΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΑΠΕΦΥΓΕ να σχολιάσει
την ευχή;; Αποδεικνύει αυτό ή δεν αποδεικνύει ότι κατά την εκτίμηση του, ένας
ενδεχόμενος σχολιασμός τής ευχής θα έφερνε τον Αυξέντιο σε δύσκολη θέση;

Μόνο αν αποδεδειγμένα, και ο Μεταλληνός ερχόταν σε δύσκολη θέση με την ευχή. Αλλιώς, μπορεί να σημαίνει οτιδήποτε. Δεν είδα τον Μεταλληνό, να έρχεται σε δύσκολη θέση πουθενά.



10) Είναι ή δεν είναι αστείο η σιωπή μιας μαρτυρίας περί του οποιουδήποτε
συμπεράσματος θα ήθελε να εξαγάγει κανείς, να θεωρείται… επιχείρημα υπέρ
της ορθότητας του μη ρητά αναφερομένου ή σαφώς υπονοουμένου αυτού
συμπεράσματος;

Εσύ είσαι ανεκδιήγητος...Γι αυτό ας σου απαντήσει ο Καλοκύρης, που βάζει και κάποια κοραΐστικα επιχειρήματα περί Αγίου Φωτός (που τα έχεις μάλιστα αντιγράψει) σε ταλαιπωρία:

«Επομένως το ‘argumentum e silentio’ [του Κυρίλλου] δεν είναι ισχυρό, -=επειδή εξ άλλου πολλά ιστορικά γεγονότα υπάρχουν αλλά δεν σημειώνονται για πολλούς λόγους=-.» (σελ. 166)

Επίσης, απατεώνα, αυτό που σχολιάζεις, το έκανες ΕΣΥ:

"έχουμε την πραγματικότητα της ευχής που μας λέει ξεκάθαρα ότι το φώς δεν κατέρχεται θαυματουργικά εξ ουρανού"

ΞΕΚΑΘΑΡΑ; Τι μας λες; Το "μη ρητά αναφερόμενο" γιατί το έκανες σύνθημα;


11) Το ερώτημα «φυσικό ή υπερφυσικό φως», τόσο για τον φωταμύντορα
Αυξέντιο όσο και για τον π. Μεταλληνό, σημαίνει ή δεν σημαίνει: «ανθρώπινο
χέρι ή θαύμα»;

Καταρχάς, άσε τον Αυξέντιο έξω, γιατί δεν ξέρουμε όλα όσα γράφει στο βιβλίο του.

Ο Μεταλληνός γράφει:

"Με τους Αγίους Τόπους και τις προσκυνηματικές οδοιπορίες σ' αυτούς, και κυρίως με τον Πανάγιο Τάφο, συνδέθηκε από κάποια στιγμή το Αγιο Φως , το οποίο έμελλε να προκαλέσει έντονους προβληματισμούς, συνδεόμενους τόσο με την εμφάνιση και συγκρότηση της σχετικής παραδόσεως για την προέλευση του, όσο και για την ίδια την φύση του: φυσικό ή υπερφυσικό;"

Επίσης:

"Η τελετή είναι μεν αρχαία , αλλά είναι επίσης γεγονός ότι προ του 9ου αιώνος δεν γίνεται σαφής λόγος για την υπερφυσική προέλευση του εμφανιζόμενου κατ' αυτήν Φωτός (άκτιστο;)"


Άρα λέγοντας φως φυσικό, μιλάει για τη φύση του και εννοεί φως που δεν είναι άκτιστο.



12) Συντάχθηκε ποτέ ο π. Μεταλληνός με την άποψη τού Λογάδη ή -όπως λέω
εγώ- απλώς τη μνημόνευσε;

Με τη φράση "Ορθά δε συμπεραίνει...νοείται μόνο φως φυσικό", φαίνεται να συμφωνεί με τον Λογάδη, αφού λέει ότι η ευχή μπορεί να μας δείξει πράγματα για τη φύση του Αγίου Φωτός.


13) Χαρακτήρισε αντιθέτως ή δεν χαρακτήρισε ΟΡΘΟ το συμπέρασμα τού
Καλοκύρη ότι -το μεταφέρω για άαλλη μία φορά ΑΥΤΟΛΕΞΕΙ- «πουθενά δεν
γίνεται λόγος (ούτε καν υπαινιγμός) περί “άνωθεν κατερχομένου αΰλου Φωτός”
κατά τη στιγμή εκείνη, αλλά νοείται ΜΟΝΟ (σ.σ. άκου ?μόνο’…) φως φυσικό,
που ΑΝΑΒΕΤΑΙ στην ανάμνηση τού Αναστάντος Χριστού»;


Το περιεχόμενο της φράσης είναι: δεν μιλάμε για (άυλο Φως) δηλ. άκτιστο φως, αλλά για φως φυσικό.

Όπως λέει ο Καλοκύρης:

"Εν πάση περιπτώσει το πρώτο, το άκτιστο, άυλο και ουράνιο φώς, εμφανίζεται μόνο..."


14) Ασ’ τα «γύρω-γύρω όλοι στη μέση ο Μανόλης» και απάντησε μ’ ένα ξερό
ΝΑΙ ή μ’ ένα ΟΧΙ: θεωρεί ο π. Μεταλληνός τον Καλοκύρη που απορρίπτει
κατηγορηματικά την περίπτωση θαύματος, ΑΘΕΟ;

Άσε σε μένα τις εξυπνάδες...κωστάκη.

Εννοείς, "αν με όσα γράφει ο Μεταλληνός, επί της ουσίας ονομάζει άθεο τον Καλοκύρη".

Η απάντηση σε αυτό είναι ξεκάθαρα ΝΑΙ.

Και να σημειώσω: Ακόμη και αν έβαλε τον Καλοκύρη στην ίδια κατηγορία με τους άθεους, χωρίς πράγματι να τον θεωρεί άθεο, μόνο για να τον βάλει σε σκέψεις, στο στιλ "τι είναι αυτά που λες; αυτά μόνο οι άθεοι τα λένε", και πάλι δεν αλλάζει σε τίποτα το περιεχόμενο της δήλωσης, ότι οι άθεοι απορρίπτουν περίπτωση θαύματος στο άγιο φως, και ο ίδιος ο Μεταλληνός έχει ...δηλώσει χιλιάδες φορές ότι δεν είναι άθεος.


15) Το θεωρείς στ’ αληθεια τόοσο παράξενο που ο π. Μεταλληνός παρά τον
ολοφάνερο και πλουσίως τεκμηριωμένο προβληματισμό του, απέφυγε τις
ακραίες τοποθετήσεις; Ακόμα κι αν ήταν απολύτως βέβαιος ότι δεν υπήρχε
η παραμικρή περίπτωση θαύματος, πιστεύεις ότι θα ήταν τόσο εύκολο
να βγει φόρα-παρτίδα και να χαρακτηρίσει όλα αυτά ανυπόστατα;

Ναι. Αν ήταν βέβαιος, αν ήξερε με σιγουριά ότι επρόκειτο περί απάτης, είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα το έλεγε.


16) Εξακολουθείς να αμφισβητείς αυτό που μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα
ο καθένας μπορεί να επιβεβαιώσει βλέποντας το γραμμένο αυτολεξεί στα
κείμενα μου, ότι δηλαδή από την πρώτη κιόλας στιγμή είχα μιλήσει για
ΕΜΜΕΣΗ παραδοχή τού π. Μεταλληνού;

Αν δεν ντρέπεσαι εσύ, δικό σου πρόβλημα. Έγραψες:

"Το συμπέρασμα αυτό...παραδέχεται και ασπάζεται ακόμα και ο π. Μεταλληνός (!!)"


17) Έκανα ή δεν έκανα καλά που από το σύνολο της ευχής επικεντρώθηκα
σε μερικές μόνο συγκεκριμένες παραγράφους;

Αυτή είναι πάντα η μέθοδος που ακολουθείτε, έτσι ή αλλιώς. Το νόημα της ερώτησης δεν το καταλαβαίνω και ούτε με απασχολεί. Απλώς εσύ γράφεις κι εγώ σε διαψεύδω. Το πόσα έγραψες ή δεν έγραψες, ας απασχολούν εσένα.


18) Για τα ερωτήματα σου στην αντίρρηση Νο 17, θα μπορούσα ή δεν θα
μπορούσα να είχα οχυρωθεί πίσω από την ερμηνεία τού Καλοκύρη και
τη σύμφωνη γνώμη του π. Μεταλληνού, και να σε άφηνα να σκούζεις
όσο θες;

Άκου "αντίρρηση Νο 17"...Δεν πας να κουρεύσεσαι που θα κρατάω και λίστα; Εκτός του ότι αυτό που λες δεν έχει νόημα. Συνεχώς είσαι ταμπουρωμένος πίσω από το δάχτυλό σου, από την πρωτολογία σου, και νομίζεις ότι κρύβεσαι. Μέχρι που είδες τα δεκάδες κενά ερμηνειών που υπήρχαν και κατάλαβες ότι οι ερμηνείες και οι βεβαιότητες, σου γύρισαν κατακέφαλα. Βρε κακομοίρη, θα έστελνες ποτέ επιστολή, με τις γελοίες εκφράσεις:

"να χυθεί επιτέλους άπλετο φως σ’ αυτήν την - παρά το όνομα που φέρει - τόσο σκοτεινή υπόθεση."

"να βγούν επιτέλους όλες αυτές οι άγνωστες πτυχές του θέματος στην επιφάνεια"

"η όλη διαλεκτική να τεθεί επί νέας βάσης"

"οποιασδήποτε δε μορφής επιστημονικά ή θεολογικά τεκμηριωμένο αντίλογο"


Τώρα όπως τα βλέπεις, δεν ντρέπεσαι καθόλου; Τι υπερβολές είναι αυτές; Τι πομπώδεις εκφράσεις; Και που ήρθε ο αντίλογος, μήπως βρήκες τίποτα να πεις εκτός από "δεν εννοούσα αυτό", "δεν είπα εγώ αυτό";

Στηρίχτηκες στον κορμό, Καλοκύρης - Ευχή - Μεταλληνός, από την αρχή μέχρι το τέλος του κειμένου. Είδες πόσο διαφορετικά ήταν τα πράγματα, από τις αρχικές σου βεβαιότητες; Είδες ότι δεν υπήρχαν στοιχεία για τα όσα ισχυριζόσουν;


19) Εσύ αντιθέτως όταν σε κάλεσα να θέσεις υπ’ όψιν μου τη φιλολογική
ανάλυση των αντιφατικών περικοπών τής Ανάληψης, βολεύτηκες ή δεν
βολεύτηκες μια χαρά πίσω από τη θέσφατη άποψη των χριστιανών
καθηγητών; Αν δηλαδή κι εγώ τώρα σου έλεγα ότι η άρνησή σου σ’ εκείνη
την περίπτωση να σχολιάσεις τις γλωσσικές μου παρατηρήσεις σε
συνδυασμό με την ακατανόητη επιμονή σου να με παραπέμπεις διαρκώς
στους «ειδικούς», έδειξε «δεδομένη αδυναμία», θα ήμουν υπερβολικός;

Άσε ρε μεγάλε...Στο διαδίκτυο, ως ανώνυμοι υπάρχουν μόνο "ανύπαρκτοι", χωρίς υπόσταση, χωρίς καμμία επιστημονική υπόληψη.

Από που κι ως που, ως "διαδικτυακό ψευδώνυμο", δικαιούσαι να έχεις γλωσσικές παρατηρήσεις κόντρα σε απόψεις ειδικών, που μάλιστα πρέπει να απαντηθούν;

Η στήριξη στη βιβλιογραφία δεν είναι ταμπούρωμα, είναι επιστημονική σκέψη και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ κάθε ατόμου που δημοσιεύει απόψεις.

Αυτό ακριβώς δείχνει πόσο επιπόλαιος είσαι. Το να ονομάζεις "δεδομένη αδυναμία" την πιο βασική, την εκ των ων ουκ άνευ, την πλέον απαραίτητη και την σαφέστατα επιστημονική συμπεριφορά, είναι απίστευτο.

Προφανώς δεν έχεις πάει σε πανεπιστήμιο, ούτε έχεις εκπονήσει ποτέ σχετική εργασία. Κανείς με τις παραπάνω εμπειρίες δεν θα μπορούσε ποτέ να εκστομίσει τέτοια φράση. Θα την είχε ακούσει πρώτα κάποιος καθηγητής του και θα τον είχε ήδη πλακώσει στις σφαλιάρες, και θα το θυμόταν...



20) Η φράση «φωτοφάνειαν ποιούμεθα» σημαίνει ή δε σημαίνει:
«κατασκευάζουμε (δια των χειρών) εμφάνιση φωτός»;

Όπως λέει ο Καλοκύρης, σημαίνει κάνουμε εμείς τελετή εμφάνισης φωτός.


21) Σε αντίθεση με την αμετάβατη χρήση τού τύπου «ανάβει», η παθητική
φωνή «ανάβεται» που χρησιμοποίησε ο Καλοκύρης και με την οποία
συμφώνησε ανεπιφύλαχτα και ο π. Μεταλληνός, εκφράζει ή δεν εκφράζει
πράξη διενεργούμενη υπό τινός; Και για να προλάβω τώρα τυχόν πονηριές
τού τύπου… «Μα και βέβαια! Υπό του Θεού!», θα ήθελα να βρώ -έτσι για
δείγμα, δηλαδή- έστω και μία μαρτυρία πιστού στην οποία να γίνεται λόγος
για κεριά που ξαφνικά… ΑΝΑΒΟΝΤΑΙ! Να το δω δηλαδή αυτό, και να
πάρω τα βουνά!

Και δεν τα παίρνεις; Γιατί το είπες; Περιμένεις να στενοχωρηθεί κάποιος;

Ξαναείπα:

«Φως φυσικό (θεϊκής όμως προέλευσης) που ανάβεται (με θεία ενέργεια) εις ανάμνησιν…, ή

«Φως φυσικό (θεϊκής όμως προέλευσης), που ανάβεται (από το θεόσταλτο φως της κανδήλας για να δωθεί κατόπιν στους πιστούς), εις ανάμνησιν…».


ΥΓ

21 απαντήσεις, σε 21 ηλίθιες ερωτήσεις, συνολικά 3 λεπτά.

Νομίζεις ότι δυσκολεύεται κάποιος να καταλάβει ότι είσαι σαν τους πιτσιρικάδες, που μόλις φεύγει αυτός που μόλις τους πλάκωσε, φωνάζουν χαμηλόφωνα "γύρνα ρε πίσω αν σου βαστάει;"


Γράφω καθημερινά πολλά, και θα είσαι σε αυτά, ΜΟΝΟ όταν και πάλι θα το επιλέξω εγώ.

Κώστας είπε...

Όπως καταλαβαίνετε ζούμε ιστορικές στιγμές: ο φοβερός και τρομερός «Papyrus 52-
Papyrus-Δηδρ-Δηδε-Ευτυχώς δεν είμαι ο κωστάκης- Ανώνυμος-Δεν ανήκω στην Ο.Ο.Δ.Ε.
-Κοκοκο», με καθυστέρηση μόλις… εφτά μηνών δέησε να απαντήσει και μάλιστα όχι
μονολεκτικά αλλά μετ’ αναλύσεως τού σκεπτικού του! Έτσι λοιπόν στο ερώτημα Νο 14
που για πρώτη φορά τού έθεσα στις 9Ιανουαρίου και ώρα 1:07 μμ, αν ο π. Μεταλληνός
τον… «ΣΕΒΑΣΤΟ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ, γνωστό αρχαιολόγο και ΑΡΙΣΤΟ ΓΝΩΣΤΗ τού χώρου
τής ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ Λατρείας, καθηγητή και ακαδημαϊκό κ. Κωνσταντίνο Καλοκύρη» που τα
συμπεράσματα του αναφορικά με την ευχή τα χαρακτήρισε… ΟΡΘΑ, αν αυτόν λοιπόν τον
θεωρεί… ΑΘΕΟ, η... μασκότ τού μπλογκ απάντησε... θετικά! Και βέβαια έτσι όπως είχε
θέσει το θέμα, δεν υπήρχε άλλη επιλογή: μόνο ΝΑΙ μπορούσε ν’ απαντήσει! Οπότε τώρα
που έδωσε την απάντηση αυτή που περίμενα και εξέθεσεν εαυτόν εις τον γέλωτα τού…
βαλιού αιγιδίου, απολαύστε τον!

Επί του… πιεστηρίου:
Μόλις κατέφτασαν και οι υπόλοιπες 21 απαντήσεις οι οποίες από μια γρήγορη ματιά που
τους έριξα, εκτιμώ πως θα αποτελέσουν αφορμή για… μεγάαλα γλέντια! Μέχρι τότε όμως
το μόνο που έχω να πω είναι ότι θα προχωρήσω πλέον και στα… αποκαλυπτήρια που
είχα υποσχεθεί για να μάθουν κάποιοι ότι με τον κωστάκη… δεν παίζουν. Θα φροντίσω
λοιπόν -έτοιμο το ’χω το κείμενο- να μάθουν όλοι την πραγματική διαδυκτιακή
ταυτότητα τής μασκότ τού μπλογκ και να απολαύσουν την ορθόδοξη εσωτερική ποιότητα
που τον χαρακτηρίζει. Σε είχα προειδοποιήσει, άθλιε κατάσκοπε και αισχρέ συκοφάντη:
ήταν μέγα λάθος να με προκαλέσεις. Περίμενε λοιπόν και θα… καλοπεράσεις!

Κώστας είπε...

Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκες στο μπλογκ, Πάπυρε, μέχρι και το τελευταίο
σου σχόλιο πριν από μερικές μέρες, ένα ήταν το κύριο μέλημά σου: να αμαυρώσεις
το πρόσωπό μου όσο περισσότερο γινόταν, απαξιώνοντας και την τελευταία λέξη που
είχα γράψει και παρουσιάζοντας με πότε ως απατεώνα και κακόβουλο συκοφάντη, και
πότε ως αγράμματο ψευτοερευνητή. Δικαίωμά σου φυσικά να πιστεύεις όλα αυτά για
μένα, και είναι προφανές ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό. Προτού όμως σχολιάσω
τις 21 ευφυείς απαντήσεις σου στις ισάριθμες ηλίθιες ερωτήσεις που σου είχα απευθύνει,
θεωρώ σκόπιμο να παραθέσω μερικά χαρακτηριστικά σχόλια κάποιου συνεργάτη σου
από την Ο.Ο.Δ.Ε. με τον οποίο διατηρούσα αλληλογραφία, που δεν τα έβλεπε και τόσο…
τραγικά τα πράγματα με την… περίπτωσή μου (τα κεφαλαία δικά μου):

«Πάντοτε ο αντίλογος είναι απαραίτητος για εμβάθυνση, και σε αυτό το θέμα είσαι
ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΣ!»

«Αυτό που μου αρέσει περισσότερο σ' εσένα, είναι ότι "δεν κολλώνεις" να πεις: "εδώ
έκανα λάθος". Αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό των ανθρώπων που ΕΡΕΥΝΟΥΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, και αυτός είναι ο λόγος που εξ αρχής απολαμβάνω τη συζήτηση
μαζί σου! Με τον καιρό ευελπιστώ να σου στείλω και άλλες διευθύνσεις άρθρων που
σχεδιάζουμε να φτιάξουμε, γιατί ΣΕ ΕΚΤΙΜΩ, επειδή είσαι ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ, και πιστεύω
ότι έχεις προϋποθέσεις να κατανοήσεις την αλήθεια για όλα αυτά.»

«Θέλω να ξέρεις ότι ΕΚΤΙΜΩ ΒΑΘΥΤΑΤΑ την προσπάθειά σου, η οποία μας είναι
ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ, στο να εμβαθύνουμε σε όλα αυτά τα ζητήματα, καθώς με τα άρθρα
που γράφουμε προς απάντησίν σου, γίνεσαι αφορμή να ενημερωθεί ο κόσμος βαθύτερα,
για όλα αυτά τα πράγματα.»

«Με εσένα βεβαίως δεν τίθεται θέμα "αγένειας" από μέρους μας, καθώς δεν διαπίστωσα
(τουλάχιστον εγώ) να είσαι άνθρωπος που προσπαθείς να ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΕΚΟΥΣΙΑ
κάποιον. Δεδομένου ότι σου γράφω ένα ακόμα μήνυμα, παρά τον φόρτο εργασίας μου,
πρέπει να το θεωρήσεις ως απόδειξη ότι δέχομαι αυτά που λες, και σε θεωρώ
ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ (αν και παρασυρμένο).»

«Και ξέρεις κάτι; Μπορεί να σου φανεί παράξενο, αλλά δεν σε νιώθω ως "αντίλογο",
αλλά ως "ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ" ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ. Με εσένα που τα ψάχνεις,
νιώθω περισσότερη συγγένεια, παρά με πολλούς που έχουν τις ίδιες απόψεις με εμένα,
ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΟΙ.».

Χμμμ… «νερόβραστοι»… Ελπίζω μόνο, φίλε Πάπυρε, να μην εννούσε εσένα!

Κώστας είπε...

Τα σχόλια μου για τις απαντήσεις τού Papyrus εδώ!

Επίσημοι, δεδηλωμένοι και... επιστημονικώς τεκμηριωμένοι αναγνώστες:

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Πρόσφατα σχόλια

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Τομέας LOL - γελάστε ελεύθερα!

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...

Μια πρώτη γεύση τού τι ακολουθεί, χεχε...
Αν θέλετε να σχολιάσετε το... ασχολίαστο, επισκεφτείτε το μπλογκ του Διαγόρα! (Κλικ στην εικόνα)

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...

Κάτι λείπει, κάτι λείπει...
Τον ήλιο, ρεεεεεεεεε - τον ήλιο!!

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε

Ο αγνός και αμόλυντος... λεμούριος, χεχε
Μα καλά, τι λένε τα άτομα;
Λεμούριος (πρωτεύον θηλαστικό):

Τι;; «Μόνο οι γυναίκες έχουν παρθενικό υμένα»; Μα καλά, πάνε καλά οι άνθρωποι;
Κι ο δικός μου δηλαδή τι είναι;




«Αγιο φως»: ουρανόθεν ή...

Απόσπασμα από την Ευχή για το «άγιο φως»:

«[…] παρακαλούμεν και δεόμεθά σου, Παναγιότατε Δέσποτα, όπως αναδείξης
αυτό αγιασμού δώρον και ΠΑΣΗΣ ΘΕЇΚΗΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΕΠΛΗΡΩΜΕΝΟΝ,
διά της χάριτος τού Παναγίου και φωτοφόρου Τάφου σου˙[…] Αμήν».

Ερώτηση κρίσεως:


Έχει ανάγκη ένα εξώκοσμο φως που υποτίθεται πως κατέρχεται θαυματουρχικά
απευθείας από την άκτιστη χάρη τού Θεού, τη μεσολάβηση τού Παναγίου Τάφου
ή οποιαδήποτε ειδική δέηση, για να πλημυρίσει μ’ αυτό από το οποίο εξ ορισμού
θα έπρεπε
ήδη να… ξεχείλιζε;

Πόθεν;

Υπέρμαχοι τού «αγίου φωτός»:

Το ότι ο Πατριάρχης βρίσκεται μόνος μέσα στο κουβούκλιο δεν έχει καμία απολύτως
σημασία ούτε και είναι επιχείρημα, αφού η Ακοίμητη Κανδήλα που υπάρχει μέσα,
τη συγκεκριμένη μέρα είναι ΣΒΗΣΤΗ!

Π. Γ. Μεταλληνός:

«[…] Από τον 4ο αιώνα μ.Χ. (380) μαρτυρείται απ’ την Αιθερία, μια Ισπανίδα που πήγε
και προσκύνησε, ότι υπάρχει η ακοίμητος κανδήλα στον άγιο τάφο.
Πιστεύω λοιπόν
και καταλήγω, όταν υπάρχει πίστις και χάρις Θεού στον συγκεκριμένο Πατριάρχη,
γίνεται το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πίστις, μπορεί η κανδήλα να χρησιμοποιηθεί
γι’ αυτό...».




Δεν περιγράφω άλλο!

Φωτιά στα μπατζάκια μας...

Φωτιά στα μπατζάκια μας...
Αχ βρε παλιόπαιδο, Ιγκόρ...

... φωτιές που μας άναψες!

Τσάμπα το μπουγέλο…

Στην ιστορία τού Κατακλυσμού ο Θεός τιμώρησε τους ανθρώπους για κάτι που όπως
μετά ΡΗΤΑ ομολόγησε
,
ήταν απλώς μέσα στη φύση τους! Το ήξερε λοιπόν αυτό, κι όμως
τους έπνιξε. Όλους! Μαζί και τα ζώα. Και τους έπνιξε επειδή, λέει, … μετάνιωσε (!!) που
τους είχε φτιάξει! Για να μετανιώσει μετά… εκ νέου και να παραδεχθεί ότι βασικά… δεν
έπρεπε να είχε μετανιώσει εξαρχής! Κι όλα αυτά από έναν…
προγιγνώσκοντα θεό!!

Λοιπόν, δεν πιστεύω κάποιος από εσάς να κατάλαβε τίποτα, ε;

Όπως αναφέρει το Κατά Μάρκον Δ´ 10-12, όταν κάποτε οι μαθητές ρώτησαν
τον Χριστό γιατί δίδασκε με παραβολές, αυτός έδωσε αυτολεξεί την εξής απάντηση:
«Σ’ εσάς δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσετε τα μυστήρια τής βασιλείας τού Θεού˙
σ’ εκείνους δε έξω όλα δίνονται με παραβολές ώστε οι βλέποντες να βλέπουν αλλά
να μην αναγνωρίζουν, και οι ακούοντες ν’ ακούν, αλλά να μην αντιλαμβάνονται,
μην τυχόν και μετανοήσουν και τους συγχωρεθούν τα αμαρτήματά τους».

Με το χέρι στην καρδιά: πώς ακριβώς θα χαρακτηρίζατε εσείς έναν δάσκαλο (Ιησούς)
που σύμφωνα με τα ίδια τα λεγόμενά του, διδάσκει επίτηδες με πολύπλοκο τρόπο
(παραβολές) με στόχο κάποιοι μαθητές του -πιθανότατα οι περισσότεροι- παρότι
παρακολουθούν το μάθημα, να μην μπορούν να καταλάβουν τίποτα, στερούμενοι έτσι
τις όποιες θεωρητικές ελπίδες θα είχαν («μην τυχόν και») να αντεπεξέλθουν στις υψηλές
απαιτήσεις («μετανοήσουν») και να πετύχουν («συγχωρεθούν»);

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;

Είναι μια παρθένος οπωσδήποτε... παρθένα;
Dirne: Μη με βλέπετε έτσι… Εγώ κάποτε ήμουν… παρθένα!
Χριστιανοί για ν’ αποδυναμώσουν την εβραϊκή λέξη bethulah που θα έπρεπε κανονικά να υπήρχε στη θέση τού almah «νεάνις», εάν η περίφημη προφητεία τού Ησαΐα όντως έθετε στο επίκεντρο μια… ανέγγιχτη παρθένο:



«Αλλά και στις γλώσσες των άλλων λαών της Μ. Ανατολής η αντίστοιχη της λέξης bethulah δεν σημαίνει απαραίτητα την (με την βιολογική σημασία) παρθένα. Για παράδειγμα, στα Ακκαδικά η λέξη batultu σημαίνει κυρίως μια ηλικιακή ομάδα. Μόνο σε συγκεκριμένα πλαίσια σημαίνει την παρθένα. Στα κείμενα της Ουγκαρίτ, η λέξη btlt είναι συνήθης χαρακτηρισμός για την Anat, την γυναίκα του Βάαλ. Σε αραμαϊκά κείμενα διαβάζουμε για γυναίκα, btwlt, η οποία είναι επίτοκος (σε τοκετό).»



Και τώρα προσέξτε απίστευτη περίπτωση-λουκούμι από τα Γερμανικά:



Η λέξη Dirne ξεκίνησε από μιαν αμάρτυρη γερμανική ρίζα με τη σημασία «παρθένος», συνέχισε στα Παλαιογερμανικά με την ίδια ακριβώς σημασία, υπέστη αργότερα σημασιακή διεύρυνση αλλάζοντας σε «νεαρό κορίτσι» κι εν συνεχεία σε «υπηρέτρια», για να ξεπέσει τελικά σε... «ΠΟΡΝΗ»!! Οι μεταβολές αυτές δε, συντελέσθηκαν εντός μιας, αν όχι μικρότερης, το λιγότερο ίσης χρονικής περιόδου με τις αντίστοιχες σημασιακές αλλαγές που εμφάνισε η σημιτική λέξη, και μάλιστα σε αντίθεση μ’ αυτήν, οι μεταβολές δεν έλαβαν χώρα σε συγγενείς μεν, διαφορετικές δε γλώσσες (Ακκαδικά, Ουγκαριτικά, Αραμαϊκά, Εβραϊκά) αλλά εντός τού ΙΔΙΟΥ γλωσσικού συστήματος (Γερμανικά)!







Θα... καλοπεράσετε, παλιόπαιδα!

Κολιτσάρας:

«
Είναι σπάνια η περίπτωση που ο Θεός τιμωρεί τα αθώα τέκνα για τις αδικίες των
γονέων τους˙ και αν καμιά φορά τα τιμωρεί
το κάνει για να ανταμείψει τα τέκνα πιο
πλουσιοπάροχα στην μέλλουσα ζωή. Ο Θεός όμως τιμωρεί την κακία μέχρι τρίτης
και τετάρτης γενεάς
εφ’ όσον οι απόγονοι μιμούνται την κακία των προγόνων τους
και μισούν τον Θεό. Διαφορετικά ο Θεός είναι πάντοτε δίκαιος, αν και
είναι απόκρυφες
σε μας οι βουλές Του».


Δηλαδή, για να κάνουμε… μετάφραση τής μετάφρασης και ερμηνεία τής ερμηνείας,
ΝΑΙ, ενίοτε τιμωρούνται ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ
για τα ανομήματα των ασεβών προγόνων τους
(1η πρόταση), ΟΧΙ, ποτέ δεν τιμωρούνται αθώοι απόγονοι (2η πρόταση), αν και
ποτέ
δεν ξέρεις
(3η πρόταση)!!

Είναι λοιπόν ή δεν είναι το θέμα για… LoL;


Φτιαγμένη από το... πουθενά!!

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Οι ανόητοι οι αρχαίοι Έλληνες να πιστεύουν πως τα περίφημα διοπετή ομοιώματα
έπεφταν κατ’ ευθείαν από τον ουρανό,
συστημένα με αποστολέα τον ίδιο τον Δία…
Ρε τους βλάκες…

Απάντηση:

Σσσσσς! Αχειροποίητα!

.

Εξυπνάκηδες εικονολάτρες:

Πόσο ανόητοι ήταν αυτοί οι ειδωλολάτρες οι αρχαίοι Έλληνες με τις δεισιδαίμονες
φαντασιοπληξίες τους περί αγαλμάτων που
μιλούσαν, χαμογελούσαν, μετακινούνταν
από μόνα τους, προστάτευαν και… πετούσαν φωτιές
όταν βέβηλοι επιχειρούσαν να τα
απομακρύνουν από τον ιερό τόπο λατρείας τους! Μα είναι ποτέ δυνατόν να πίστευαν
τέτοια πράγματα;

Απάντηση:

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ποια απάντηση θα ταίριαζε για την περίπτωσή τους.
Να απαντήσουμε λαϊκιστί με το κλασικό «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!»; Ή να
τους υπενθυμίσουμε καλύτερα ότι «στο σπίτι τού κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!»;
Μήπως πάλι να πάρουμε το «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι» ή καλύτερα την
περίφημη ρήση τού Ιησού περί κάρφους και… δοκού εν τω οφθαλμώ ημών; Ή μήπως
όλα αυτά μαζί; Διότι πώς αλλιώς θα πρέπει ν’ απαντήσει κανείς σε ανθρώπους που
τολμάνε και σχολιάζουν ειρωνικά τα παραπάνω, όταν στο ίδιο το σύστημα πίστης
που ασπάζονται κι ακολουθούν , «υπάρχουν»… δακρυροούσες
και -Θεός φυλάξοι!-
αιμοροούσες Παναγίες,
ιστορίες (γι’ αγρίους) περί εικόνων που θαυματουργικά…
φεγγοβολούσαν, μιλούσαν, κουνούσαν τα δάχτυλά τους και… τηλεμεταφέρονταν
από
το ένα μέρος στο άλλο; Έλεος, δηλαδή! Έλεος!

Θαύμα!

Θαύμα!
Πώς ένα διαδικτυακό τρολάρισμα μετατράπηκε εν μια νυκτί σε... θαύμα!

Να 'ταν η ζήλια ψώρα...

Φανταστείτε δηλαδή να ΜΗΝ είχε... παρρησία!

Παραφρονήστε ελεύθερα:

1ον : Η αειμεσιτεύουσα Παναγία ως μητέρα τού Χριστού έχει παρρησία ενώπιον του.
2ον :
Η Παναγία στον γάμο τής Κανά το μόνο που είπε ήταν: «Δεν εχουν άλλο κρασί».
3ον : Ο Χριστός παρά την… παρρησία τής μητέρας του,
την αποπήρε!
4ον
: Αυτό συνέβη επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Χριστός μιλούσε ως Θεός
.........και απλώς απαίτησε από τη φυσική του μητέρα τον προσήκοντα σεβασμό.
5ον :
Η Παναγία… ανάγκασε (!) τον Χριστό να κάνει το θαύμα πρόωρα.
6ον : Ο Χριστός συνεπώς έκανε κάτι παρά την αρχική του πρόθεση ۬ επηρεάστηκε
.........
και άλλαξε γνώμη!
7ον :
Ο Χριστός είναι… προγιγνώσκων και… άτρεπτος!
8ον :
Όχι, όχι: ο Χριστός, είπαμε, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλούσε ως άνθρωπος,
.........αλλά… ως Θεός!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Βοήθ... γκλουκ!!

Άφθαρτος!!

Άφθαρτος!!
Γειά σας! Με βρήκαν στην Κίνα, είμαι περίπου... 3000 ετών, αταρίχευτος, μα όχι... άγιος!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Άγγελος ή διάβολος; Οι ειδικοί ας γνωμοδοτήσουν!

Was ist Wahrheit?

Sprechen Sie Deutsch? Dann klicken Sie doch mal hier rein!

Ευχαριστούμε!

Ευχαριστούμε!